Srbija ima potencijale i kapacitete, nema državu

Da naša zemlja više nije kandidat za izgradnju Folksvagenove fabrike na Balkanu znalo se još pre tri meseca

Ostavite komentar


    1. Budimo razumni: ko će u Turskoj ili Bliskom Istoku da kupuje folcike ili Škode proizvedene u zemlji koja ne priznaju genocid nad Muslimanima u Srebrenici? Sećanje na to je itekajo živo na Bliskom istoku.

  1. To što su tu investiciju najavljivali u nekim medijima je zato što žele dobro svojoj zemlji. Za razliku od nekih koji se vode deviznom što gore to bolje samo da se dočepamo vlasti. Što se tiče korupcije hoćete da kažete da Erdoganova diktatura treba da nam posluži kao uzor. Molim vas nemojte da se blamirate. Tursku su izabrali iz razloga što će tako moći da plasiraju svoja vozila na tržištu od 90mil.bez carinskih opterećenja.moj savet vam je da prestanete sa malicioznim izveštavanjem rasteraćete i ovo malo opozicionih glasača. Srbija na prvom mestu.

  2. Predsednik i premijerka su zavukli bili glavu u pesak umesto da za to kratko vreme dok se ocijukalo sa VW-om obnove ugovor sa FIAT-om sa mnogo pocetne pozicije a sada je rezltat dvostruko nistavan. Niti ce VW doci u Srbiju niti imaju argumente za pritisak na FIAT za novi model, prestanak posebnih vanzakonskih pravila (67 % za prinudni g.o. preko zakonskih broja dana) i konacno prestanak pomoci iz budzeta koji ionako traje vec preko svih zakonskih rokova! To potvrduje da drzave nema i bez obzira na njihovu generalno vazalsku postavu, odbija VW od Srbije!

  3. Чињеница јесте да Турско тржиште од 80’држи Фијат и Пежо и Рено,сваки таксиста у Истамбулу вози Фијат,зашто ?
    Французи и Италијани су развили моторе који су се сјајно показали у сувој топлој пустињској клими док
    Ww,то никад није постигао,зато Измир на жалост нема шансе за фабриком за Турско тржиште.
    Србија ће у Октобру бити изабрана за градњу фабрике.

  4. Nisu nemci Italijani. NJima kad obecas oni to traze i ocekuhu. Italijanima smo obecali auto put za KG em nema puta em na kao auto putu imas kruzne tokove i bilborde AV jos od 2014 g. Obecali smo izvoz za Rusiju i prodat jedan auto u Rusiju jednom Ruskom specijalcu zvanom vatrogasac kad je posao u Rusiju i zavrsio mandat. Skomsijama nikad gori odnosi i ko kroz Srbiju ide bas ko mora i to u koloni -pogledajte Turske kamione i Grcka da bi se branili od policije.U Srbiji radne snage nema ima mendzament akademski frizera i kupca diploma , bravara limara ni za lek otislo u beli svet.PA KO DA DODJE I STO

    1. Милутине,кад боље размислим,у праву сте.У осталом и није то фабрика са запосленим који прима плату 1000 -3000 еура,већ 300 еура.Па нек иду у Турску и дају Турцима плате 1000 еура,јер са таквом платом можете купити цвагена а не са 300.$.

    2. Prikljucak za autoput su bar skoro izgradili Srbi ali zeleznicku prugu Lapovo – Kragujevac – Kraljevo nikako sto je mnogo vaznije za transport velikog broja novih vozila za Bar i EU! Nismo pouzdana nacija i to je to!

  5. Nestabilnost u Turskoj je momentalna. ali Turska u odnosu na druge pomenute „sirotanoviće“ nudi prednost svog i za evropske uslove velikog tržišta sa preko 80 milion stanovnika od kojih bar 8-10 miliona ljudi mogu sebi da priušte nova vozila. Stratezi Folksvagena računaju da tursko tržište može godišnje da za sopstvene potrebe kupi oko 200.000 vozila -srpsko jedva 15.000. Sve iz proizuvodnje od preko 200.000 vozila bi išlo u izvoz. Na duže pruge viđeno, čak da je apsolutni gospodar i nekrunisani vlasnik Srbije AV Folksvagenu po radnom mestu ponudio subveniju od i do 60.000 evra bila bi to trenutna suma od „samo“ oko 360.miliona evra- dok bi VW sa prosečnom cenom vozila od samo oko 15.000 evra godišnje, a verovatno bi po vozilu bilo i do 20.000 evra, samo na turskom tržištu mogao da napravi promet od 3 miljarde € godišnje. Rendit u Turskoj, zbog jeftinije radne snage VW vidi sa oko 6% ili godišnje 180 miliona evra. Za samo 2 godine bi već dostigao Vučićevu ponudu ako bi ona zaista bila pretpostavljenih, suludih i frapantnih 60.000€ po radnom mestu i već od 3-će godine bi imao veći neto prihod od „samo“ 180 miliona €, računato po parama koji bi eventuano dobili od AV, -samo sa turskog tržišta. Ja mislim da u srpskoj vladi nisu svi budale i da je neko valjda imao dovoljno hrabrosti da voždu to kaže. Čak i da je Vučić dobio sličnu računicu, priča o njegovim nadljudskim naporima da će rasprodajom srpske radne snage za bagatelu u Srbiju dovesti moćni Folksvagen je bila dovoljno dobra za zaluđivanje pristalica esensovaca, njihovih botova pa i dela srpskog naroda!

Ostavite komentar


Ekonomija

EPS: Započeta analiza i procena projekta RHE „Bistrica“ 9

EPS: Započeta analiza i procena projekta RHE „Bistrica“

Japanska agencija za međunarodnu saradnju (JICA) započela je analizu i procenu projekta reverzibilne hidroelektrane "Bistrica", koja prethodi donošenju pozitivne odluke za otpočinjanje pregovora o uslovima finansiranja, saopštila je danas Elektroprivreda Srbije (EPS).

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bisera Veletanlić, muzičarka

Danas je list koji je društvu apsolutno neophodan. Šteta što nema više listova poput Danasa.