Srpske institucije za zaštitu potrošača – slabe

Održana tribina "Šta kupujemo - Prava potrošača na periferiji EU"

Ostavite komentar


  1. Iz ličnog iskustva nemam poverenje u ove institucije. I to nema veze sa time da li mislim da li u njima sede partijski kadrovi ili ne. Nacionalnoj organizaciji potrošača sam se obraćao zbog konkretnog problema i ništa. Nisam čak ni odgovor dobio. Slično je i sa RATEL-om. Ova institucija ne čini praktično ništa da pomogne potrošaču u slučaju da smatra da je oštećen od strane prodavca ili pružaoca usluge. RATEL prodavcu ili pružaocu usluge samo prosledi žalbu koju ste napisali, a zatim vam dostavi odgovor koji su vam na žalbu prodavac ili pružalac usluge uputili. Nijednim se gestom, dakle, ne uključuje u problem, niti pokušava da sopstvenim angažmanom proba da u rešavanju problema direktno posreduje. RATEL mu dođe samo kao neka vrsta poštanske ili kurirske službe.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Antonela Riha, novinarka

I pre nego što sam se učlanila u Klub čitalaca Danasa kupovala sam jedino Danas.