Srbiji nedostaje 10.000 vozača: Kako da ih zadržimo?

Domaći prevoznici traže izmenu propisa kako bi obezbedili dovoljan broj radnika u drumskom transportu

Ostavite komentar


  1. Poljska ih uspesno zadrzava i vraca natrag iz inostranstva zato sto su dignuli plate za vise od 100% u zadnje dve godine. Eto vam recept.

  2. Osnovati državnu transportnu kompaniju, učlaniti vozače u SNS, sve ih zaposliti u novoj kompaniji, dati neto plate 300,000din, zaposliti im žene, decu, rodjake, zadužuti ostatak gradjana sa dodatnih 200-300 miliona evra svake godine. I eto nam rešenija (Radovan III).

  3. Jednostavno, sve je trziste pa kada necega Nema onda cena raste, a to onda utice na sve i time vidite stanje u drustvu, drzavi, demografiji itd itd itd

  4. Problem je mala plata, vozi se na 2-3 kartice, propisi se ne postuju, jer je korupcija a i čeka se na granici.

  5. Znači gore pomenuti profesor je pametniji od kolega iz EU. Definitivno kadar za Sorbonu.
    Šta reći više…… osim da je dnevnica naših vozača koji voze u inostranim firmama između 80- 90 evra. Nevezano za godine.

  6. Veoma lako je zadrzati vozaca!Sve preko racuna I regula,bez utovara I istovara na tudjoj kartici I strozija kontrola firmi.Mislim da ce se I drugi vozaci sloziti da je najveci problem minimalac na racun,to jest penzija sutra.

  7. Minimalac bar 60000…ostalo kroz dnevnice…i biće vozača koliko hoćeš…samo plata dostojna posla…

  8. Kako u Evropi mogu sa 18 godina da polažu i CiE pa i D ,a u Srbiji ne mogu.Po čemu su to oni bolji od naših ljudi…

  9. Dajte deci ranije da stiču dozvole da bi mogla ranije da klisnu tamo gde se više isplati. Ako su mladi, nisu naivni.

  10. Svidja mi se naslov,evo kako dajte im bedne plate,policija neka im piše ogromne kazne za sve i svašta maltretirajte ih gde god vidite vozača i ostace sigurno u svojoj zemlji.

  11. Nekada se vozač zaposli, pa vozi gradski, prigradski, medjugradski i na kraju medjunarodne linije.
    Lepo ide deo po deo i stvarno postane „majstor“. Danas se položi, sedne za volan i udri. Kad vidiš na putu one što voze mleko, kurirske službe i polovna kola iz inostranstva, beži od njih.
    To su sve neki „napucani“ vozači koji su plaćeni po turi, što više to bolje.

  12. Ostace ako cela plata bude preko racuna ,minimalna plata 230.000 din I tu smo . Nista drugo nije u pitanju osim finansija.

  13. A lekari, a elektroinženjeri, hidrolozi, građevinski stručnjaci, majstori, tehničari, inženjeri, NJIH IMAMO DOVOLJNO!?

  14. Tako je pukao i brodski prevoz tako ce i drumski, ja sam tu profesiju napustio i verovatno vise nikad! Nisam otisao preko ali mislim da sada hocu jer mi prekipelo, od ove zemlje sam dobio sankcije, rat, pljacku, bahatost, izbeglice, pa opet pljacku i diktaturu, Srbijo neka ti je seme prokleto izgorela dabogda! Eto sta mislim!

  15. Samo ostro sa tom gomilom za pocetak im smanjite plate i zapretite dovlacenjem vozara iz Albanije,Makedonoje i Republjik Cosowe…Ziveo sns.

  16. Vrlo lako, plata dostojna posla koji se radi, pristojna prijava a da to nije minimalac jer pricamo o transportnim firmama u Srbiji ciji su se vlasnici ekstremno obogatili a stalno nesto placu. U jednoj godini vlasnik transportne firme u Srbiji zaradi vise nego Nemac sa istim brojem kamiona tako da opravdanja za tako niske plate koje daju radnicima nema,osim pohlepe.

  17. Šta je sa nama koji imamo CE kategoriju od 2020 a hoćemo da radimo da vozimo a ne možemo zbog novih propisa kaže:

    Šta je sa nama koji imamo CE kategoriju od 2020 a hoćemo da vozimo,ali ne možemo zbog novih propisa polaganja

  18. Ovo sa 21 godinom je odlican zakon da djeca malo sazriju da je teze manipulisati sa njima,taj zakon NE dirati,vidi se da je neko pri donosenju ovog zakona,bar malo razmisljao o deci.
    Hvala mu !

