Stranka slobode i pravde (SSP) zapitala je danas kako je moguće da potpuno nova skupo plaćena pruga Beograd – Novi Sad nije izdržala ni deset meseci upotrebe i da li je moguće i u kom roku otkloniti uočene nedostatke i ko će snositi troškove popravke.
Železnice Srbije su, ističe u saopštenju SSP, 10. januara na četiri deonice ove pruge u ukupnoj dužini od šest kilometara, zbog „loše geometrije koloseka“, naložile mašinovođama da brzinu voza sa 200 spuste na 160 kilometara na sat.
Lagane vožnje, kako piše u tom dopisu, naložene su na delovima pruge između Stare Pazove i Inđije, kao i od Beške do Karlovačkih Vinograda, a do takve odluke je došlo jer su mašinovođe prijavile lupanje i podrhtavanje garnitura na tim deonicama, uz napomenu da je saobraćaj po projektovanim brzinama nebezbedan.
Ko je vršio nadzor i dao saglasnost za korišćenje pruge koja, sada je jasno, nije urađena kako je trebalo? Ovo su samo neka od pitanja na koja su dužni da građanima odgovore nadležni u Vladi i u Železnicama Srbije. Uz naravno sankcije za one koji su odgovorni za to što „srpski soko“ od 10. januara sporije leti, pita SSP.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.