Srbiji nedostaje 7.000 vozača

Zbog masovnog odlaska šofera u zapadnu Evropu, državi preti transportni kolaps

Ostavite komentar


  1. Ma nemoguće?! Kako, kada je Vodja izjavio da je zlatno doba. Doduše, svaki put za tri,pet godina, ali narode sa salamom, tako ti i treba

  2. Radim kao vozac u zdravstvu,imam sve kategorije,za platu 28000 dinara sa trecim stepenom me drzava placa i ako imam cetvrti.Pa normalno da cu da odem da vozim u inostranstvo sa mojim.iskustvom.Vozaci su ponizeni u Srbiji.

    1. Tražio sam poso u gsp.ali nisam otišo psiho test koji nema blage veze sa vožnjom.autobus vozio sam 15 godina .i sad neznam zbog neki domina , na psiho testu .haha

      1. He he nisi prošo psiho test, pao na dominama. Znali su oni da si lud čim hoćeš u GSP 🙂

  3. sorabiji nedostaju samo tri stvari: pamet, moral i fer pravila.

  4. Naravno, AV je kriv, jer da su Djilas, Bastac i slicni strucnjaci na vlasti imali bi prosecnu platu od 1000 evra …

    1. Vozaci su imali slicnu zaradu pre 7 godina, ali neko mora da plati „zlatno doba“.

  5. A kao imamo, dovoljno, polovnih autobusa iz EU…Zbilja,dualno obrazovanje, mora da iznedri neku trojku u poslednjoj sekundi…To nam je bio model,poslednjih 30 godina…Po ugledu na kosarkaske asove…?!

    1. Znači:
      kad je bilo potrebna akcija od strane države – potpuno je izostala,
      Kad je potrebno da se popravljaju autobusi plaća se medijska kampanja
      Kad je potrebno da se reklamiraju, pare idu samo na SNS glasila
      Kad je potrebno da se dobiju dozvole, to se plaća AMSSu, koji je 100% u rukama SPSa
      Kad je trebalo da se prepišu dobra rešenja iz EU – nismo to uradili,
      Kad je bilo dobrih predloga, predlagači su oterani 40km dalje od kuće
      Kad je trebalo da se mirimo sa komšijama, svađali smo se
      Kad su počeli da nas bojkotuju i blokiraju, bili smo nesposobni da se branimo
      Kad je trebalo u EU, bio nam je bolji beloruski savez.
      Sad smo, ko smo i šta smo hteli: mala ćdržava, odsečena od sveta, sa malim platama i pokvarenjacima na vlasti, iz koje ljudi beže.
      I kome sad tu nešto nije jasno?

  6. Moj sugradjanin je imao 25 kamiona za medjunarodnu spediciju,sada ima jos jednog vozaca a kamione rasprodaje.

  7. A ja molim sve naše vozače da se malo strpe, molim ih za još samo malo strpljenja jer je Vlada počela da rešava njihov problem, i za dve, najviše tri godine živeće znatno bolje.

  8. Ma, nema problema, Megatrend i drugi iz „struke“ će uvesti smer za „upravljače i rukovaoce vozilima teže kategorije“ (cena diplome – prava sitnica) i eto nama taze naštancovanih profesionalaca koliko nam treba!
    Mali problem biće masakr po putevima, ali šta se može…

    1. Pa Vođa se zabrinuo, otvara sa bata Andrejem firmu da preuzmu primat od GSP-a, fale vozači, al’ ipak neće d aih plati. Nadam se da će uvesti par kontigenata Kineza da nas odmene.

  9. Pa kad vlasnici firmi ne postuju vozace oni odlaze. Moras da vozis 10h , prekovremeno ne plate i jos uz to dva-tri sata da vozis na tudju sajbu i tudje ime i to ti niko ne plati. Platne listw su bez radnih sati, samo ture pisu, placaju po turama, rutama. Uvedite digitalne tahografe i resicete problem. Nece morati soferi ispunjavati lazne sajbe i nece moci na silu posladavca falsifikovati radno vreme. Ukinite stare tahografe i uvedite digitalne. Tu nema prevare.

  10. Pre 10 godina sam vozio kamion u medjunarodnom transportu u jednoj prevoznickoj firmi iz Cacka,u kojoj je vlasnik te firme imao postapalicu:“Ako neces da radis idi,bar vozaca ima kol’ko hoces,sutni balegu(kravlji izmet) na stocnoj pijaci u Cacku i ispod svake tro vozaca cekaju da dodju da rade“.Nadam se da i njemu sad trenutno stoje kamioni,posto su isto se nadam ti vozaci ispod balege otisli u Sloveniju,Nemacku,itd gde ce ih ceniti kao ljude i radnike i koliko toliko platiti njihov rad.Pozdrav sa istovara u Lima,OH

  11. „Predviđeno je se insertacija i oglas nađu u Srpskom telegrafu, Informeru, SAT-u, Blicu, Alou, Kuriru i u 24 sata, a zakup sekundi za spotove predviđen je za televizije O2, Prva i Pink“

    Hahahahahahahahahahahaha..

  12. шта би са „слободним тржиштем“ и тржишном регулацијом зарада, где је понуда и тражња, и зашто повећана тражња не резултира у расту цене (плате) возача?

    ако се ово питате, за вас нема спаса, јер сте класична жртва „еу-безалтернативне“ заблуде…..

    1. Senzacionalizam. Voznja nije svemirska nauka, kako je predstavljaju Okanovic i profesori sa Saobracajnog fakulteta. Slusajuci „strucnjake“, danas je lakse voziti avion, nego cisternu. Resenje, liberalizovati polaganje vozackih ispita, dozvoliti rad Uberu, Cargo i slicnim.

  13. Uvaljuju vozacima utovar i istovar i papirologiju da ne bi platili magacionere i administraciju,i onda se cude sto odlaze?!Cemu cudjenje?

  14. I ovde da kažem, nema doktora, nema vozača, nema stručnjaka, ali političara, NVO, svaki dan neka nova stranka, ali face iste.

    1. Nadam se da će žene u cr om da se jave da te optuže za raspirivanje među etničke mržnje zajedno sa Čongradinovom. Phahahahah

  15. Ne preti drzavi nikakav ‘saobracajni kolaps’. Nije drzava vlasnik ‘soferskih robova’ koji su joj ‘pobegli’!!!!
    Kolaps preti samo idijotima koji su mislili da mogu da naprave pare preko kicme tih mucenika za volanom.
    A ‘kolaps’ ce preko noci nestati, i svi ce se razdragano vratiti iz Nemacke, da voze u Srbiji.
    Kada ih plate nemackim platama.
    Do tada, neka im babe, dede, sira rodbina i kucni ljubimci voze autobuse …

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.