  19. Kako će te pomoći vozačima CE kategorije koji su položili 2020, i zdog novog zakona nemogu da voze bez dodatnog veoma skupih polaganja Hvala unapred

  20. Pustajte radnike iz Bangladesa, Pakistana i ostalih zemalja gde nema posla, tako rade sve razvijene drzave.

  21. A plata to ništa jel…rođače daj platu dobru pa će da voze ljudi…robija poso za smešne pare…budale.

  22. Nista lakse,odgovarajuce radno vremene i plata. To 99% ljudi zadrzava u zemlji,a ne samo vozace itd..

  23. KAO PRVO CJENE PREVOZA ZA SRBSKE VOZARE SU NIZE U ODNOSU NA VOZARE IZ EU. TO JEDAN OD PROBLEMA STO SE NEMOZE DATI VECA PLATA. DRUGI PROBLEM JE VISOKA CJENA ZA POLAGANJE LICENCE TROSTRUKO VECA CJENA NEGO U SLO I HR ZEMLJAMA U KOMSILIKU CLANICAMA EU. GODISNJE SLUSANJE PREDAVANJA ZA PROUZAVANJE LICENCE SKUPLJE VISE OD DUPLO NEGO U SLO. KAD POGLEDAS TE CJENE DOBRO DA IKO VISE I POLAZE I VOZI KOD NAS. TRECE KAZNA ZA KOJEKAKVE GLUPOSTI SU ASTRONOMSKE DOK TE U EU ZA TAKO NESTO NIKO I NEPITA NISTA. JA SE NEMOGU ISCUDITI ZA STA SVE VOZACI KOD NAS PLACAJU OGROMNE KAZNE , A ZEMLJA SMO POTPISNICA ISTOG ZAKONA ZA TAHOGRAF KAO I SVE ZEMLJE EU , ALI KOD NAS UVIJEK IMA JOS DODATNA KLAUZOLA DA ZE KAZNJAVAJU VOZACI.

  24. Morace ,,gazde“ da smanje br kamiona i da povecaju platu.I eto nas nazad u srbiju da radimo..Ili ce gazda da sedne pa da vozi..

  25. Malo više postovanja I tolerancije, jos uz to regres I redovna plata u dnevnicama da se zna kad je godisnji odmor.

  26. Pa da niste nabili cenu ljudima za sertifikat profesionalnog vozaca sa mora da plati 160000, mozda bi i bilo vozaca!! A i plate su nikakve!

  27. Naravno kada bi drzava malo porazgovarala sa vozacima i poslodavcima u srbiji 90% vozaca je prijavljeno na minimalac od 32000 dinara bez placenog godisnjeg odmora poslodavci placaju vozace procentalno od vrednosti transportovane robe a minimalac koji se uplacuje na racun je obicno zaracunat u taj procenat tako da vozac je placen samo kada efektivno radi a ako ode na godisnji odmor nema nista o tome treba da se razgovara a ne takve stvari da se guraju pod tepih jer svi nasi politicari imaju poneku prevoznicku firmu ili neku preko koje se finansiraju i cute o tom problemu…Znam da ce ova poruka biti sakrivena od javnosti jer i novinari su na tom platnom spisku politicara i poslodavaca ali sam barem pokusao da skrenem paznju na problem vozaca

  28. Tako sto ce vlasnici kamiona prestati da obaraju cene jedni drugima i poceti da podizu cene prevoza kako skacu troskovi ture (gorivo,putarine itd.), takodje da naplacuju auto dan, e kad to budu poceli da rade moci ce i vozace da adekvatno plate. Takodje treba i te agencije nosioce posla kao sto je recimo transfera itd sto sa jednim ili par laptopova i mobilnim telefonom uzimaju zaradu vise nego duplo transportnim firmama, e te agencije zakonom treba svesti da uzimaju maximalno 3% od ture a ne 50% i vise.

Ostavite komentar


Ekonomija

Paketi sa sajta "Sinsay" kasne i po dva meseca, kompanija za "Danas" objasnila gde je došlo do problema 10

Paketi sa sajta „Sinsay“ kasne i po dva meseca, kompanija za „Danas“ objasnila gde je došlo do problema

Korisnici društvenih mreža masovno prijavljuju problem sa kasnom isporukom paketa naručenih putem interneta na sajtu brenda "Sinsej" (Sinsay), a udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" saopštilo je danas da su pojedini potrošači čak i platili porudžbine, a paketi im nisu stigli ni dva meseca kasnije. Danas je kontaktirao kompaniju "LPP Serbia" u okviru koje posluje i "Sinsej", te dobili objašnjenje šta je razlog kašnjena isporuka.

Naslovna strana

Naslovna strana za 15. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.