Slika početka gradnje metroa: Protesti i Milenijum tim

Prvi dan izgradnje podzemne železnice u Beogradu startovao radovima u Makiškom polju

Ostavite komentar


  1. Arhitekta Slobodan Maldini izjavio je danas da je Beogradu potreban metro ali da je strategija njegove realizacije „duboko pogrešna“, jer grad ne može zbog metroa da se odrekne strateških resursa – pijaće vode, koja nije obnovljivi resurs.

  2. U Helsinkiju nova deonica metroa koja je pustena u rad pre par godina duzine 21 km i od toga desetak kilometara ispod mora je kostala 1 milijardu 158 miliona evra ,

  3. Osim potpisivanja memoranduma o razumevanju za izgradnju metroa nisam nigde čuo ,ni pročitao da su potpisani ugovori između države i izvođača?Dobro je ako ja nisam informisan.

  4. Jesu “aktivisti”, slucajno obisli ranzirnu stanicu, na makisu. Kad su vec izasli iz kruga dvojke, mogli su da obidju i fabriku Prva iskra u baricu. Fabriku bazne hemije, tj ono sto je ostalo posle Nato tretmana, cisto da vide da Sava ipak tece nizvodno i da je sva hemija posle bombardovanja otisla nizvodno pravo u makisko polje.
    Mogli su da pozovu i zelenu FON kramon, da senpodsetimo zeleni su bili vatreni pobornici bombardovanja Srbije.
    E ljudi….

  5. Raspitajte se o projektima koje je radila Power China, svaki traje bar duplo duze od planiranog, a propuste u izgradnji krpe SIKA silikonima.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.