Taksisti prave spiskove Kar go vozača

Predstavnici Kar goa sutra odlučuju da li će firma nastaviti da posluje

Ostavite komentar


  1. A kako mozete da lazete da nije vase vozilo onaj koji je pregazio pesaka kod kluza!?vozilo je u sistemu CAMMEO koji saradjuje sa car go aplikacijom.priznajte lepo,nije to nista strasno,desava se svakome .i da naravno navikli ste sa lazima,vas kilometar i taksi kilometar kosta isto 65din tako da niste 30% jeftiniji kako se reklamirate,et jos jedna laz u nizu vasih lazi

    1. Od kad postoji cargo vozim se isključivo istim. I jeste jeftiniji 30% od tebe i tvojih kolega (iz tvog komentara je jasno čime se baviš). Kod cargo-a postoji sistem ocenjivanja vozača, na aplikaciji se vidi gde se tačno nalazi vozilo i kada stize i unapred je poznata okvirna cena voznje, sto nije slučaj sa taksijima. I iskreno žalim što živim u banana državi koja zabranjuje jedan servis kao što je cargo i daje taksistima monopol.

  2. Beogradski taksisti udruženi jedino u borbi protiv jake konkurencije što im je i bila firma Car-Go. Žele ekskluzivno pravo da gule kožu Beograđanima, a naročito posetiocima iz unutrašnjosti i turistima. Retko se vozim taksijem, i svaki put, iako se zna cena starta i prevoza po km, budem iznenađena (neprijatno), pa sam tako pre par meseci vožnju od „buvljaka“ na NBgd. do Bežanijskog groblja (takođe NBgd.) platila 2.000 din, što je za moju matematiku i penziju, bilo malo previše! Grešim li?!

    1. Naravno da u svakom zitu ima kukolja,kao regularan i posten taksista mogu samo da vas posavetujem da se opredelite na neko od udruzenja i da uvek telefonski narucite vozilo!komunalna i taksi inspekcija vrlo traljavo a mogu reci skoro nikako ne kontrolisu taksi prevoz…koliko ima nelegalnih taksija u gradu to samo mi taksisti znamo.pozdrav

      1. Gorane, ako je tako, zasto se niste udruzili i blokirali saobracaj kako bi ukazali na los rad komunalne i taxi inspekcije? Zasto niste urgirali da se promeni zakon tako da se onemoguci rad divljim taksistima? Nego ste blokirali danima grad i sada ko zna kojim kanalima izdejstvovali da se donese zakon koji unistava konkurenciju i obezbedjuje taksistima monopol? Nije tacno da CarGo ima iste cene kao taksi, bar su duplo jeftiniji a neizmerno ljubazniji. Toliko sam revoltirana ovim bezobrazlukom da u taxi vise ne nameravam da udjem.

      2. Pa kad ste tako jedinstveni kad treba da se blokira grad u vašoj borbi protiv zdrave konkurencije, potrudite se pa sami među sobom razdvojte kukolj od žita, da ne trpe građani (na svaki način!). Ako znate koji su vam taksisti nelegalni prijavite ih sami. Olakšajte „traljavoj“ inspekciji rad.

  3. Ne podržavam nijednu stranu i mislim da je malo glupo da DANAS bira strane u ovom sukobu jer je iz članka očigledno da podržava CARGO. Ne treba pisati tendenciozno bar kad se o ovakvim temama radi, stvarno nema smisla da u jednom tako besmislenom sukobu DANAS zauzima stranu

  4. Čitam Danas godinama, levičarka sam i razočarana sam ovakvim stavom koji Danas zauzima prema taksistima. Zašto je CarGo toliko bitan, da se svi njegovi „neprijatelji“ moraju satanizovati u vašim novinama? Zar nije Danas uvek podržavao štrajkove, radnike? Zašto ste se prešaltali na stranu onih koji se voze taksijem umesto da podržavate one koji voze taksi i tako zarađuju za hleb?

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.