Proizvodnja fijata 500L u Kragujevcu zaustavlja se do 1. oktobra

Ostavite komentar


    1. Ne, ovo je više sredina kraja, jer se oni već dugo vremena na ovaj način mrcvare. 500L je model koji niko ne želi, u Americi je recimo od strane potrošača proglašen za najgori automobil u svojoj klasi, tako da i ovo malo što se proizvede ne može da se proda. Fiat u Kragujevcu mora ili da počne da proizvodi neki novi model, ili da ugasi proizvodnju, ovo kako se sad radi deluje kao kupovina socijalnog mira da se ne talasa pred nadolazeće izbore.

    2. Sto lepo ne ukinu ovaj Kragujevac? Toma Nikolic ce da ugasi svetlo I da se vrati u Bajcetinu da se moli svome Bogu,njegovom licnom…..

  1. Sve lepse od lepseg. Prvo su otisli najbolji i najstrucniji inzinjeri, a zatim postavljeni najmanje strucni rukovodioci. Sada i Fiat polako uvidja da od auto industrije u Srbistanu nema nista.

  2. Sve ima svoj početak i kraj. 1989 kupim JUGO 55 (1100ccm) za 5000 maraka i vozim ga 16 godina bez kvara u redovno održavanje i prodam ga a sledeći vlasnik ga je vozio još najmanje 5-6 godina a platio mi 1900 markaa.

    Sada bih opet kupio JUGA 55 za 2500 maraka da me unuka vozi, ali nema.

    Proizvodwa zastve uništena istopljene mašine, a kao spasonosno rešenej je uvoz automobila koje je postalo drugi najveći uviznitrošak države posle nafte

    Upropastimo domaće zaštitimo stranu proizvodnju automobila ?

    Fantastično rešenje Tadića i ekipe koja sada ponovoa hoće da nas „spase“

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.