Srbija osam godina „zakucana“ na začelju regiona po kvalitetu puteva

Kada je reč o kvalitetu putne mreže naša zemlja među najgorima u regionu

Ostavite komentar


  1. Pa biti srbin jos nerealan to samo moze u srbiju i cenzurisanje medija zivim skoro 40 godina na zapad ali ovakvo uporedjivanje i ovakav clanak nisam procitao

    1. Poštovani, koliko god da ste u pravu, trebamo biti ponosni što smo Srbi. Svog imena u roda se nikada ne treba odicati

      1. Prošle godine sam išau u francusku. U povratku me bilo sramota što sam Srbin. Prešao sam 1400 km autoputa kroz Francusku, Italiju, Sloveniju i Hrvatsku i nisam naleteo na rupu. Kada sam prešao Batrovce auto samo što se nije raspao! Zamislio sam samo nekog stranca umesto mene.

        1. To se kaze „sto juznije,to tuznije“. Pogotovo od Beograda do Vranja. Vojvodina ipak ima bolje puteve. To je ostalo od ranijih nenarodnih rezima…

        2. Stranac će se vratiti kući i pričati anegdote, što i vama savetujem a mi….

          1. Valjanje u blatu do iznemoglosti, pa ko izdrzi… I to sve u „patriotskom stilu“ kako savetuju oni raniji i ovi sadasnji na vlasti – radiklali i SPS. A ni oni ostali nisu nista bolji.

        1. Zato sto imamo najboljeg predsednika, premijera i ministra ino-poslova u Evropi. Ako se ovome doda i ministar vojni ….ponosu nikad kraja.

        2. А шта мислите о томе да смо ми још увек у сукобу са најјачим војним савезом на свету. Ми једни а њих колико? И све зато што хоће на нашој територији да направе свој сателит. И све то траје, и траје и траје. Ја сам на то поносан. Србију треба тако гледати а не кроз рупе на путу. Видео би њих све заједно да су у таквој ситуацији.

          1. Na vas bi ponosan bio ministar vojni Vulin, koji o zbivanjima u regionu redovno izvestava svog vrhovnog komandanta AV.

  2. Osnovni cilj pri izgradnji puteva ili objekata je da se pokrade što više materijala. Ako su šefovi dobro organizovani ni sam gazda ne zna šta se dešava, a i nebitno, njemu je važan samo beton, jer tu su najveće pare. Zato je korupcija rak rana svake države, jer inspekcija ne radi svoj posao nego prima mito.

  3. Gde su sada oni naprdnjacki „magovi“ pocevsi od one Mihajlovicke pa nadalje,koji samo znaju da se hvalisu i da seju populizam, demagogiju i lazi. Sta imaju da kazu na ovu konstataciju i izvestaj o nasim putevima?

    Postovanje Redakciji Danasa

  4. Ali smo zato po kvalitetu vode, vazduha, hrane, obrazovanja, vladavine prava, sudstva, drzavne uprave, zdravstva, stanja u privredi, zastite na radu, visine minimalca, prosecne plate i penzije, NAJGORI.

  5. A, da nije kriva vlast? Mozda manje da stavljaju u dzepove, vise da biraju po kvalitetu nego po ‘vezama’, i sl.

    1. zaposleni u Putevima Srbije i Koridorima Srbije su konstanta. Oni vrše prcenu vrednosti radova, biraju projektante, revizore projekta, izvođače i nadzor. Oni su glavni, a članovi nadzornih i upravnih odbora, državni sekretari i ministri su listopadni klimoglavci. Nema te deonice za koju je urađeno ispitivanje terena, projektovanje i izgradnja u mandatu jedne vlade, zbog toga su glavne baje nevidljivi moćnici iz državnih preduzeća. Ne može za loš projekat biti odgovoran izvođač, nego organizator posla koji je dozvolio da prođe takav projekat i ako je jasno da se sa ispitivanjem tla fušerisalo. Nije odgovoran izvođač koji štedi pri izgradnji puteva, nego nadzor koji mu dozvoljava da fušeriše i organizotor posla koji je birao firmu koja će vršiti nadzor. Nije problem što su putarske firme privatizovane, nego je problem što inspektori ne rade svoj posao. Kada neko izabere izvođača sa nerealnom niskom cenom nije kriv Zakon o javnim nabavkama, jer zakon predviđa eliminaciju firmi čija cena jasno pokazuje da će doći do fušeraja, odgovorni su službenici državne firme. Kada se procenjena vrednost radova uveća za više od 25% jasno je da neko puni svoje sefove dok tužilac spava…

