Povećanje taksi kao alternativa za niški aerodrom 1Foto: N1

Bivši direktor niškog aerodroma „Konstantin Veliki“ Vladica Đurđanović izjavio je da je jedina alternativa za taj aerodrom, ukoliko ne bude državnih subvencija, povećanje aerodromskih taksi, što će direkno negativno uticati na obim saobraćaja i razvoj mreže u Nišu.

„Bukvalno seku zdravu nogu da bi dokazali da je neko invalid, i u tome ja neću da učestvujem“, rekao je Đurđanović za novi broj nedeljnika „Vreme“ u intervjuu u kojem je govorio o prebacivanju vlasništva nad niškim aerodromom na državu i zašto nije hteo to da potpiše.

On je rekao da je sve što se dešavalo u poslednjih šest meseci posledica trogodišnjeg sukoba Aerodroma, lokalnih institucija i lokalne politike, s jedne i s druge strane državne administracije i politike ogledane u Ministarstvu saobraćaja i ministarki Zorani Mihajlović, da bi kasnije bila uvučena i Vlada, pa i stranka.

Prema njegovim rečima, Ministarstvo treba da odgovori na pitanje zašto je sve urađeno na taj način.

„Kako objasniti da se, na primer, parkinzi na beogradskom aerodromu predaju aerodromu na upravljanje, jer je to taj savremeni model upravljanja aerodromom koji Vansi uvodi, a u Nišu se ti isti parkinzi uzimaju aerodromu i vraćaju gradu – eto to su prve najavljene epohalne mere koje novi vlasnik preduzima“, kazao je Đurđanović.

On je rekao da je „ceo cirkus“ nastao zbog „neodgovornih izjava“ ministarke Zorane Mihajlović, koja je „iz samo njoj znanih razloga bukvalno rasipala milione evra nekakve imaginarne pomoći“.

Đurđanović je kazao da je „vrhunac“ takvog ponašanja bila prošlogodišnja donacija rendgena za kargo pošiljke, koji je predstavljen javnosti u prisustvu brojnih zvaničnika.

„Objavljena vrednost donacije je 400.000 evra, koliko i koštaju ta dva nova uređaja, ali kao i obično, dobili smo uređaje koje Direktorat civilnog vazduhoplovstva nije hteo da sertifikuje za upotrebu, jer su u potpunosti amortizovani, i zapisnički ih stavio van upotrebe. Realno, vrednost doniranih uređaja je manja nego autfit Zorane Mihajlović toga dana“, rekao je Đurđanović.

On je dodao da za odlaganja sednice Skupštine grada oko poklanjanja aerodroma državi nisu bili odlučujući protesti.

„Za vlast su takvi protesti neprijatnost, ali sigurno ne odlučujući faktor. Vodila se i unutarstranačka rasprava, jer je sve tako iznenada urađeno i spinovano da je u određenom trenutku sve bilo potpuno nejasno“, kazao je Đurđanović.

Dodao je da bi mu bilo najlakše da kaže da nije bio član SNS-a, jer zbog neke „volšebne administrativne greške“ njegova pristupnica nije proknjižena i nije bio u bazi članstva, kao i da drugu pristupnicu nije potpisao, ali i da je sa takvim statusom bio član Opštinskog odbora Pantelej i Gradskog odbora Niš i predsednik saveta za saobraćaj.

„Danas, kada zavrću ruku stranačkim funkcionerima da napišu jedan tvit ili objavu podrške predsedniku stranke, i kada od stotina i hiljada direktora u javnom sektoru na prste možete da izbrojite one koji razumeju situaciju u kojoj se kao društvo nalazimo, uveren sam da bi velika većina njih, da je na mom mestu, negirala članstvo u SNS“, rekao je Đurđanović.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari