Prelazak Evrope na električne automobile se ubrzava uprkos recesiji zbog pandemije

Ostavite komentar


  1. Jaka stvar … mi smo prešli na leteće automobile ! EU bre , kaska za nama 200 godina ! O porastu BDP-a neću da pišem… zna se ko o tome …

  2. Velika zabluda, dragi čitaoci, da se na ovaj način smanjuje globalno zagađenje. Čista podmetačina u funciji profita. Gde se i kako dobija električna energija. Fosilna goriva ili nuklearne elektrane sa svim gubicima energije pri proizvodnji. Izuzetak je zelena struja koje nema dovoljno. Čista prevara. Globalno zahađenje raste, osim ako mislimo da su Obrenovac i Kostolac na Marsu.

    1. Pa i nije baš tako… Ja vozim hibrida i punim ga na kućnoj utičnica svake noći, a na punjačima kada sam vikendom u gradu. I kućna tarifa, a i struja na punjačima je 100% iz obnovljivih izvora poput solarne ili energije vetra. Košta par centi više, ali to je moj izbor. Ja lično mislim da su hibridna vozila prava stvar. Za svakodnevne potrebe je baterija dovoljna. Za duža putovanja se očas posla sipa benzin i uživa u mobilnosti kao i sa svakim vozilom koje ima motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Pozdrav.

    2. Studije pokazuju da su električna kola efikasnija za prirodu bar 50% u najgorem slučaju. Ja vozim el. kola i više nikada se ne vraćam nazad. Nema više povratka, električna kola su budućnost. Lakoća vožnje i uživanje u istoj je neverovatno. Električna energija se dobija mnogo efikasnije čast izuzecima i zagadjivacima bez filtera, aka Obrenovac. Naravno potreban je ekonomski napredak i neka godina da se kola rašire i van bogatijih zemalja. Srećom svet napreduje velikim koracima, samo da ne bude rata i bolesti.

  3. Šta će nama električni automobil? To je 21 vek a Srbija tek ulazi u 20. vek. Mi se još grejemo na drva i ugalj i vozimo Golf 2 na lož ulje.

  4. Jedan stručnjak je objasnio zabludu o električnom autima, da su veći zagađivači prirode od motora na benzin. Proizvodnja baterija (licijuma), kog nema mnogo, troši mnoge resurse, a za dotrajale baterije nema reciklaže, baca se, ili sagoreva!!! Trajnost baterije je kratka, nova košta skoro, kao pola novog auta!! Kada bi svi imali lekarična auta, ne bi bilo dovoljno struje, znači bilo bi više atomskih centrala, pogona na ugalj, ili sl! Naoko deluju e-auta bolja i čista za ljude i prirodu, a dublje, možda gori zagađivači od motora na benzin!! Potrebna je, ili nova neštetna energija, ili usavršavanje i poboljšanje motora na fosilni pogon. To će trajati, a dotle ćemo se gušiti, piti zagađenu vodu i slušati bajke o e-autima!!

Ostavite komentar


Ekonomija

Koliko je bezbedna Železnička stanica u Novom Sadu? 10

Koliko je bezbedna Železnička stanica u Novom Sadu?

Nakon pada nadstrešnice Železničke stanice prilikom koje je živote izgubilo 14 ljudi u Novom Sadu, postavlja se pitanje da li je čitava zgrada bezbedna, jer je srušeni deo, čeličnom kontrukcijom bio povezan sa krovom. Stručnjaci kažu da prvo treba sve detaljno proveriti, jer je moguće da krovna konstrucija delimično „šeta“.

Naslovna strana

Naslovna strana za 4. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bisera Veletanlić, muzičarka

Danas je list koji je društvu apsolutno neophodan. Šteta što nema više listova poput Danasa.