Šta zida cene u izgradnji srpskih saobraćajnica

Ostavite komentar


  1. Pa zna se ko „zida“ cene puteva – politicari koji se „ugradjuju“ u sve i svasta jer gledaju samo svoje licne interese a ne opsti , javni interes i poslove dobijaju nesavesni graditelji koji pristaju na tal sa politicarima.

  2. Cene zida gramzivost, provizije raznih učesnika, želja za brzim poslom za brzo bogaćenje, dogovorno trange-frange poslovanje, tajni dogovori, jednostavno rečeno KRAĐE.

  3. P(reljina) -P(rilipac)~(6 km od Požege) čuj Kinezi rade projekat,biraju najpovoljniju trasu (Srbi sklonite kuće,vinograde,voćnjake..) a uz to su kao najjevtiniji jer su zaposlili svoje robijaše ,a naši se baškare u Zabeli!

  4. Ne treba biti veliki »stručnjak« za saobraćaj i ekonomiju pa konstatovati »šta zida cene u izgradnji srpskih saobraćajnica«, jer se cene »zidaju« pošto se poslovi izgradnje saobraćajnica daju neposrednom pogodbom inostranim izvođačima i to skoro uvek izvođačima iz zemlje koja je Srbiji dala kredit za izgradnju dotične saobraćajnice. I kako će se izgradnja brze saobraćajnice od Novog Sada do Rume većim delom finansirati kreditom kineske Exim (Export-Import) Bank nadležni u Srbiji su neposrednom pogodbom izgradnju poverili kineskoj kompaniji China Road and Bridge Corporation – CRBC. Ista kineska kompanija, CRBC je izgradila most Zemun-Borča za koji je kineska Exim Bank dala kredit Srbiji, dok sada CRBC trenutno gradi »Pelješki most« u Hrvatskoj čiju izgradnju u opsegu 85% vrednosti finansira Evropska unija nepovratnim sredstvima. I dok je izgradnju mosta Zemun-Borča kineska kompanija CRBC dobila neposrednom pogodbom za izgradnju »Pelješkog mosta« morala je »malo da se potrudi«, jer je imala i dva konkurenta. Naime, austrijski Strabag je dao ponudu od 350 mil. evra, italijansko-turski konzorcij Astaldi&CT Ictas od 335 mil. evra, a CRBC samo 279 mil. evra, dakle 71 mil. evra manje od Strabag-a i 56 mil. evra manje od Astaldi&CT Ictas. Zato je više nego očigledno da je razlog »zidanja« cena izgradnje saobraćajnica u Srbiji to, da se poslovi izgradnje dodeljuju direktnim pogodbama.

  5. Stvarno ste vi novinari bezobrazni! Nije nikakvo čudo da vas Vožd stalno kritikuje, grdi i- oprostite na izrazu- javno pljuje! Pa naravno da je sve poskupelo u poslednjih tri, četiri godine. Šta mislite koliko DANAS košta garderoba „gospođe ministarke“, prikladan zlatan nakit sa dijamantima, njeno zatezanje, natezanje, peglanje itd. lica i drugih delova tela, šminka, frizure pa i uvek novi šlemovi za glavu, uvek skladne boje sa odećeom. A tek cipelice- a ima ih, u to sam siguran, možda nekoliko stotina. Pa valjda i to spada u cenu autoputeve, zar hoćete na nam blajhovana ministarka u ovim godinama života nepodmlađena isl. hoda u kojekakvim krpama? Uz nju, naravno, ima i stotinak sličnih- i žena i muškaraca. Pa i oni KOŠTAJU. Osim toga, ako Vožd zaista raspiše izbore, ko zna da li će, naravno i ko će dobiti novi mandat. Možda će neke resore dati nekim novim klincima- kao nedavno onom Moninom sinčiću, pa kako (opet zlobnici tako pišu) možda i nekoj „novoj snazi“ -ranije bivšoj kafekuvarici- sada ministarki ekologije itd. Znači, na vreme treba prikupiti dovoljno para za „crne dane“ kada budu najureni sa vlasti. Da zbrišu u neki lepši deo globusa -gde im Zabela neće biti stalna noćna mora! Znači -ubuduće dame i gospodo novinari, budite objektivniji kada pišete o tobože preskupim cenama puteva i sl. Da ne srdite Vožda i njegovu kamarilu!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.