Šta čeka Srbiju u novom aranžmanu sa MMF?

Od 2015. do 2018. cilj je bio obuzdavanje deficita, a do 2021. će se raditi na privrednom rastu
Najveća glavobolja zbog EPS-a i Srbijagasa

Ostavite komentar


  1. Gospodine Milosu Obradovicu kada pretendujete da napisete ozbiljan tekst o Srpskoj privredi i MMF korektno je bar da se informisete sta ko od velikih drzavnih preduzeca radi i cime se bavi. St su im ulazne sirovine a sta proizvodnja. Da ste to uradili nikada ne biste napisali da je glavna sirovina za rad Petrohemije prirodni gas vec je to sirovi benzin iz rafinerija. Cinjenica da komsije Petrohemije imaju osnovnu sirovinu prirodni gas ( Azotara ). No ja se raspisah a mozda se sve samo ne uklapa u politiku “ Danasa „?

  2. Dajem dva evra za ulozeni jedan da ce sledece godine zivitni standard biti jos manji nego sto je sad. Nemorate da budete ekonomista dovoljno je videti kako rade institucije i inostrane kompanije. Status kolonije nijednoj zemlji nije doneo boljitak osim kaste za koju zakoni ne vaze. Tako da danas izmedju opozicije i vlasti nemate jedina je tu borba ko ce bolje sluziti gospodaru zapadu. Onda tu je kolonijalna stampa koja ce pustiti maglu rulji koja kao guske traze put. Zalosno albez gradjanskog rata u Srbiji ova situacija se nece srediti jedna 1945 nam se blizi . Kadta misli da je nedodirljiva i da ce ovo kolonijalno ropstvo vecno trajati. Ako se desi da i potraje mi cemo definitivno nestati ko narod.

  3. Prema podacima EUROSTATa 26 zemalja od 27 ukupno u EU gradilo je nove ili revitalizovalo stare regionalne pruge. Jedino smo mi ugasili 422 kilometara pruga. To ne rade cak ni Makedonci ili Albanija. To je nacionalne katastrofa, jer su pruge direktno povezane se regionalnom razvojem nekog dela Srbije. Transport zeleznicom je najjeftiniji vid transporta i samo na taj nacin izvozna privreda moze da postane konkurentna. U nekoj zemlji za ovo bi sudili ministru saobracaja, jer je onemogucio zdrav privredni razvoj citavih regiona zemlje. Takodje, pruge, ako se elektrifikuju mogu da postanu 100 odsto ekoloske, dakle zelene saobracajnice.
    Dok Britanija, Francuska i Nemacka revitalizuju stare pruge da bi smanjile udeo transporta koriscenjem nafte, benzina i drugih fosilnih goriva, mi unistavamo nas potencijal i gradimo puteve da bi se jos vise trovali od zagadjenja sagorevanjem fosilnih goriva. I posle kazu najzagadjenija smo zemlja i treba uloziti 15 milijardi evra u ekologiju. To je kao kada slaboumnik puca sebi u mozak.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.