Republički geodetski zavod (RGZ) saopštio je danas da je, od 1. januara 2023. do 28. avgusta ove godine, stiglo 189.741 pitanje građana Info centru RGZ-a, od kojih je odgovoreno u roku od dva dana na 99,81 odsto, odnosno na 189.387 pitanja.
U RGZ-u smatraju da taj rezultat „potvrđuje posvećenost unapređenju efikasnosti i transparentnosti u radu sa građanima u svih 170 Službi za katastar nepokretnosti“.
Podsećaju da aplikacija ePrimedbe omogućava građanima direktnu komunikaciju sa RGZ-om bez potrebe za odlaskom na šaltere, što, ističu, ubrzava obradu zahteva i smanjuje birokratske procedure, ali i olakšava pristup informacijama i povećava poverenje u rad javnih institucija.
„Konstantni napadi upućeni na račun RGZ-a ne oslanjaju se na konkretne podatke i činjenice, već na proizvoljne i neutemeljene tvrdnje“, naveli su iz te institucije navodeći da modernizaciju i poboljšanje usluga dokazuju rezultati.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.