Srpski auto-sektor, naša rizična tačka oslonca

Ostavite komentar


  1. Vrlo paušalne ocene Prof. Savića vezano za Fijatov dolazak u Srbiju. Od jednog profesora se očekuju razmišljanja koja su na malo višem nivou sa širim sagledavanjem situacije. Fijat je dao ogroman doprinos reindustrijalizaciji Srbije, ko to ne razume ne treba ni da diskutuje.
    Fabrika u Kragujevcu je odlična fabrika bez obzira što model 500L možda nije postigao željeni uspeh na tržištu. To je fabrika koja je jako brzo došla do srebrnog nivoa u sistemu WCM, to bi profesor trebao da zna ako je iole u materiji.
    Što se tiče autoindustrije tu sitacija zaista nije ružičasta i mogu se očekivati globalni tektonski poremećaji. Neće svi proizvođači preživeti nadolazeću krizu.

    1. Fijat u Kragujevcu ima montažnu liniju, to nije nikakva fabrika u pravom smislu reči. Malo komponenti u Srbiji se proizvodi od sirovine do finalnog proizvoda. Takvih montažnih linija u bivšoj Jugi je bilo više. Sklapani su golfovi, citroeni i još neki automobili.

  2. Od Fiata treba sto pre odustati.
    1. od njega je delimicno odustala maticna zemlja, sad je u rukama Francuza
    2. nisu na vreme napravili plan reorganizacije i prelazak na elektricna vozila; zar opet kasno kapiramo svetske trendove?
    3. slaba prodaja na domacem terenu, nikakav motiv za kupovinu kod domaceg kupca.
    4. drzava je u kandzama VW lobija.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.