Taksisti počeli svakodnevne proteste (FOTO, VIDEO)

Ostavite komentar


  1. Da su blokirali vladu imalo bi smisla, ovako blokirali su sugradjane, njihove musterije koji sa tim nemaju nista.

  2. Zaista nemam razumevanja prema ovim protestima. Imam razumevanje za zahtev za postovanje zakona, ali ne za blokadu saobracaja. Sto se mene tice, oni su mi ogranicili slobodu kretanja.

    1. Razumevanje imas za sve anomalije u ovoj zemlji,a nemas za zelju ljudi da se postuje zakon,bravo.

  3. Kada je teško Vučiću i Vesiću – TAKSISTI stižu u pomoć. Sve ih treba pohapisiti i da plate porez koji duguju ovim građanima.

  4. Eh kada bi tako taksisti blokirali sve državne institucije koje su u rukama mafije, pa da im se pridruže i gladni radnici u fabrikama, zaposleni u bolnicama, školama, vrtićima, policiji, vojsci…pa da ih podržimo.
    Ovako samo izazivaju bes sugradjana. I ovi taksisti i oni iz Car.Go, ista fela, samo se bore za svoje interese. A ceo narod je ugrožen zbog bezakonja u državi, zbog delovanja pobesnelog diktatora.

    1. Pa ko ti brani,pridruzi nam se!Juce je jedan gospodin stao svojim autom,pitao o cemu se radi,i pridruzio nam se!

      1. Taj gospodin očigledno nije obavešten koliki ste banditi i vi sami, pored ovih što sede u Nemanjinoj 11.

  5. Jedva čekam protest IT stručnjaka zbog drakonskog povećanja poreza. Čime li će oni blokirati grad? Ili će se svi kolektivno iseliti, pa neka im poreze plaćaju taksisti i advokati (ako ih budu lepo zamolili)?

  6. Neka blokiraju Dedinje i Senjak, gde većina političara živi. Ovako ih baš briga, raja cvili, ali je raja, nisu oni

  7. „posla nema ni za nas 7000“
    Ali zato kad ti treba vozilo uveče da te preveze oni odbijaju vožnje, ili nema dovoljno vozila. Ovi iz udruženja samo zalupe slušalicu.
    „Kažu da taksisti imaju dugove, pa naravno da duguju kada rade oni koji ne plaćaju ništa“ a iz ovoga ispada da su taksisti počeli da ne plaćaju dugove tek kad su kargo i kompanija stupili na scenu. Uopšte se to ne gomila godinama.
    Bezobrazni, bahati u vožnji, očekuju bakšiš uvek, bune se i gundjaju kad neko želi da plaća karticom u njihovim vozilima (iako nude tu opciju!!). Kažu meni jedan, jedan od poslednjih puta kad sam koristila taksi: što bi lepo ne podignete na početku meseca određenu sumu u kešu, a pa onda eto ne morate karticom da plaćate! Kad im daš tačan iznos (zaokružen na gornju stotku) gundjaju jer ne ostavljaš bakšiš. Tad su u redu da platiš karticom a da ih castiš 200.
    Ma koliko sam im novca za sve ove godine ostavila mogla sam nov auto umesto polovnjaka da uzmem.

  8. Deinstalirao sam aplikaciju CarGo koja je u prvo vreme radila fantasticno a posle nisam mogao u hitnim momentima da dozovem ni jedno njihovo vozilo sat vremena pa bih na kraju uzeo obican taksi. A onda mi dodje neotesani, neobrijani, razdrljeni, prosti buzdovan koji sebe naziva taksistom. Naplati mi 20% skuplje nego sto me je ta ista voznja ranije kostala sa CarGo (dok su funkcionisali). I sad se pitam, sto se ne prilagode? Sto i oni nemaju aplikaciju? Kaze jedan od taksista “oni (CarGo) ne placaju nikome”!? Kako ne placaju? Pa redovno porez placaju jer se ne placa u kešu. Prilagodite se gospodo. Za pocetak prvo licnu higijenu sredite. Obucite se pristojno. Obogatite recnik sa “izvolite gospodine/gospodjo”, “postovanje”, “srecan put zelim” itd. Onda lepo vasa usruzenja da kupe aplikaciju kojom vas lako dozovemo i na kraju da moze i karticom da se plati a ne “brate nemam sitno kusur da ti vratim”. Najlakse he u spicu blokirati saobracaj. Tako nit vi putnike nemate nit mi putnici stizemo negde.

