Srbija će graditi još pet autoputeva

Ostavite komentar


  1. Ovi teze da pobegnu sto dalje od Srbije zajedno sa Pink novinarima i da otud lazu i mazu. Daj prestanite. Narod sve vidi i sve zna, i na svojoj kozi oseca sve vase „uspehe“!

    1. Daj prvo sredi ulice u Beogradu. Otpadise mi bubrezi pri voznji u g(a)radskom prevozu.

  2. memorandumi o saradnji, ugovori koji nikada ne ugledaju svetlost dana, koliko li je njoj dobro? Može li i pre potpisivanja ovih ugovora da pita pošto Srbija ili joj nedostaje neka sića?

    1. Ja razumem da kad se izgradi nova.pruga ili novi put,pa da kazes to je delo i da ljudi budu zadovoljni i ponosni sa time, ali kada se nesto stalno obnavlja,krpi, stalno „presvlaci“ asfaltom, ja ne vidim tu nikakvo dostignuce, a jos manje razlog za hvalisanje.

      Postovanje Redakciji Danasa

  3. Ako bi ljubazno završili postojeće? Što najavljujete sa svakim početkom godine još od 2014.

  4. Čudo od ova četiri komentara,
    Što reče moj drug-seljak iz okoline Obrenovca. Sldep si, brate, do očiju.
    :

  5. Stavio bih te ja u jedan prosečan manji auto,i vozio jedno 2 sata putem od Topole do Kragujevca,a takvih je na hiljade.Mozak bi ti iscureo na uši.I pitam se,da li je takve kao ti,bar ponekad sramote same sebe ,kad se ujutru pogledaš u ogledalo.

  6. Ne znam gde je ih 500 km obnovljenih pruga? Od Beograda na jug su rasparcali i preko Mladenovca i preko Male Krsne tako da nista jos nije gotovo. Pruga iz Beograda za Sid od Rume dozvoljava 30 km/h! Pruga Stara Pazova jos gore – prekinuta medunarodna pruga za Budimpestu! Voz iz Beograda za Bukurest ukinut jos pre 10 godina a za Temisvar jos pre 5 godina! Sta uopste funkcionise u zeleznckom saobracaju? Stvarno ova zena treba da se zapita koja su njena dela! I sve samo na kreditima i nista od sopstvene akumulacije. Nista ne funkcionise i ne vidi se kraj a obecanja ludom radovanja! Ova ministarka ce ostati zapamcena kao g-da Obecanje!

  7. Kinezi grade puteve u Srbiji dok Srbija ne zna kako graditi puteve (odnose) prema komsijama!

    Bezite sto dalje od ove satrapije!

  8. Otkud 500 km , sramoto? Nemamo ni zleznicku stanicu, sramoto! Jesi li sela u vozove ,da vidis taj smrad i neurednost, tu“tacnost“, klozete na stanicama, cekaonice, sramoto? O autoputevima nam pevas, Sramoto, samo pricaj, lazi, vredjaj nam mozak…debela sramoto napuderisana

  9. I šta da radimo sa tolikim auto putevima? Pa isto što i Grčka koja je bankrotirala upravo gradeći besmislene auto puteve, mostove i tunele. Ipak, Grčka je članica EU pa je preživela nekako (malo se kod nas zna o ceni koju su platili građani), mi nemamo šanse.

    1. Kako šta? Pa gde će da prolaze ti silni autobusi sa sendvičarima.

Ostavite komentar


Ekonomija

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice 9

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice

Rekonstrukcija pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom finansijski je neisplativa investicija, ali je ekonomski opravdana. Bez ovog projekta, do 2050. bi se ovom deonicom prevozilo 1,57 miliona putnika godišnje dok bi rekonstrukcija donela 3,7 puta više putnika – tačnije 5,84 miliona. Takođe, i dnevni broj vozova bi bio gotovo dupliran, sa 26 bez rekonstrukcije na 48 nakon modernizacije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.