      1. Sve ovo nabrojano nažalost je stalo u jednog čoveka koji vedri i oblači ovom nesrećnom Srbijom a to je A.V. .

  6. Ovde je Čume, bivši krimos a sada zaštićeni svedok saradnik, glavni majstor za puteve. Šta više reći?

    1. Sta vise reci..?? Da mafija vlada Srbijom. Koga je briga za puteve ??

  7. E šta sve čovek neće pročitati… Ovaj Rodić mrtav hladan kaže da su nam putevi loši zato što ih imamo mnogo!? Pa po toj logici Nemačka, Francuska ili Italija morale bi imati još gore puteve od Srbije. A tek ovaj „profesor“ koji se vadi na bombardovanje i sankcije od pre 20 godina… Da nije tužno bilo bi smešno.

  8. Kakva bre statistika Svetskog ekonomskog foruma? Mi radimo drugom metodologijom i ove ocene su u osnovi pozitivane, izveštaj prepoznaje napredak u nekim oblastima i zanimljiviji je nego obično.

  9. Sprdnja od države, za “ narod“ ne znam , mislim znam, ali ko mene šljivi.

    1. Pc u Srbiji? Pruge u Srbiji? Sta to bese? Bese nekad davno, a danas nista od toga. Put pod noge ili sedi na magarca, pa putuj. Uzdaj se u seni u svoje kljuse. Drzava je dno. Tek dolazi tragedija svih tragedija. E, glupi narode. Tako nam i treba.

  10. ma ne werujem ja u te izwestaje,ewo pre 2 godine su kod mene na cosku zakrpili rupu od pola metra dubine !licno zorana mihajlovic bila da obidje radowe sa predsednikom opstine djodjom radinovicem dzokejem poznatim radnikom iz belegisa koji ima dosije u policiji kao marxov kapital..halo bing kako brat

  11. Na izlazu iz Vranja ka Bujanovcu na petlji kod NIS-ove pumpe stavili su putokaze za Skoplje na zelenoj podlozi i time strance i nase turiste dovode u zabludu.Ljudi ispostuju znak i krenu umesto na autoput starim putem ka Bujanovcu.Kada posle 1 km pocnu da voze paralelno pored autoputa, vide da su pogresili, pa se okrecu, vracaju i opet lutaju.Dovoljno je samo postaviti ispravno zelene putokaze i usmeriti ljude na autoput.Imam cak i sumnju da je to neko namerno uradio da bi ih radari do Bujanovca po starom putu malo olaksali.AKO NIJE TAKO I AKO JESTE, POD HITNO IZVRSITI PRAVILNU SIGNALIZACIJU. DVE GODINE HAOSA I BRUKE.

    1. Bravo Vranjanac, ja sam tu negde iz okoline, Donja Tlmina, ja sam tako naleteo i odoše 2.500 dinara (50%) platio odmah.. A naša ministarka svaki dan nova odeća, obuća, i dr.i ona sve zna. – najbolji gradjevinac. Ali ne zabravite da je ona član Trilaterlne komisije -tzv. vladari iz senke, koja je zamrzla svoje čjanstvo kada je ušla u Vladu Srbije. A zna se da oni postavljaju svoje ljude gde se okreću velike pare. Čik ako sme da je naš AV smeni. Samo živela „gospodja ministarka“ (kako se šlihtam a….)

    2. Bravo vranjanac,to su radili namerno da ljudi uletu u radar jer se zna da iz Vranja prema Bujanovcu najveća dozvoljena brzina je 40-60 km/h.
      Tu se ljudi nerviraju i sledi kazna.
      Bravo za tekst vranjanac.

