Rusi preuzimaju 1.000 radnika Železnice

Firma čiji je skraćeni naziv ZOP posluje u okviru "Infrastrukture železnica Srbije" * Prodajom ovog dela "Infrastrukture" Ruskim železnicama država planira da smanji broj radnika u Železnicama, čime će ispuniti uslove iz aranžmana sa MMF-om
Uprkos negiranju nadležnih u Srbiji, otkrivena firma iz sastava "Infrastrukture" koju iz Moskve žele da kupe

Ostavite komentar


  1. Gric po gric. NIS smo izgubili. Telekom pod pritiskom. Železnica rascepkana pa ide deo po deo. EPS isto tako. Komunalna preduzeća pripremljena za privatizaciju (donacijama stvorena tehnološka zavisnost, lošim kadrovima, neprofesionalnim i nemoralnim upravljanjem dovedena do sramotnog stanja i nezadovoljstva građana sa ciljem da se kaže "i treba ih privatizovati kad su ovakvi") … A mi papci samo gledamo …

  2. Ovo prodavanje preduzeća strancima da bi se smanjio broj državnih službenika izgleda kao kada bi neko hteo da smanji svoju težinu time što odseče sebi nogu. Na zdravlje takvoj pameti !

  3. Ja garantujem da nijedna privatna firma nije skuplja kao izvodjac radova od drzavne firme. Samo je problem sto se tenderi namestaju za jednu firmu koja formira cenu. Kad postupak javnih nabavki bude transparentan placacemo sve usluge i robe manje nego danas.

  4. Prodaj sve a onda to isto nek narod plaća po trostrukoj ceni. Veċ imamo slučaj da Ruska firma tašna i mašna iznajmljuje mašine Źeleznice Srbije i radnike Železnice i sa njima obavlja poslove održavanja ali naplaćuje tri luta skuplje toj istoj Železnici iako bi ona sama mogla to da uradi. Neko mora da uzme debelu proviziju a to je jedini razlog otpuštanja i prodaje ovog dela firme. I naravno da se udovolji MMFu. Rasparčaj, rasprodaj preduzeće koje nigde nije privatno. Mafija

  5. Tako su u EPS-u prikazali manji broj radnika, a u stvari su čitače brojila "prebacili" u neke privatne firme koje još više plaćaju za tu sada spoljnu uslugu.

  6. Ala su nam odrzavali pruge, sve u sesnaest… bas super je sto se od Nisa do Beograda prugom putuje 6 sati. To je standard iz 19-og veka. Vozovi kasne, idu sporo – sve zbog "dobrog odrzavanja".

    Ne mazite ljudima oci ovakvim sindikalnim pricama. Niko nije presirao ovu prodaju, kakve finansijske institucije, kakvi bakraci. Priznajte ljudi, da zeleznicke firme u rasulu posluju 30 godina i da ste nesposobni da ih sredite. Zato ih i uvaljujete kojekakvim rusima.

    Ko jos veruje u ove kojestarije…

  7. Na Zeleznici je stanje strasno. Ministarka Mihajlovic bi umesto sto svakog dana po novinama brani premijera Vucica, trebala da odgovara za ovakvo katastrofalno stanje. To je njen resor. Ja cu samo podsetiti da Dojce ban, nemacka zeleznicka kompanija spada u pet najprofitabilnijih firmi u Evropi. Eto, primera da kada se zeleznicom profesionalno gazduje ona donosi novac a ne stotine miliona evra gubitaka.

Ostavite komentar


Ekonomija

Ministarstvo: Rio Tinto mora da prikaže uticaj rudnika na životnu sredinu 10

Ministarstvo: Rio Tinto mora da prikaže uticaj rudnika na životnu sredinu

Ministarstvo zaštite životne sredine saopštilo je u četvrtak da je izradilo Rešenje o obimu i sadržaju za izradu Studije o proceni uticaja na životnu sredinu za rudarski deo projekta Jadar kompanije Rio Tinto i da je kompanija obavezna da osigura da u Studiji budu detaljno obrađeni i prikazani svi mogući kumulativni uticaji projekta na životnu sredinu.

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Gordana Bjeletić, novinarka

Dnevni list Danas su jedine profesionalne novine u Srbiji.