Šapić otkrio kada se otvara nova autobuska stanica na Novom Beogradu

Ostavite komentar


  1. Za 2026. je u budžetu Beograda, predviđena gradnja nove autobuske stanice ! A do tada….

  2. Pa samo da se otvori. Ako se kupuje karta na stanici treba ulaz na peron da bude dzabe a ne plus stanicna usluga. Lopovi izmislili kako da uzmu pare.

  3. Znači kolaps na NBG kreće za 15 dana,pa Jurija Gagarina i Omladinskih brigada su sada toliko preopterećene,a sa svim tim autobusima biće potpuni haos..

  4. Samo da se otme zemljiste u centru grada, da mogu da se grade one nesrecne zgradurine i zgrcu pare, briga njih to sto çe nekome iz mirijeva trebati vise od 1h da stigne do glavne autobuske, a tek onda zapocne put ka severu zemlje. Ta halapljivost ove vlasti prevazilazi svaku prihvatljivu meru, stidite se bre vise

  5. Свака част за скори завршетак аутобуске
    Станице на Новом Београду.
    Добра одлука за отварање
    Бус станице ЈУГ много значи за путнике који долазе са југа.
    Свака част радницима који.вррдно раде
    СРЕЋНО

  6. U aprilu su bili bilbordi sa najavom da će školskoj deci knjige platiti grad. Polovina je septembra a od novca ni traga ni glasa. Naprednjačke laži i petparačke priče

  7. Super, sad će i zima a na stanici samo nadstrešnice. Bitno da je izmeste, to što nema zgrade nije ni bitno, šta će sirotiniji koja putuje autobusima! A tek doći do stanice, sa koferima, igranka!

  8. Jedini grad na svetu koji je razdvojio zeleznicku i autobusku stanicu i to na 5km udaljenosti TI SI BIO U SVEMU NAJ NAJ NAJ CAK I U GLUPOSTI.GLAVU IMA MOZAK IČ.

  9. Vma bitna stavka i jesteautobus od autobuske, zeleznicke stanice sa klinickim centrom jer su predhodnih decenije gradjani koji dolaze iz svih delova unutrasnjosti zemlje skupo placali texi prevoz pri cemu su izdvajali novac kao da ih vozi do Zrenjanina ili Smederev vozeci ukrugpo brdima kako bi naplatili stovise a naj cesca cifra im je bila 50 evra pri cemu se ljudi tesko snallaze i pritisnuti svojim mukama toliki novac daju prevarantima zavoznju do Karaburme, Zvezdare, Banovog Brda u nazad do KBC

  10. Autobuska stanica bez stanične zgrade. Jesen i zima dolaze, putnici će plaćati visoku staničnu uslugu, a smrzavati ispod nadstrešnice. Gradski i tramvajski prevoz na stajalištu ispod železničke stanice, mora dosta da se pojača prema gradu.
    U principu, bitno da je završena otimačina zemljišta stare bas stanice i da vi zadovoljno trljate ruke sa masnom provizijom.

  11. Измештање станице је неопростиво! Све што радите је ужасно и штетно за људе! Како све што је лоше успева?!?!!! Нигде нечег хуманог и нормалног.

  12. Nije otkrio koliko i gde se Beograd zaduzio za ovaj projekat u drzavi besposlice i bede, koliko je on licno u sivoj zoni „zaradio“, koliko ce ljudi ostati bez posla i plata da bi se sprovodio besmisleni urbanisticko nasilnicki planovi dugova, i koliko ce jos i gde iznositi netacne i stetne vesti, jer osim licnih interesa i govora pred kamerama, nije sposoban nista da uradi za grad i zaštitu gradjana. U Beogradu vlada besposlica, beda, obmana ljudi od promasene nesposobne gradske vlasti. Grad nije pripremio dotacije za ogrev, nije organizovao razgovore sa gradjanima, lokalne samouprave ne rade i tamo se ne moue nista od problema gradjana rešiti, posla i zaposljavanja, izizev primitivnih zanatskih radova nema i to ga i ne zanima, jer nema licnu korist.

  13. Komentari su skoro isti.Samo ljudi bez mozga su mogli da ukinu železničku stanicu i sad pored nje i bus stanicu.Trba doći u ovim uslovima od jedne do druge stanice.Otvaraju naknadno bus stanicu jug koja je opat bliže prokop žel stanice za putnike sa juga zemlje,štaćemo sa ovim iz zapada i severa Srbije.Oni so ostavljeni na milost i nemilost gradskom prevozu i beogradskim taksistima.Sve kao za narod a ustvari sve protiv naroda.

  14. Fantasticno nova autobuska stanica bez stanicne zgrade u funkciji. Secam se price da ce se uraditi sam prizemljle a sprat naknadno a sada nema ni prizemlja ili ce biti nesto nalik. Nego g. Sapicu da li ste predvideli kako ce se dolaziti na tu stanicu? Hoce li da bude kao sa Zeleznickom stanicom, sto rekose neki putnici trebalo im je pola sata Novi Sad – Beograd isto toliko da dodju do centra. Koliko ce trebati putnicima da dodju do nove autobuske stanice ili da odu do grada? Bas, Bas napredno, ali vam treba cestitati jer vi ste uspeli sto niko nije uspeo a to je da gradite kucu od krova prema temelju, treba to patentirati. Nobel je malo za takve inovacije. Ziveli

  15. Za toliki broj putnika koji bi ulazio i izlazio na stanici jug jedna linija ne da nije dovoljna nego je to smešno.Gospodin Šapić bi trebao detaljnije da analizira situaciju.

  16. Možda se BG H2O proširi i do ove lokacije na Novom Beogradu, i šta onda?
    Pitaj tvoje sns-ovce šta misle o tome.

  17. To ce biti super nova stanica na novome BG i kod BEOGRDA na vodi je bila super pored vode ali sad ce tu da budu novi stambeni objekti ali nova lastina stanica ce biti beca od ove ali sve je super kad se nesto uradi za grad BEOGRAD poz .

  18. Ali ovaj sto živi u Mirijevu, a ide na sever zemlje!? Pa brate preseli se na sever zemlje, nolje je sigurno, nego u Mirijevu.

  19. Novi bg je toliko opterecen saobracajem i toliko postaje prenaseljen da je samo falila ova stanica…

  20. Iskreno mi iz Vince do NBg 3 sata putujemo, pa onda od NBg dok izadjemo iz Bg treba jos toliko, pa u proseku 5 do 6 sati nisi izasao iz Bg, kokiko jos treba vremena da se stigne do Crne Gore? Ako je bilo do sada 14 sati znaci treba 19 h

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 16. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.