„Sa 200 idemo na 120 dinara“: Šapić objavio da će cena dnevne karte biti manja nego što je najavljeno

Ostavite komentar


  1. Svaka cast.Gde je Nis ovde,zalosno kako iz okolina Nisa cena jedne karte za dzaka kosta 10 000 dinara
    Po mogucstvu da iz kuce ima dva djaka,za minimalac se radi ,treba odvojiti za dve karte,daleko smo od Bg.

  2. Šapić prevazišao učitelja Djilasa i njegov Bus plus kako da opljačka GSP. Hoće li ta nova firma imati više od jednog zaposlenog i veći osnivački kapital od 500 evra? Cena karte bi mogla da se smanji još na 2.000 i da natera javnu upravu da uplaćuje direktno GSP. za svoje zaposlene.

  3. Ovakvo svakodnevno licitiranje oko cena i vrsta karata pokazuje da nemaju pojma šta rade. Koja kalkulacija cena i ukupnog prihoda jednog dana daje 200, a sutradan 120 dinara? Totalno ludilo.

  4. interesuje me kako ce „beli“ da vrse kontrolu, da li ce da nam „kopaju “ po mobilnim telefonima?

  5. Fenomenalno! Za jedan dan je 120, a za sedam – 1000! Zar to nije čudesno?

  6. Jel ce Beli da ulaze u vozila u civilu (kao da su n nekom tajnom zadatku) kao sto su kontrolori ulazili pa iz kesa, torbi ili ispod jakni izvlacili aparat validatore (koji su na pocetku rada Apex imali letnje i zimske uniforme, pa se posle digle ruke od toga)

  7. Po mom mišljenju, ovo nije loše. Samo da vidimo kako će da se sprovede u praksi. Nadam se da će stručnjaci iz Sekretarijata da osmisle bolji način plaćanja. Ne bih baš da vadim telefon u prevozu i kuckam SMS-ove. To je super za mlade kojima je mobilni zalepljen za šake. Možda bi bilo dobro da se, pored toga i „papirnih“ karata napravi aplikacija sa jedinstvenim bar kodom, kao što imaju trgovinski lanci. I da se uplate vrše direktno preko aplikacije (kao kad plaćmo račune). A da u toj aplikaciji ima podataka o stanicama, uvid gde se vozilo nalazi, tačan red vožnje, izmene trase i sl.

  8. Ekonomska cena bravo za procenu, pitanje je da li ce smanjiti svercere koji je 50% i dalje. Treba komunalce da ubace da kontrolisu karte koji svakako ne rade nista specijalno.

  9. Daj spusti jos malo! Kako se uopste pravi ekonomska cena karte, isplativost poslovanja? Danas 120 din, prekosutra 350 din mozda? Ima li tu nekog reda i neke logike zasto je uopste bila 200 din a danas 120 din? Ko placa razliku i ako GSP zbog ovog bude poslovao sa gubitkom, ko dotira lovu da nastavi da posluje? Malo neozbiljno.

Ostavite komentar


Ekonomija

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice 10

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice

Rekonstrukcija pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom finansijski je neisplativa investicija, ali je ekonomski opravdana. Bez ovog projekta, do 2050. bi se ovom deonicom prevozilo 1,57 miliona putnika godišnje dok bi rekonstrukcija donela 3,7 puta više putnika – tačnije 5,84 miliona. Takođe, i dnevni broj vozova bi bio gotovo dupliran, sa 26 bez rekonstrukcije na 48 nakon modernizacije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zdravko Šotra, filmski režiser

Danas čitam danas, Danas sam čitao juče i sutra ću čitati Danas zato što je to sve što nam je ostalo od dnevne štampe.