    1. Nije lepo tako generalizovati stvari. Naravno da treba ocistiti i taci sluzbu ali opet se vracamo na postovanje zakona.
      Nije mi jasno sto svi cute. Poznato je i da iza takozvanih kompanija stoji brat premijera i slicni. Zna se ko stoji iza .svih poslova u Srbiji. Takodje bilo bi dobro kada bi se svi pre komentara malo raspitali o onome sto komentarisu. Takozvane kompanije rade mimo zakona, nisu regiatrovani za prevoz putnika a to rade. Nebitno je kako i koliko naplacuju. Serveri su im u inostranstvu, novac se iznosi iz zemlje i td. Bilo bi tu puno posla za tuzioca ako doticni zeli da radi.
      Mislim da svi nezadovoljni treba da izadju na ulicu i da se solidarisu, jer ako danas prezivljavaju pitanje je hoce li i sutra…

      1. Uzeste mi reči iz usta.
        Ne, ovde nije važno informisati se i sagledati celu sliku, već samo kritikovati iz lične frustracije!
        Smetaju nekome prosti, ovakvi, onakvi taksisti – imaju izbor, ne vozite se taksijem!
        Jeftiniji vam je cargo, a nije bitno što rade protivzakonito – ma nema veze, samo nek je jeftinije!
        E, to je mozak srpski. Zato i jesmo tu gde smo!

  9. Dno dna!
    A zašto onda čekaju satima na punktovima gde strancima i naivnim ljudima OTIMAJU novac?
    Nema veće bagre od taksista, čast izuzecima. A da ne pričam kako svakom drugom iz zadnjeg džepa viri Informer…
    Polusvet…

  10. Ja zaista ne znam dokle će svako kome se prohte oduzimati ljudima slobodu kretanja??!!Ovo je za batine!!!Kakve veze ja(ili bilo ko)imam sa vašim poslom??!!Blokirajte vladu,skupštinu ministarstva!!A ne,tu bi radila „vaspitna paljica“!!

    1. Zato što pojedinačni problem, u ovom slučaju taksista, ukazuje na protivzakonite radnje koje su odobrene iz vrha vlasti, kao i pregršt onoga što dotiče i lično vas! Ali, ako vas ne dotiče lično što vam vlast kroji kapu kako hoće na razne načine, onda vam je dobro i razumem nesolidarnost i ljutnju.
      Kad bude puklo po vama, vašoj porodici, vašem poslu, pa slučajno rešite da se pobunite javno, budite ljubazni da nam ne ograničavate slobodu kretanja-šta ćemo svi mi ostali imati s tim?!

  11. Nije mi jasno zasto u Beogradu taksisti strajkuju, odnosno zasto su protiv konkurencije. U Berlinu, svakodnevno na ulicama se nalazi oficijelnih taksista 8700 i pored njih, svakodnevno provozom putnika, bavi se jos dodtanih oko 9000 raznoraznih vozila
    koje se bave transportom putnika (uber, car to go, i mnogi drugi). I mogu vam reci da ta ogromna konkurencija nikome ne smeta. Cijene su razllicite, ali su u okviru iste firme potpuno identicne. Sta na kraju dobivaju berlinski taksisti? Zdravu konkurenciju, cistija vozila, uredniji vozaci, bolja komunikacija sa musterijama i normalno vise musterija, bez. obzira stö su cijene skuplje.

    1. Zato što cargo u Srbiji nije registrovan za prevoz putnika.
      Zato što mu je diskutabilna vlasnička struktura – to je čedo premijerkinog brata.
      Zato što im je dozvoljeno da protivzakonito rade i otimaju posao registrovanim taksistima, jer su jeftiniji.
      Itd.

  12. Kada bi gradjani Beograda bili makar malo solidarni i složni, pa da svaki put kada ovi bahati, bezobrazni i nevaspitani kočijaši blokiraju grad da ih izbojkotuju narednih mesec ili dva, pa kada ne budu imali ne za litar benzina, nego ni za kiflu i jogurt onda će dobro razmisliti da li će blokirati grad! Ko su oni da određuju koliko je dovoljno taksista? To bi mogli i npr. programeri da urade. Ne dozvole dalje školovanje ljudi, ima ih koliko ih ima i drže plate na visokom nivou, nema konkurencije i milina! Da ne govorim koliko divljaci naplaćuju vožnju strancima. Mislim da njih to najviše žulja, jer uvodjenjem stvari u elektronske tokove neće moći vožnju od Trga do Ušća da naplate 2000din., a naplatio je jedan takav kočijaš mojim prijateljicama iz SAD!

    1. Upravo je to problem, jer uz online aplikacije ovi vučićevi huligani više ne mogu da kradu strance. Mom prijatelju iz SAD naplatili 80 eura od aerodroma do centra, „po taksimetru“ !

  13. A one tamo nedelje će narod da vam se pridruži u „uzimanju stvari u svoje ruke“, pa će vas braon motkom po tikvama. Kako vas samo nije sramita?

  14. ukinite ograničenje broja taksista u BG i rešićete sve probleme. Problem je što su cene totalno nerealne i prenaduvane i naravno da će svako gledati da uzme deo tog kolača. Ako bi se ukinulo ograničenje broja taksista za godinu dana bi cene taksija pale na nivo ostalih gradova u Srbiji.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.