SSP: Tender za izgradnju Moravskog koridora namešten za konzorcijum Bechtel-Enka

Ostavite komentar


  1. Svaki tender narocito u Beogradu je NAMESTEN. Kada SSP dodje na VLAST ima obavezu da sve procesuira i da odgovorne direktore i sluzbenike sa nadleznim sekretarima, zamenicima, pomocnicima i nacelnicima u gradskoj upravi pohapsi a bez obzira na pripadnost kao sto je slucaj sa OSVETLJENJEM koje je niada losije u Beogradu ali i nikada veca korupcija i kradja u ovom sektoru i nadleznim sekretarijatima Beograda.

    1. ko god je na vlasti, organizuju javne nabavke. Kip lajt je dobijao poslove u vreme Đilasove vladavine gradom, dobijao ih je i kada je gradom upravljao Mali, a dobija ih i sada kada je Radojičić gradonačelnik. Kontinuitet u korupciji, moje mišljenje je, obezbeđuju sitni službenici, koji samo deluju nebitno. Tako je u većini gradova i opština. Svaki učesnik tendera tačno zna gde se ne nameštaju tenderi, a gde nema svrhe učestvovati, jer se zna kome se pakuje, kao i da će biti oboren ako neko ponudi nižu cenu od firme za koju je pakovan. Činjenica je da neće čekati narednu budžetsku godinu za ponavljanje tendera, kao što nalaže Zakon o javnim nabavkama, nego će ga ponoviti u narednih par meseci, jer je jasno da tužilaštvo za organizovan kriminal neće raditi svoj posao profesionalno.

      1. Da li vam je poznato da je izgradnja prvog autoputa u SFRJ četri trake koštalsća milion dolara po km?

      2. Keep Light nije dobijao tendere kad je Djilas bio gradonacelnik iz prostog razloga sto pitanje „novogodisnje rasvete“ nije postojalo u vreme njegove vlasti. Rasveta za novu godinu je postavljana na 20-30 dana oko nove godine iz postojecih sredstava, a ne po 6 meseci uz milionske kupovine ukrasa. Tada su se gradili mostovi i ulice, a ne fontane i novogodisnja rasveta.

  2. Bechtel je na „Kosovu“ gradio autoput do Albanije. Početna cena od 400 miliona Evra za 102 km puta je narasla prvo na 660 miliona Evra da bi na kraju dostigla 820 miliona Evra i to za 77 km puta a ne 102 km. Istu priču sada gledamo i u Srbiji. Od početnih 500 miliona Evra za autoput Pojate-Preljina u dužini od 110km, kada američki Bechtel nije bio u igri, sada se došlo do 800 miliona a dok se završi to će biti i cela milijarda Evra. Na „Kosovu“ je tu pljačku progurao bivši američki ambasador Kristofer Del, dok je bio na službi na „Kosovu“ a kao nagradu je, pored dobro napunjenog džepa, dobio i mesto direktora u tom istom Bechtel-u. Ko od Amerikanaca gura pljačku u Srbiji tek treba da vidimo, dok je za domaće jasno. Međunarodni tender za tako veliki posao koji je otvoren samo 20 dana, sa obavezom da se u tih 20 dana obezbedi i garancija na 400 miliona Evra nije farsa već teški bezobrazluk i očigledna pljačka za koju niko i nikada neće odgovarati jer je pokrivena „papirima“. Pored toga što ćemo biti opljačkani plaćanjem duple cene ima i drugih vrsta pljački i šteta koje nisu tako očigledne. Zadužimo se kod Amerikanaca i Turaka 800 miliona, onda te pare odmah vratimo Amerikancima i Turcima (platimo po ugovoru) za izgradnju puta i naravno ostanemo dužni 800 miliona (kredit). Onda Amerikanci i Turci angažuju naše domaće podizvođače za 300 miliona…I da se razumemo, nisu u pitanju samo Amerikanci i Turci. Radili su to i rade i Kinezi (najviše) i Rusi, pa čak i Azerbejdžanci. Zadužujemo unapred generacije da punili džepove pojedinaca i razvijali i strane kompanije.

    1. Dodao BiH na ovo lepo ste napisali da se to dogovara odavno a plava ministarka zadužena za pljačku preko autoputeva je glavni pregovarač.Ej živote otvoren kriminal bez skrivanja

    2. a ne znamo da li je na toj deonici neophodan auto put ili je frekvencija saobraćaja tolika da je dovoljan moto put. Ne znamo ni da li je profesionalno izvršeno ispitivanje tla ili se radi po starom receptu, žmurenje na najbitniji deo, pa projektovanje iz fotelje, pa fušeraj revizora, pa žmurenje nadzora. Izgleda da je jedino izvesno da ćemo proći kao i KiM, platićemo ga kao da je građen ispod mora.

  3. kako ste vi pametni, kad znate toliko, sto to niste radili kad ste bili na vlasti

  4. Pitanje. Da li SPS zahteva nešto ili SSP? Nemojte da podvaljujete da je neko rekao nešto što nije. Jeste da vi to volite da radite, ali ipak budite profesionalniji. Drugo, molim da SSP objasni kako je put sa dve duple trake bolji za razvoj regiona od autoputa? Moja logika kaže da autoput može mnogo više da donese koristi i plus na tom putu možete da idete do 130 km/h, dok na običnom 80km/h.

    1. Miroslave kolika je brzina na autoputu Ljig-Preljina Mislim, a prošao sam 20 puta da je 100km/h, a na 1/3 puta 80km/h. Slazem se i ja da je autoput bolji ali ne samo zbog brzine, već zbog kontrolisanih, denivelisanih raskrsnica odnosno petlji, time se stvara kontinuitet u voznji.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.