Projekat u cilju ostvarivanja ličnih interesa predstavnika vlasti (ENGLISH)

Gubici koje beleži Beograd na vodi logičan su nastavak netransparentnog poslovanja tog preduzeća

Ostavite komentar


  1. Ja ne razumem sta je uopste interes, pa cak i ove vlasti, da u posao uvodi te „strane“ investitore, koji niti su doneli kapiral, niti neku ekspertizu, a cini se da nisu ni obezbedili kupce, ili sam ja nesto prevideo? Imam utisak da stanove kupuje dijaspora i bogati gradjani Srbije. Izged gradjevina je obican jeftin konfekcijski kic u stilu turbo istocna Evropa, imamo spljosteni falus u sredini, zabetoniranu obalu gde ne moze da se mimoidje vise od 5 ljudi i shoping centar dostojan bilo koje balkanske selendre, verovatno projekti mogu da se nadju u svakom vecem arhitektonskom birou, gradjevinci su cini se bar polovina stranci. Nisam pametan ali mozda zato nisam ni imucan…

  2. I moja baba zna šta je prava istina u vezi Beograda na vodi.
    Posebna priča je to što je kao celina obično arhitektonsko ruglo Beograda.

  3. U doglednoj budućnosti, BgdH20 će biti zapušten ćorsokak i zaparložen kvart, koji će bogataši u tišini naustiti. Zašto? Pa zbog velikog i sve otvorenijeg odijuma javnosti. A takav život je neprijatan, naročito novobogataškoj malograđanskoj šund klasi. Indikator: ukoliko se u najkraćem roku tu masovno, na buljuke, ne naseli politička klasa to će biti znak izbegavanja prezira građanstva, tj. potpunog pada rejtinga. Politička klasa, kao poseban vid malograđanštine, ide samo tamo gde je i konformno i komforno u svakom pogledu.

  4. Molim da nas podsetite za koliko procenata je trebalo da nam ovaj projekat podigne BDP. Predsednik se na početku glasno hvalio.

  5. Koja nebuloza!

    Opozicija nema nikakve šanse dok god su im teze neodržive i besmislene kao ova.

    Daj bože da se pojave neki novi, pametniji i poštaniji, inače će biti teško.

  6. Haha.. soliteri su samo ovde „mondenski“. Svuda na svetu je to najgori mogući način stanovanja. Ali, narod vidi onako kako mu kažu da treba da vidi.

  7. Tu trenutno ima 1500 zaposlenih. Firme plaćaju poreze i razne dažbine. Kako to država nema interes u tome?

Ostavite komentar


Ekonomija

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice 10

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice

Rekonstrukcija pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom finansijski je neisplativa investicija, ali je ekonomski opravdana. Bez ovog projekta, do 2050. bi se ovom deonicom prevozilo 1,57 miliona putnika godišnje dok bi rekonstrukcija donela 3,7 puta više putnika – tačnije 5,84 miliona. Takođe, i dnevni broj vozova bi bio gotovo dupliran, sa 26 bez rekonstrukcije na 48 nakon modernizacije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zdravko Šotra, filmski režiser

Danas čitam danas, Danas sam čitao juče i sutra ću čitati Danas zato što je to sve što nam je ostalo od dnevne štampe.