PUF: Linglong i država da ne skrivaju projekat fabrike guma kao zmija noge

Ostavite komentar


  1. Kad’ tad’ će odgovarati SVI koji su učestvovali u ovoj svinjariji !!!

    1. Eeeee poštovani “ Iks Oks“, čujemo se kad’ „furuna“ proradi. Baš me interesuje na koja vrata ćeš da (za)kucaš, kad’ ti „zamiriše“ pod prozorom ??!

    2. Zrenjaninci ne traže ni zdravu vodu ni odgovornog za to što građani nemaju pijaću vodu 15 godina. Kada nemaju čistu vodu ne treba im ni čist vazduh!

  2. Kinezi su čuveni ekolozi, ne znam što se brinete, a i našoj vlasti je dobrobit naroda na prvom mestu.Posebno u oblasti ekologije.

  3. Na stranu sto PUF cine dve osobe, u njihovim izjavama nalazim dosta „slabih“ mesta. Tekst mi vise lici na samoreklamerstvo.
    Igradnja i projektovanje se rade u fazama i po celinama. Zato je i nemoguce da se ceka kompletan zavrsetak projektovanja. Kapacitet i tehnicki zahtevi ce menjati u zavisnosti od reakcije trzista. Posto je ovo privatna investicija, nije bitno koga su izabrali za izvodjaca radova, vec da budu zaposleni domae firme i radnici.
    Prekomerno zagadjenje u provinciji gde se nalazi sediste LL je posledica ne pogona LL, vec ogromnog broja fabrika razlicite delatnosti. Istina je da je Kineska vlada zatvorila velik broj gumara zbog zagadjenja. Naterala ih je da promene tehnologiju i izgrade kapacitet od pocetka. Nasa predstava o Kinezima kao malim mravima koji zive u smogu, rade za saku pirindza i trpe bez pogovora, drzavi kojoj su oni potrosna roba davno je trebala da se revidira. Ova fabrika bi trebala da bude izgradjena po novim ekoloskim standardima.
    Pozar u Sri Rachi na Tajlandu je bio velika katastrofa. Izgoreo im je deo magacina. Pretpostavljam da su iz ovog izvukli pouku. Ako se pogleda kvalitet guma koje proizvode po godinama, na nezavisnim portalima, ocigledno je da konstantno brzo napreduju. Ako tako napreduju sa kvalitetom proizvoda, zasto ne bi i sa ostalim aspektima poslovanja. Uostalom, protivpozarna zastita mora da bude u skladu sa nasim propisima. Ako nije, onda je problem u nama, a ako nasi propisi nisu adekvatni, opet je problem u nama.
    Broj od 13 hiljada slepera godisnje zvuci mnogo, ali kad se podeli na dane, to je oko 50. Zvanicne najave su bile duplo vece, oko 100 slepera, a to i dalje nije bas toliko dramatican porast transporta. Ne znam da li ce mozda koristiti i druge vidove transporta, poput zeleznickog ili vodenog saobracaja, ali su dali uslov da se izgradi autoput da bi usli u investiciju.
    Ling long ce biti, siguran sam, mnogo blizi mojoj kuci nego dvojcu zvanom PUF. Zato pazljivo pratim sta se desava i zainteresovan sam ne samo da sto vise saznam o toj investiciji, vec i svim ostalim u Zrenjaninu i okolini.No, nisam podlezan panici ili neargumentovanom blacenju necega sa cim nisam upoznat.

  4. Eeeee poštovani “ Iks Oks“, čujemo se kad’ „furuna“ proradi. Baš me interesuje na koja vrata ćeš da (za)kucaš, kad’ ti „zamiriše“ pod prozorom ??!

  5. Šta vas briga zrenjaninci pa vi ste dobili pijaću vodu, vidite kako napredno brinu o vama, misle da ste iz rimskog doba i da ćete na to gledati kao na uspeh!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Vasil Hadžimanov, muzičar

Danas su jedine novine koje nepristrasno izveštavaju o stvarima u zemlji i jedini prozor u istinu.