Dragiša Ristovski, čitaocima poznatiji kao D.R. Gilbert, iskusan je trener poslovnih veština, ali i autor zapaženih biznis priručnika za praktično poslovanje.

Upravo je izašla njegova deveta knjiga „Kako postati efikasan menadžer prodaje“ (Izdavač: Čarobna knjiga). Ristovski se poziva na činjenicu da u svakodnevnoj praksi često dominiraju subjektivni kriterijumi prilikom unapređenja novog menadžera prodaje, pa se zato događa da čak 70 odsto, tako intuitivno i paušalno regrutovanih, menadžera nikada ne „porastu“ do nivoa direktora prodaje, već se negde „zagube“ na tom putu. Upravo da bi pomogao u rešavanju tog problema autor u ovom praktičnom priručniku nudi niz primenjivih saveta i sugestija kako unaprediti karijeru imajući u vidu date okolnosti. On, takođe, upozorava da se često zaboravlja da je biti menadžer ili direktor prodaje veoma zahtevna pozicija i da svaki menadžer koji se zadrži duže od pet godina na toj poziciji zaista zavređuje pažnju. „Ono što dodatno otežava situaciju jeste činjenica da je većina menadžera prodaje stigla do te pozicije bez adekvatne obuke“, ističe Ristovski.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari