Kako funkcioniše registracija vozila i kako da vozači znaju koliko novca će ih ta obaveza koštati?

Ostavite komentar


  1. 40 godina vozim bez udesa i svaki put kada kupim novi auto bace me u 4 stepen jer je premija i popust vezana za auto a ne za vozača, što znači da sve ove godine što nisam skrivio udes zaslužna su moja vozila a ne ja koji sam ih vozio, kakva budalaština.

  2. Funkcionise tako sto stojite satima u prepunoj sali gde radi po jedan salter za svaku proceduru koja se vrsi u MUPu. Za to vreme salterski/a sluzbenik/ca pola vremena provede u prici sa ostalim kolegama odlaskom da sebi nalije caj/sok/mleko/vodu i u cavrljanju sa pripadnicima agencija koje vrse usluge registracije. Po coveku im je potrebno 7-10min. Onda na isteku treceg sata (bili ste recimo 11-i u redu) cekanja pozove vas neko sa susednog saltera (koji je recimo za izdavanje LK i pasosa) i zavrsi vas u roku od 2,5-3 min.
    Izadjete iz sale sa osecajem i izgledom magarca.

  3. Zašto pri promeni adrese /promenjen naziv ulice/ moramo da vadimo novu saobraćajnu? Zašto se samo u sistemu ne promeni adresa, kao u ličnoj karti?!

  4. Cene registracije I osiguranja vozila u Srbiji su besmisleno visoke. U poredjenju sa onima u Evropi, jasno pokazuju da se radi o cistoj pljacki.

  5. Šta bre filozofirate? Pozovete tehnički pregled i oni vam sve objasne i kažu tačnu cifru.

  6. Da li je realno I posteno da pri registraciji placate tablice,a kad istekne registracija vi morate da ih vratite a niko vam nevraca novac

  7. Мене су оџепарили па сам морао да вадим две саобраћајне и возачку..саобраћајна (једна) је коштала 4500 дин плус 2500 возачка скоро 12000 дин..хохштаплерска пљачкашка држава..а пошто су ми украли и здравствену књижицу њу сам платио 450 дин …никаква разлика између ње и саобраћајне…чујем да сада налепница кошта око 3000 дин ..па где то има.. само у разваљеној територији( не државе јер ми државе немамо)..

  8. U stvarnosti nije to bas tako kao sto pisete.
    Kako bi nam lepo bilo kad bi ziveli u zemlji gde se pravila postuju.

  9. Jednom u 2 g. i košta ni 50 e. Za seldbu kolima nema carine na njih. Srbija ima afrički nivo usluge i proizvoda, a cene kao London. Ali ostali nepismeni.

  10. Pitam se,šta još nisu uveli u tehnički pregled,možda: obim volana,prečnik volana,debljinu lima,nijansu crnog na pneumaticima,elastičnost branika,merenje telesne mase vozača i putnika,debljine stakla vetrobrana i prozora,nosivost krova automobila,procent odstupanja nijanse boje automobila usled matiranja,procent upunpanog kiseonika u pneumatike…sigurno ima još toga što bi moglo da se uvede za napredniju pljačku naroda,u cilju smanjivanja broja automobila u saobraćaju.

  11. Neki dan registrovah auto deseti put i zamalo se posvađah jer nikako ne mogu da platim elektronski (što je meni bez proizije) nego sam morao uplatu da izvršim na improvizovanom šalteru PŠ i platim oko 300 dinara provizije.
    Dokle više!!!

Ostavite komentar


Ekonomija

Black Friday na Bazzar.rs - Najbolje ponude na jednom mestu 8

Black Friday na Bazzar.rs – Najbolje ponude na jednom mestu

Želite da maksimalno iskoristite Black Friday za pametnu kupovinu i ostvarite uštede na najpoželjnijim proizvodima? Bazzar.rs je pravo mesto za vas! Pripremite se za najveću šoping manifestaciju godine koja nudi popuste na hiljade proizvoda iz različitih kategorija, od tehnike pa sve do nameštaja i igračaka za decu.

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.