  12. Ovo objašnjenje da nije žalosno bilo bi smešno. Putevi su lošiji jer ih imamo više. Pa Nemačka ih ima još više pa su bolji. Rade ih nestručna lica i kradu (slobodni prevod celog pasusa). Dajemo strancima da rade pa nas i oni kradu. I šta sad? Za domaće firme kazna u parama, a za vlasnika, šefa i nadzornika radova po 20, 15 i 10 godina robije. Ministar resorni odmah, bez suđenja na 30 godina robije, jer je krao sa njima. Ako nije, onda je kompletni nesposobni idiot. I rešen problem. Ko u Kini. Za strance arbitraža pa neka plate penale. Kakav je to asfalt od par cm debljine?! Čim završe put, bilo koji, ako se prošetate, mogu se videti pukotine po sredini, izgledaju kao tanke linije. Loša gustoća materijala. U Sremčici kad prevuku novi asfalt, nakon par meseci ulegnuća. Uvek na istim mestima. Drenaža i podloga se kod nas valjda ne rade. Ako se urade, ne može posle da se krade

  13. Bravo Zorana za zakucavanje, bravo Vucicu za tvoje zlatno doba! Nama ocigledno nije!

  14. ladno izvali da su nam putevi loši zbog bombardovanja i sankcija. Rodić ladno odvali da je problem u privatizaciji putarskih preduzeća. Kladim se, da se izvrši unakrsna provera imovine i prihoda ministarke, državnih sekretara, direktora Puteva Srbije i Koridora Srbije, pravnika, ekonomista i inženjera Koridora Srbije i Puteva Srbije da bi bilo jasno zbog koga su nam putevi katastrofalni.

  15. Samo da vidite kako izgleda put Nis-Prokuplje… da ti se smuci. Bio je zreo za rekonstrukciju i pre 20 godina!!!! I jos uvek nista. Tragedija od zemlje.

  16. Ovo je prevara za one koji više veruju statistici i svojim očima, nego „našem“ (moj nije) predsedniku.

  17. Kako da ne budemo zakucani za dno kada drzavu vode isti lopovi koje je Sloba ostavio iza sebe !

    1. Zaboravili ste dodati „patriotski orjentisani“. Ko dirne u njih, dirnuo je Srbiju, mir i harmoniju sa susedima. Svi su se oni poistovetili sa Srbijom..

  18. Sve je tacno kako nalaz kaze… danas iz SRB vozio u MNE i vidno je da su putevi u Crnoj Gori bolje odrzavani, obelezeni adekvatnom signalizacijom! Toliko

  19. Na dnu po kvalitetu puteva, a gde nam je kvalitet života, ej? Novinari, prođite samo Zemunom i slikajte ulice, Batajnicom i slikajte dom zdravlja i železničku stanicu, Ugrinovcima, to je sve Beograd, ne znam da li gradonačelnik to zna…..

  20. Ceo tekst covek prica o nestrucnosti umesto u kradji i korupciji. Jedno je tacno rekao, da vecina novo izgradjenih puteva iako je otvarana kao da se otvara Panamski moreuz zapravo nema upotrebne dozvole jer zapravo nije uradjen do kraja ili kako treba. Fale gazeci slojevi, dozvole su neispravne jer se odstupalo od projekta bez pravih procedura, negde je put odmah popustio pa se mora popravljati, signalizacija je ne samo pogresna vec i povremeno smrtno opasna(setite se dogadjaja iz prethodnih godinu dana). Ceo tekst zvuci besmisleno jer se pokusava smisleno tumaciti sveukupno bezumno pljackanje i kradja.

  21. Ovaj tekst treba dati Vučiću i Brnabićevoj da ga proanaliziraju. Oni se ubiše pustajući puteve, a više autoputeve i investirali više milijardi evra naše pare u putnoj mreži, a Srbija po kvalitetu putne mreže je na mestu 100 od svih država u svetu. Iza nas je jedino BiH iz regiona. Ovo su rezultati istraživanja u 2018. godini, a SNS, tj. Vučić vlada od 2012. godine uspešno, napredno, a četvrtina stanovništva je na ivici bede (troše po jedan dolar dnevno). Uspeh?

  22. Sve dok bude u Srbiji na kvalitet puta uticalo kilo prasetine, litar belog i 200 grama kafe, od dobrog puta nema ništa.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.