Pružna veza sa Hrvatskom modernizuje srpske železnice

Zvanični Zagreb i Beograd nameravaju da sredstvima Evropske unije rekonstruišu prugu koja povezuje dva glavna grada

Ostavite komentar


  1. Није ми јано зашто мора да питамо Загреб да би реконструисали НАШ део пруге с обзиром да су они тај посао завршили?? Ми то треба да урадимо без обзира шта други кажу. Тај правац је један од најважнијих у Србији. Такође, и правац од Ниша до Димитровграда је у очајном стању, а шта тек рећи о правцу Београд – Ниш!

  2. Potpuna besmislica. Zeleznicar penzioner lepo komentarise. Zasto prave odjednom cirkus kao da nam je Hrvatska potrebna da rekonstruisemo prugu Stara Pazova (ne Beograd ko imalo ima pojma) – Sid? I uopste brzina do 120 km/h je prevazidena jos u proslom veku. Danas to niko ne radi osim u Srbiji. Minimum je 160 km/h za ravnicarsku prugu koja opet, strucno gledano, nema veze sa brdskom. Dakle, mnogu mudraca daje izjave na celu sa ministarkom Mihajlovic a niko nema ni jedan dan radnog staza na zeleznici. Sustina je da treba znati aplicirati za predpristupne IPA fondove u EU i to nema veze sa HR!

  3. @Желзничар пензионер @Dusan Spasic: „Sustina je da treba znati aplicirati za predpristupne IPA fondove u EU i to nema veze sa HR“!
    Tačno, g. Spasić, ali, „druga je priča“, kada je jedna zemlja u EU, pa zajedno „apliciraju“!!! To je tzv. „prekogranična saradnja“!
    Pozdrav iz Banata!

    1. Да, али како ће банаћани то да претворе у нешто што „пије воду“? У Банату не постоји „нормална“ пруга са европским стандардима, и како де се укључите у међународни саобраћај? Нема више саобраћаја, барем путничког, између Румуније и Србије. Пре 90-тих година су имали транзит преко Кикинде. Чоке, Суботице и Сомбора за Запад, данас тога нема, зашто? Да одговорим, нема могућност ни осовинског оптерећења ни брзине да се достави роба до купаца! Наша несрећа је и транизит, Запад – Исток, који се сада одвија преко новог моста код Видина. Уместо да Србију пређу за 5 сати, возе 20 и више?? А тек теретни, ко зна колико се задржавају због наше неорганизованости!

  4. ja mislim da i Bg-Bar i Bg-Niš i Bg-Su imaju veći prioritet u odnosu na taj pravac. Neće se tako lako pad robnog prometa od 90-tih (92%) vratiti na železničke koridore regiona ZB6 preko noći, samim tim što su se direktori nacionalnih operatera o tome dogovorili. Mislim da je to zabluda i pored najava sa sastanka u Portorožu o nastojanjima da se pojedinačne pošiljke iz drumskog.saobraćaja vrate na železnička prevoženja. Sava express koji se pokreće 1.3. je pilot projekat i on zavisi od interesovanja, a u zavisnosti od pokazanog interesovanja on će biti prilagođavan i unapređivan, ali šta ako se pokaže suprotno? Kako se takav projekat da opravdati u okolnostima nedostatka železničkih prevoženja? Uostalom, dogovoreni su osnovni projekti još 2015. tamo se koridor Bg-Zg(-Lju) ne spominje kao prioritetnim.
    http://europa.rs/images/publikacije/agenda-povezivanja.pdf

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

26. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Vasil Hadžimanov, muzičar

Danas su jedine novine koje nepristrasno izveštavaju o stvarima u zemlji i jedini prozor u istinu.