Saobraćajno pravilo koje većina vozača ne zna: Ko ima prednost u kružnom toku?

Ostavite komentar


  1. „…Saobraćajno pravilo koje većina vozača ne zna…“

    Ako je tačno da postoji neko „Saobraćajno pravilo koje većina vozača ne zna“, onda se otvara pitanje: „Kako su mogli da dobiju vozačku dozvolu?!“
    To otvara i niz drugih pitanja na tu temu…

  2. Srbi kad savladaju tu “novotariju” nazvanu kružni tok će da pređu na sledeći izazov: sapun

  3. Најважније правило – када улазите у кружни ток, уступите предност саобраћају на кружном току, осим ако ознаке на путу или знакови не кажу другачије.

  4. Najjednostavnije, u kružnom toku uvek ima prednost onaj koji ti dolazi sa leve strane, jer je on već u kružnom toku, probajte.

  5. Što ga novinar nije pitao da nabroji tih deset tačaka? U Qataru u Dohi su postojali ozbiljni kružni tokovi, pa su shvatili da su glupost. Onda su postavili semafore, pa i njih „pojačali“ sa saobraćajcima, i posle par godina opšteg haosa napravili klasične raskrsnice. Kako ove naše napredne pčelice nikako ne uzmu neka iskustva iz Sveta? uvek se prave pametni kao Francuzi.

  6. Nisu problem propisi nego vozaci. Neznalice, bezobzirni I neizivljeni tipovi. Ulazak u kruzni tok je manji problem, voznja unutar I izlazak su izazov. Svako bi da se ubaci ispred, s leva, s desna nije bitno. Prilikom izlaska napravi se kolona, koja zadire u kruzni tok I blokira voznju unutar njega. Dodatni za in d ostavlja I I motor ciji vozaci misle da mogu da rade sta hoce.

  7. izgleda da ni njemu nije baš jasno ili ne ume da objasni ko ima prednost u kružnoj raskrsnici. Bahati misle da uvek imaju prednost. Unutar kružne raskrsnici sa dve ili više traka primjenjuje se pravilo prednosti desne strane, kao i inače u saobraćaju, osim pri uključivanju u kružnu raskrsnicu. E, onda nastaje problem kako se bezbedno isključiti iz kružne raskrsnici, jer mnogi vozači iz unutrašnje trake u kružnoj raskrsnici ne poštuju pravilo prednosti desne strane, već smatraju da oni imaju prednost i seku one vozače koji su u spoljnoj traci.

  8. i glupost je kružni tok kod Ušća!!! Sada su gužve katastrofalne. Jhgleda da je zavladalo neko pomodarstvo postavljanja kružnih tokova, bez ozbiljnih analiza.

  9. Minge nemaš ti pojma, ko ti dade vozačku? I u pun taxi da bi ušao neko drugi mora prvo izaći neko unutra . Svud sve prvo izlazi pa ulazi, ali neznanje, samoživost i samobitnost je čudo.

  10. Paja patak i DrKadzija su potpuno u pravu. Kružni tokovi lepo funkcionišu kod malog intenziteta saobraćaja i malim brzinama. Glani problemi nastaju kod kružnih tokova sa više saobraćajnih traka. Kao i kod klasične raskrsnice tako i kod kružnog toka treba izvršiti blagovremeno prestrojavanje. U ovom slučaju bi se smanjio broj kritičnih ukrštanja. Vozila koja se kreću u unutrašnjim krugovima moraju imati prednost pri prestrojavanju u desnu traku u nameri da izadju iz kružnog toka uz uključivanje žmigavca. U protivnom moglo bi se dogoditi da zbog velikog inteziteta saobraćaja u spoljnoj traci ostala vozila budu onemogućena da napuste kružni tok. Pravilo desne strane ne važi pri ulasku u kružni tok tako da ne bi trebalo da važi ni u kružnom toku. Da bi ušli u kružni tok prvo neko mora da izadje iz njega.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 18. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.