Jedan od čelnika Jat ervejza, koji je želeo da ostane anoniman, rekao je FONETU da nema saznanja da je bilo koja lou kost kompanija zainteresovana za letove sa niškog aerodroma. On je objasnio da su letovi do Beča i Štutgarta ukinuti zato što je bilo malo putnika, tako da su ti letovi bili nerentabilni.
Jedan od čelnika Jat ervejza, koji je želeo da ostane anoniman, rekao je FONETU da nema saznanja da je bilo koja lou kost kompanija zainteresovana za letove sa niškog aerodroma. On je objasnio da su letovi do Beča i Štutgarta ukinuti zato što je bilo malo putnika, tako da su ti letovi bili nerentabilni. „Pokušali smo da uspostavimo letove iz Niša za Beč i Štutgart, ali ono što ne ide ne ide. Nema dovoljno putnika. Te destinacije, međutim, još nisu skinute sa našeg programa. Što se tiče letova za Tivat, trebalo bi da u Nišu postoji baza, odnosno avion i posada, kao i ekipa koja bi održavala avion“, objasnio je naš sagovornik.
Direktor niškog aerodroma Konstantin Veliki Radosav Radojković rekao je, međutim, da čelnici tog aerodroma kontaktiraju sa pojedinim lou kost kompanijama. „Jat ervejz ukinuo je letove za Beč i Štutgart i trenutno sa niškog aerodroma dva puta nedeljno imamo letove samo do Ciriha. Mi smo kontaktirali sa pojedinim lou kost kompanijama, ali praksa nas uči da ih ne imenujemo pošto se dešavalo da one budu skrenute na neke druge aerodrome“, tvrdi Radojković.
Prema njegovim rečima, Jat do sada nije pokazivao spremnost da dozvoli lou kost kompanijama da lete sa niškog aerodroma, već da je nacionalna kompanija jasno pokazivala svoj interes samo da bude pitana oko davanja dozvola drugim kompanijama koje su pokazale interesovanje da lete iz Niša.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.