Prodaja polovnih automobila gotovo stala

Ostavite komentar


  1. Ti ljudi u velikoj većini uvoze SMEĆE u Srbiju na kojem zarađuju višestruko i ne bi trebalo da im se pomaže.

    1. Tako je, uvoze krseve, sminkaju i uvaljuju za 5 puta ece pare, uvoze uglavnom automobile iz udesa koji tamo ne mogu da prodju TUV kupuju za 1800 eur a prodaju po 6900 eur…

      1. Evo ja uvozom po 1-2 auta mesečno i živim od toga. Smeće??? Pa šta ti misliš da automobili u Srbiji su bolje održavani nego iz uvoza?? Svaki auto koji uvezen ima original servisnu knjižicu sa svim redovnim servisima i plus na svaki auto odmah uradim malo servis. Svako dugmence mora da radi, ne sme da je tezi. Kažete šminkanje??? Pa ako je vama šminkanje to što ja uzmem p3000 vodenu i ručno blago ošmirglam svaku ogrebotinu, pa ga sa pastom i polirkom celog ispoliram i zaštitim, onda je to šminkanje. Prosek je oko 7 dana da se dobije AMSS potvrda, za to vreme auto i bude kao nov. Iznutra svaki sredim sa dubinskim pranjem. A voleo bi vas da vidim da odete samo do Nemačke na koji dan i kupite auto za 100e i da ga ocarinite za 50e, jer po vašoj priči to tako izađe. Dobar auto preko nema ispod 1000e, a to je neko 2006-7 godište, zavisi od tipa naravno. Jer nije isto pasat i polo. A carina je ako je pasat 500e a na polo oko 400e + prevoz, i investicija i ostane zarada oko 400e po automobilu uz GOMILU TRUDA. E barem ja tako radim. Pozz

  2. U ovom NEIZVESNOM vremenu, kaa neznas dali ces sutra raditi, i kolika ce ti biti primanje, veliki je rizik uzimati kredite ili trositi TESKO steceni kes za kupovinu automobila, nekretnine ili sl. Danas je vazno preziveti, jer sutra vise nece sve biti isto.

    1. Sad i jeste pravo vreme za investicije….ne auta i te gluposti….

  3. Kako je iznenađujuće da niko neće da kupi auto kad ne može nijedan papir za njegovo korišćenje da završi dok ovo traje?

  4. Gomila krša kojeg na zapadu njihova sirotinja hoće da se reši. Zar stvarno verujete da srednja klasa u Nemačkoj vozi auto 15 godina star? Jednostavno treba zabraniti uvoz automobila preko 10 godina starosti i zdravo đaci. Kad već dižemo kredite da znamo zašto, vako kupiš na kredit auto od 3000 eura 15 godina star i za dve tri godine daš 1000 eura na razne popravke da bi ga na kraju bacio na otpad. Ovako kupiš auto za 5000 eura 10 godina star i miran par godinica. Zar vi stvarno mislite da sam tolika ovca da platim Škodu Fabiu 15 gidina staru 4000 eura? I treba da propadnete, to što vi radite nije poslovanje nego šverc automobila.

    1. Potpuno se slažem sa konstatacijom, ali do pojave ove pandemije, svako je mogao da sedne u autobus za nekih 90e i ode u Nemačku gde će za 600e kupiti auto koji se ovde prodaje za 3.000e i više. Carinjenje i sl. peripetije vredne su razlike u ceni kvalitetu kola koje si sam odabrao.

  5. Znači, država bi trebala da finansira ili da pomogne finansiranju uvoza polovnih vozila (i time da te devize idu u inostranstvo) da bi trgovci imali zaradu?
    Svašta padne na pamet ljudima.

    1. Nisu to ljudi, to su trgovci derikoze koji na ovoj teskoj situaciji zele da steknu ekstraprofit

  6. Mene je upropastila Korona. Prodajem privatno auto baš od marta, ukupno sam snizio cenu za 490€. Svi sitni nedostaci na auto iz 2006g. mogu da se srede za 150-200€, ali ljudi odustaju, kad shvate da ne mogu da prenesu zbog notara. Džaba ugovor, svedoci, snimanje potpisa i LK. Ništa ne pomaže. Čekamo bolja vremena!

    1. Ima, i te kako. Ali ne taj narod na koji ti misliš. Kakve devojke voze čudovišta od 50 – 80 k €, samo tako. O crnim vozilima nemačke proizvodnje neću ni da govorim, parkirani pored svakog restorana i kafića širom Srbije… Ide nekom, brate, ide, a narod šljaka

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 28. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.