Srbija se obraća najvećem turističkom tržištu sveta – Kini, predstavljanjem svojih turističkih potencijala na jednom od najvažnijih međunarodnih sajmova turizma u
Aziji, China International Travel Mart (CITM) u Šangaju.
Vest da će od 1.januara svi građani Kine moći da putuju u Srbiju bez vize, turistički poslanici su dočekali spremno, a Turistička organizacija Srbije (TOS) organizuje
predstavljanje turizma Srbije na CITM sajmu, koji se održava se od 11. do 13. novembra u Šangaju.
Ovogodišnji CITM u Šangaju TOS će zajedno sa nacionalnim avio prevoznikom Air Serbia i turističkom privredom Srbije, iskoristiti da na sveobuhvatan način predstavi i istakne turističke atrakcije Srbije, koje bi mogle da privuku Kineze.
Na sajmu u Šangaju TOS će izlagati na štandu sa Crnom Gorom pod zajedničkim sloganom „Wild Soul of Europe“.
Uz predstavnike TOS i Air Serbia, na štandu u Šangaju turističku ponudu Srbije promovišu i Turistička organizacija Beograda, kao i turističke agencije iz Srbije: Travel to Balcan, Top Tours / Rubicon travel i Glob Metropoliten tours.
Kineskim turistima na sajmu u Šangaju predstavljaju se turistički programi namenjeni ekskluzivno ovom tržištu.
U saradnji predstavnika turističke privrede Srbije i Bosne i Hercegovine kreiran je poseban program pod nazivom „Putevima Valtera“, inspirisan filmom „Valter brani Sarajevo“, koji je
privukao veliku pažnju kineza, dok je glavni lik iz ovog filma i danas u Kini veoma popularan.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.