Taksisti: Car Go protežira premijerka – Car Go: Diskriminisani smo

Nacrt izmena zakona o prevozu putnika aktuelizovao sukob taksista i servisera digitalnih aplikacija

Ostavite komentar


  1. Цар;го и сличне организације МОРАЈУ бити регистроване за такси превоз, а не да буду регистровани по неким законима о НВО, тада ће морати да плаћају порез држави за ткси услуге, плате радницима и слично. Верујем да када плате те дажбине и њихова цена неће бити више толико ниска као сада када не плачају дажбине за такси услуге.

  2. svi mi korisnici zelimo da taksimetri nam pokazu tacan broj kilometara i sto manje da platimo. ako za jedan kilometar treba da se plati 65din onda je to ludost…..bar u kragujevcu

  3. Taksisti jednostavno pružaju loš servis po velikim cenama. Nadam se da će prihvatiti dostojanstveno inovacije i prilagoditi se istim umesto sto ovako maltretiraju gradjane.

    Šta će biti za koju godinu kada automobili pocnu sami da se voze? Pitaće, “A ko će da izda pečat u tom autu bez vozača?”. 🙂

  4. Nasa kreativna biznis-Premijerka. Posto se ono sa vetrenjacama i sestrama Udovicki nije najbolje zavrsilo, evo nje sa svojim privatnim Uberom po srpskim taksistima?! Da je njoj stvarno do liberalnog trzista i konkurencije, pustila bi u Srbiju i Lyft i Uber i barem jos nekoliko ruskih i kineskih kompanija na tu temu … ali ne, … tu nebi bilo para za nju!

  5. kad budu bili uljudni,pristojni i ljubazni,prestacu da koristim Car Go.Ja sam odustao od taksija ne zbog cene vec zbog ljubaznosti vozaca,stanja vozila,ukljucivanja klime itd.

  6. A otkud u Beogradu ruski Jandeks?
    A pojavio se vrlo brzo po izbacivanju firme Car Go iz taksi posla.

  7. Да Ви можда нисте побркали вести. Који је то цар го?

  8. Samo neka dodaju u tekst zakona da taksi vozila ne smeju biti starija od 6 godina i da vozač koji zapali cigaru u vozilu ostaje bez licence i skoro sve će biti u redu.
    Dobro ne baš sve, jer kako je pokazala Yandex aplikacija, ‘tradicionalni’ taksimetar otkucava 50% brže od stvarne razdaljine. Za toliko smo opljačkani svaki put kad sednemo u taksi vozilo, kod ‘profesionalnog’ vozača. Proverite sami svojom navigacijom u telefonu.

  9. Ovo je sramota! IT grupacija se sprda sa državom, sa društvom sa zdravim razumom!!!
    To nema veze sa tehnološkim napredkom! Na kom su oni to konkusru dobili posao da oni digitalizuju taxi službu?
    Ovo je siva ekonomija i da ima države već odavno bi bili zatvoreni i platili ozbiljne kazne za bezobrazluk koji sebi dozvoljavaju

  10. Vozio sam se Car go umalo ne poginoh .Došao mi neki klinac narkoman sav izdrogiran jedva sam živu glavu izvukla.Kad je stao na semaforu otvorila sam vrata i nekako pobegla.Bilo je strašno.Car Go treba ugasiti da ne postoji i uhapsiti njihovog vlasnika.

  11. Jedino pravo resenje je strog kriterijum u taksi sluzbi.Profesionalizam u svim oblastima je jedini put ka urdjenju drzave.Ako nesto nije dobro treba menjati to sto ne valja a ne unistavati profesije .iako nisam lmjubitelj taksista podrzavam njihov stav.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.