Srbija dokapitalizovala Er Srbiju

Ostavite komentar


  1. Čestitam Republici Srbiji, uskoro će postati stopostotni vlasnik RR SRBIJE pa će ponovo moći da traži i nađe adekvatnog partnera. A onda Jovo nanovo.

  2. Znači Dankan nije više direktor jer on je nametnut od Emirata.“Hvala vladi Srbije što je dala novce mojoj propaloj firmi“.Di su naši novci ?

    1. Slaba vam je računica. JAT je bio u gubitku od ~240-400 miliona evra koje su unete u javni dug, bez hapšenja prethodnog rukovodstva, a onda je 49 procenata poklonjeno Etihadu te je ErSrbija letela avionima i posadama iznajmljenim od Etihada povezujući Etihadove linije a od 2014 do sada sav gubitak koji je praviola ErSrbija puneći Etihadove avione pokrivali su građani Srbije iz budžeta odlukama vlade i kreditima Etihada da bi ErSrbija mogla da pravi još veći gubitak. ErSrbija i dalje leti za Etihad a gubitak će se povećati preuzimanjem linija montenegroerlajnsa.
      tako da tih 200 miliončića je samo kap u prethodnoj i budućoj pljački građana Srbije

  3. Sa koliko procenata je Etihad ucestvovao u pokrivanju gubitaka izazvanih Coronom. Hajde Mali objasni ako ti Alibaba to dozvoli….

  4. Prvo je neko kupio deo aviokompanije od drzave. Zatim je drzava kupila (vratila kroz novac) deo kompanije, da li neko strucan moze da odgovori koliko smo mi u minusu plus subvencije stranoj kompaniji. Tu je neko odlicno prosao
    ali to sigurno nije drzava Srbija. Mozda je sve opet drzavna tajna.

  5. Očigledno bar deo novca dobijen od prodaje Komercijalne banke, posle provizija koje su, verovatno, za sebe maznuli državni poslenici, ide u daleko veće „bure bez dna“ nego što je ikada bio JAT- idu u dokapitaliuaciju propale Er Srbije koja nije bure nego cisterna bez dna! Prema pisanju DANASA dug Er Srbije može da iznosi i do 600 miliona evra. Ako je srpski moćnik br. 1 hteo da dobije Er Srbiju – trebao je da odmah iz igre izbaci arapskog pljačkaša Etihad -ali to nekome iz vlade nije odgovarao. Hoće li najzad tužilaštvo pokrenuti istragu da li su Mali, Dinkić i druga lopovska bratija, odgovorni za toliki gubitak Er Srbije i istražiti ko se još na Er Srbiji zaista obogatio? Pitam se hoće li bar najuriti Etihatovog inkasanta srpskih para Dankana Nejsmita sa mesta generalnog direktora Er Srbije i da li će najzad sa repa naših aviona (ako nisu i oni u vlasništvu Etihada pa i njih treba eksta platiti) skinuti onu smešnu arapsku šaru? Verovatno, bar za ove vlade se to neće dogoditi jer slično Montenegro Ervajsu je i Er Srbija veoma zgodna i za buduće čerupanje narodnih para!

  6. Super. Sad će opet sirotinja da finansira bogataše. Baš mi je drago što ću svojim minimalcem da dotiram bogate likove koji imaju para za avione, hotele, restorane itd. Lopuže, jedva, ali sa velikom radošću, čekam da vidim bagru na zatvorskoj ekonomiji. Da se ja pitam, okopavali bi kukuruz doživotno.

  7. Nije mi jasno kako neko ko ima sad 18% vlasnistva moze da postavlja svog generalnog direktora u kompaniji. Zar nije logicno da sada sva upravljacka prava preuzme drzava? I postavi generalnog direktora kompanije.

    1. Moja žena je vlasnik 10% naše firme, ja 90%, pa je opet moja žena direktor, a ja samo šljaker.

      I ako bi moglo da država ostane vlasnik, ali da se ne bavi upravljanjem tj biznisom, jer to je propast sigurna. (Zamišljam opet SPO-ovce na čelu firme, al’ bi se tu marisalo i delkalo i zapošljavalo…)

      Postoji skupština akcionara, upravni i nadzorni odbori, BIA, MUP, VOA…malo li je za kontrolu nego im još i direktor treba…

  8. To znaci da je procenjena cena kompanije u momnetu dokapitalizacije, sa odbitkom svih dugova i gubitaka, nesto vise od 200 miliona.
    Da li je neko od novinara proverio na berzi kolika je vrednost izrazena u akcijama?

  9. ОД ШАМПИОНА ДО ОЧАЈА, НО ЧИЈИ?

    Својевремено смо докапитализовали ЈАТ, па као „Ер Србија“ дат је „Етихаду ервејзу“ уз превеликих хвалоспева и бајколажи, а сада, је све то дошло на наплати, па су бачене сто милиона евра народних пара, одвојених из уста беде, у бунар звани „Ер Србија“ и тако је са 82% постао власништво Србије. Поред огромног задуживања пара и бацања истих у бунарима распоређених око нас ми смо шампиони у економији са најнижим БДП у окружењу по глави становника, а шампиони Европе по релативном паду тог истог БДП од 1,1%, што у суштини ништа значајније не одражава, а беду и јади нико нити види, нити хаје. Властима за када треба беда и јада, осим за гласање и плаћање пореза и осталог.

  10. ahahahahaha, to je ta još jedna uspešna privatizacija 🙂 . Znači arapi su isisali sve iz firme, zadužili je nepovoljnim ugovorima po kojima ćemo i dalje da plaćamo ogromne pare za iznajmljivanje aviona i sada se polako povlače. klasičan reket.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Živko Gocić, vaterpolista

Danas volim zato što je objektivan i zato što u njemu pronalazim sve informacije koje su mi potrebne na dnevnom nivou.