Siniša Mali: Država od danas jedini vlasnik Er Srbije

Ostavite komentar


  1. Kažu da pacovi prvi napuštaju brod koji tone. Brat Aleksandar će, nadam se, potonuti s brodom. Tako je obećao onomad.

  2. A koji će to avioni da lete,mora da je mislio i na one koji prskaju komarce tokom leta

  3. pitanje svih pitanja je dal je to ispravna odluka..jel da nesto vredi pa ne bi ti bogataši izašli i , odrekli se prihoda, ..stoga ovo će nam sad pasti na budžet mada i jeste slivale se nase pare u tu kompaniju,..koja se samo pamti i spominje pa negativnosti..koliko je letova otkazivano koliko je putnika u inostranstvu ostavljeno da čeka jel nije bilo aviona sve u svemu , pitanje je novca, odakle pare i evropo ..posto izgleda sa Srbija je puna novca ..onda razmisli o nekim darivanim parama ka srbiji …razmislite zašto novac gradjana eu se daju srbiji…..

  4. Opet nov JAT. Sada će da se pojača partijsko zapošljavanje i doniranje države samo da se zaposle žene političara, DB-OVACA i Policajaca. Opet sve u krug

  5. Većinski vlasnici kompanije koja je poslovala sa problemima, sada ima da je upropastimo totalno o trošku države. Onda neki tender za novog vlasnika.

  6. Mnogo lepa vest, nego, mene kao redovnog putnika Er Srbija avionima, zanima zasto su sve posade na hrtvatskom i engleskom govornom jeziku ?

  7. Za koje pare i koliki su dugovi ErSrbije?
    A kad smo kod dugova, šta bi sa dugovanjima Jat Ervejza? Znamo da je uslov Etihada za dolazak bio da oni sa dugovima Jata nemaju ništa…

  8. Prvo pitanje: Hocete li odmah skinuti te odvratne orlove koji nemaju nikakve veze sa Srbijom i njenim simbolima?
    Drugo pitanje: Koiko smo „pukli“ u ovoj ingenioznoj poslovnoj operaciji od koje je jedino strani partner imao koristi?

  9. Nema subvencija i „partneri“ odoše !! A sad’ će „kompanija“ da nastavi da se strmoglavljuje !!!

  10. E tako im je sve.
    Čega god su se uhvatili, to je propalo, upropašćeno ili je kriminalizovano.

  11. Prvo, “ Er Srbija je najveća avio-kompanija u regionu. Od kompanije koja je bila u bankrotu, napravili smo lidera koji sada leti na četiri kontinenta“ je tačno, samo ako pod regionom smatramo Srbiju, Bosnu, Kosovo Crnu Goru i Albaniju“. AirSerbia ima 24 aviona, a Grčki Aegean 60 dok Wizzair ima 183 aviona.
    Drugo, koliko smo mi porezki obveznici platili to preuzimanje?

  12. Pa kada je takav lider, čudno je da se drugi nisu otimali da kupe Er Srbiju ?
    Eto, posrećilo nam se, sada će da na teče med i mleko.

  13. kao redovni putnik na liniji Beograd- Frankfurt (iz poslovnih razloga) tzelim da postavim pitanje, zasto se posade ER Srbije obracaju putnicima na hrtvatskom ili engleskom jeziku ? Do sada mi niko nije objavio ovo principijelno pitanje.

  14. Prst na celo,ko prodaje zlatnu koku? Sigurno je da je nasa avio kompanija najveca u regionu a koliko je uspesna ? Ako je tako uspesna kao sto nam se servira zasto malo,malo pa drzava daje pare iz budzeta,zasto je arapi prodaju a tako su iskusni u tome?

  15. Како ДоМали објашњава то да послуга у авионима Србије не зна српски језик?

  16. Redovno koristim usluge Air Srbije na liniji NY-BG i nemam nekih ozbiljnih prituzbi.Osoblje je ljubazno i avioni su solidni.Ono sto je porazavajuce jeste higijena na aerodromu Nikola Tesla i zaposleni na prodajnim standovima.

  17. Jedino smena vlasti može da spreči da, po izjavi Siniše Malog „naša“ Er Srbija, postane još jedna debela „zlatna koka“, kojoj će država posvetiti punu pažnju i „brinuti“ oko nabavke velikih aviona.

  18. Hvalili su se kad su prodali, sad se hvale da su kupili. Nisu samo rekli kolika je razlika u ceni.

  19. Koliko me pamcenje sluzi, behu li neki razgovori i davanje ponude za saradnju Kataru ili tome slicno pa se nista dogodilo nije, nisu zainteresovani. Koliko je placeno Etihadu za otkup i kako ste zamislili da odrzavate avione, posadu, i sve sto prati jednu avio kompaniju. Nadam se da vrli stucnjaci razmisljaju o tome a narocito o odrzavanju aviona. Mi ni GSP ne odrzavamo kako treba a to je u odnosu na avion sitinica. Blago nama sa vama. Napredno Ziveli

  20. Bravo Siniša mali divno je urađeno svu sreću u daljem radu čest sam putnik na relaciji Bgd Oslo prezadovoljan sam hoćete li saniskog aerodroma pustiti let do sandefjora norveška sretno

  21. Da se ne bavimo spekulacijama. AS ima neto dobitak u 2022. godini 2,5 milijarde dinara. U Završnom računu ne vidim nigde subvencije Države. Etihad je bio uspešna kompanija, ali od 2019. godine propast živa. Skup, slaba popunjenost, katar im uzeo veliko parče kolača.

  22. Pobegli glavom bez obzira od gubitaša. Mali proglašava kako su toliko uspešni da sada mogu sami, vlast se menja u decembru, a kada Er Srbija konačno pukne, vćbiće krivi „novi žuti“ po principu „mi ostavili uspešnu firmu, ovi došli na vlast i uništili“.

  23. Šta ER Srbija ima u svom vlasništvu od imovine osim mašne i tašne? JAT je za njih bio pojam.

  24. Da je drzava radila dobar posao nebi joj ni trebali suvlasnici za 5 godinace opet biti neprofitibilna

  25. Sve si u pravu, JAT je bio bolji od British Airways pre nego što su oni došli. Sramota.

  26. Познајем веома добро цивилно ваздухопловство, познајем многа правила IATA, ICAO, само сви ви грешите, са ЈАСТ-ом са летео, Жика Петровић је лични породични пријатељ био, као и његова сестра из Путника. Само сви грешите, овај авиопревозник се не зове Ер Србија већ Air Serbia, како пише на обе стране трупа. За BEG користим само Луфтхансу.

  27. To Srbijo,samo se pitam zašto slecete na piste pomoćne i idete na zadnje kapije uvjek,možda i koja licenca pukne ko zna videćemo.

  28. I, koliki je račun, t.j. koliko stotina miliona smo u gubitku, mi gradjani, a vi iz sns-a ste sigurno u debelom plusu!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 16. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Gordana Bjeletić, novinarka

Dnevni list Danas su jedine profesionalne novine u Srbiji.