U Kragujevac je juče iz Fijata stigao prvi kontingent od 192 „punta“ u rasklopljenom stanju, čije će sklapanje u Zastavi početi u junu. U Zastava autu, novoformiranoj firmi za saradnju sa Fijatom, sklapaće se model „zastava 10“, koji će biti plasiran kako na domaćem, tako i na tržištima okolnih država, a najverovatnije i kupcima izvan jugoistočne Evrope.

U Kragujevac je juče iz Fijata stigao prvi kontingent od 192 „punta“ u rasklopljenom stanju, čije će sklapanje u Zastavi početi u junu. U Zastava autu, novoformiranoj firmi za saradnju sa Fijatom, sklapaće se model „zastava 10“, koji će biti plasiran kako na domaćem, tako i na tržištima okolnih država, a najverovatnije i kupcima izvan jugoistočne Evrope. U junu će, najpre, u okviru tzv. nulte, ili probne serije biti sklopljena 192 „punta“, nakon čega će uslediti serijska proizvodnja domaćeg „punta“, koja podrazumeva izradu karoserijskih delova, sklapanje šasije, montažu i bojenje gotovog automobila. Planirano je da u Zastavi do kraja godine bude proizvedeno 4.000 „punta“, odnosno „zastave 10“.
U Zastava autu kažu za Danas da se pripreme za početak proizvodnje domaćeg „punta“ privode kraju i da je iz Italije dopremljena gotovo sva potrebna karoserijska oprema, koju čini i jedna robotizovana linija za sklapanje automobilske šasije. Narednih nedelja treba da stigne i savremena oprema za montažnu liniju za završno sklapanje „zastave 10“. Uporedo sa pripremama za proizvodnju domaćeg „punta“ u Zastavi, traju i pregovori sa Fijatom o proširenju tržišta za plasman tog modela. U Zastavi se nadaju da će i montaža „opel astre klasik“ početi sredinom naredne godine, pošto na novoinstaliranoj opremi, pored „punta“, mogu da se proizvode i ostali automobili najnovije generacije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari