Sindikat Sloga zabrinut zbog uvoza hleba, pitaju gde je domaća pšenica

Ostavite komentar


    1. Niko, ili bolje receno lobiji ili jos bolje, mafija, jer mi imamo mafiju za sve.

  1. Ako zaista uvozimo hleb to je zaista neverovatno pa zar pored nase proizvodnje psenice da uvozimo hleb neverovatno postavite bilo kog seljaka za ministra imace bolja resenja za poljoprivredu ne bi se uvozio kg mesa vec bu se sve to izvozilo ocajni smo

  2. Ovo neko govori neistinu da uvozimo hleb za neverovati nem nama napretka prijavljujem se za resenje problema bolje da gladujemo. Da nas glad natera da razmisljamo i redavamo probleme

  3. Do sada smo jeli smrdljivo meso iz uvoza pa ne ide da se ono ne jede sa smrdljivim hlebom.

  4. Što bi reko Vučić.
    Da, i šta je tu problem?
    Jel zabranjeno uvoziti hleb?

  5. Hocu da znam koliko psenice proizvodimo i sta se dalje sa njom desava? Sta je sa zitom iz RR ??

    1. Pa robne rezerve prodao Čeda to valjda znate. A nasa psenica se otupljivala po 15 dinara letos, a sada 17 dinara.

    2. Sejem psenicu pa pitam vas strucne komentatore sto ne vi ne proizvodite. Psenica 18 dinara kg kupine od 40 do 60 dinara Maline 120 dinara mleko u proizvodnj 20 dinara. E pa nemoze poljoprivreda je umrla na srecu. E sad I’ma sve da se uvozi verovatno I seljaci. A ja imam I psenicu I mlin. E da sad ce da bude da pitam vucica

  6. dokle god će biti ljudi da to čudo kupuju, oni će uvoziti, logično

  7. „gde je naša pšenica“
    Upravo tamo odakle i stiže ali smrznuta.Ovo je samo jedan od smrznutih proizvoda kojima Evropa obiluje.Ne zna šta će sa njima.Mogli bi da nahrane sve izbeglice i da ne osete.A tek cenu hrane koju plaćamo,astronomska.
    Još na to dođe ovaj iz Unije pekara i niko da ga pita
    Kako vas nije sramota da prodajete kiflu po ceni 1kg brašna?

Ostavite komentar


Ekonomija

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice 10

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice

Rekonstrukcija pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom finansijski je neisplativa investicija, ali je ekonomski opravdana. Bez ovog projekta, do 2050. bi se ovom deonicom prevozilo 1,57 miliona putnika godišnje dok bi rekonstrukcija donela 3,7 puta više putnika – tačnije 5,84 miliona. Takođe, i dnevni broj vozova bi bio gotovo dupliran, sa 26 bez rekonstrukcije na 48 nakon modernizacije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.