Telekom daje korisnicima IP adrese sa crne liste

Veliki broj firmi u problemu sa internet pristupom zbog greške provajdera

Ostavite komentar


  1. Telekomove sluzbe su bahate, bezobrazne i nekompetentne.
    Tek preko Ratela, mada je i njih trebalo prvo podsetiti sta su im nadleznosti, uspeh da nateram Telekom da plate svoju gresku koju su, naravno, pokusali da predstave kao moju.

  2. Kakav spin od strane Telekoma.
    Sramota za Telekom. Tolika kompanija, a ponaša se ko Moldavski haker.
    Takva nam je i država.

  3. Radim na tome da meni i mojoj firmi telekom više ne pruža nikakve usluge. stalno natezanje oko prenosa brojeva.

  4. „Naravno, to nije istina, …“
    Svaki od pomenutih 15 zaposlenih je mogao da montira skriveni softwer za spamovanje na svom (firminom) kompijuteru na kome radi, bez znanja vlasnika, i kompromituje njegovu IP adresu!
    Toliko o ‘istini’, …

    1. Kompijuteru??!
      Toliko o pravopisu..
      Uzgred, ne rece li covek da je angazovao kompjutersku firmu koja bi, valjda, detektovala te „skrivene softvere“.
      Toliko o istini…

  5. Firma koja sa sopstvenog ip-ja salje mailove umesto da koristi usluge nekog od specijalizovanih servisa za mail koji su cesto i besplatni ili je neozbiljna ili ima neozbiljnog IT-jevca u timu. Pozz

      1. Google omogucava koriscenje Gmaila pod sa email adresama na domenu firme. Pod uslovom da znas da podesis. Pozz

        1. Tacno, samo guglovi spam filteri prave uzasne probleme. Svakodnevno moja firma komunicira sa klijentom koji ima tako resen mail i pola nasih mailova zavrse u spamu iako su oznaceni kao normalni mailovi. Ali gugl je prepametan pa sam proglasi za spam i ono sto ne treba. Toliko

    1. Dečko, firme imaju „on premise“ servise zbog sigurnosti podataka i potpune kontrole. Za tebe je firma koja ima lokalni npr. Exchange server neozbiljna? Kod mene posao svakako ne bi dobio. A i smešno je da neko kome očigledno IT nije uža struka komentariše. Što se tiče blacklist adresa, provajder može mnogo da učini.

      1. Šta provajder može da učini?
        Lik ima turističku agenciju, pa njemu je posao da spamuje 🙂

    2. mi u našoj firmi imamo exchange server za email, preko 500 mail adresa, jedina nam je ocpija lokalni server

  6. U tom Telekomu radi gomila nestručnog i nesposobnog osoblja, nekima su mame i tate kupovale radna mesta, čast izuzecima kojih tamo ima malo.

  7. Da, Telekom su kao zli dusi, zaposeli strucnjaci tipa Nesa od Beograda i drugih „doktora i elite“ koja je svoje diplome sticala brzo na raznim megatrendima. Iz Tekekoma su se iselili inzenjeri koji nesto znaju i vrede, jer su ih snsovski gremlini napali sa svih strana. Kad se tome doda da je Telekomova infrastruktura baza za masovno politicko spijuniranje i botovanje snsa – direktno i udbe, onda je jasno zasto je toliko „zarazenih“ i „crnih“ ip adresa.

  8. Autor sam komercijalnog ESP softvera. Takođe i trenutni korisnik SBB-a i Telekoma.
    Mislim da gospodinova firma šalje Bulk mail ove preko sopstvenog SMTP servera, verovatno i pogrešno podešeno. Komercijalna bulk mailovi se šalju preko ESP-ova, baš zbog black list management-a i održavanja isporučivosti (deliverability) poruka, IP i domenske reputacije. Džaba tu Wireshark. Verovatno pokušavate da šaljete Bulk Emailove sa adrese koja nema nikakav rep i onda posle par stotina emailova kreće blacklist agonija. Ovo je čitava oblast koju treba savladati. Telekomu zameram užasno loše rešen portal sa praćenjem i izvršavanjem uplata. A SBB svako malo menja cene paketa/pretplate.

    1. Slažem se sa Vama. Konačno da neko objasni kako treba. Lično sam iskusio ovakve blokade zbog masovnih mejlova koje su bile slane sa jednog od servera na kojem sam radio. Postoje organizacije za prevenciju phishing mejlova, spamova itd. gde vaši mejlovi često slučajno zaglave (pogotovo ako sa svog servera šaljete mejlove ljudima koji koriste GMail, jer Google to prijavljuje automatski).

    2. Poštovani,

      verovatno bi i meni to prvo palo na pamet, da promo mailove ne šaljemo preko premium naloga mailchimpa.
      pročitaćete i da je dobijena ip adresa već bila na black listi.

  9. Izgubio sam račun za mobilni i svratih juče do MTS-a da uzmem kopiju. Ljubazna radnica mi kaže da imaju problem i da preko sistema ne mogu videti račune za april mesec.

    Iskreno se nadamo da ćemo to osposobiti do kraja maja, a zbog toga neće biti isključivanja ako ne platite račun.

  10. Неозбиљно је објавити овакав текст, који је мишљење некомпетентне особе, која се консултовала са ненаведеним „компетентним“ особама за које није наведено шта су то проверили. О разлозима за постављање неке IP адресе на неку од светских blacklist-a можете гуглати и видети да ово што говори господин није истина. Када се овакав проблем деси, провајдер услуге је само посредник у решавању проблема између онога ко користи IP адресу и компанија које креирају blackliste. Објављивањем оваквог нестручног текста на тему која захтева стручно мишљење срозавате Ваш углед и Ваш потез личи на неке медије којима је то свакодневица. Паушалан приступ никоме добро није донео.

    1. Apsolutno ste u pravu po pitanju objavljivanja teksta. Medjutim slucajno poznajem gospodina I siguran sam da je sve sto je izjavio tacno. I meni je trebalo vise od dva meseca da resim probleme prelaskom na mts. Zaista je problem kada je sagovornik nezainteresovan da resi problem za koji je placen. Ili su mu jednostavno vezane ruke.

      1. На жалост то што је господин изјавио је сигуран сам нетачно, јер провајдер не утиче на формирање blacklist-e, а ни на активности и сетовања корисниковог мејл сервера, као ни на могуће вирусе у мрежи корисника који могу бити разлози за доспевање на blackliste. Човек је власник туристичке агенције и нисам убеђен у његову стручност на тему телекомуникација. Увек је најлакше окривити провајдера без обзира што нисте у праву, а нико не одговара за лажно изречене тврдње. Наслов и највећи део текста су неистинити, а објашњење за то можете наћи на првом тексту који изгуглате на тему „како моја IP адреса доспе на blacklistu“, па уз скромно знање енглеског, све буде јасније

        1. Eto sreće, Srbija ima i čoveka-poligrafa… Provajder, dakle, ne utiče na formiranje black-liste? Prvo, mogao bih da navedem desetak načina na koje provajder može POSREDNO da utiče na formiranje black-liste, odnosno dospevanju na istu, ali da ne paranoišemo da se to radi namerno. Ja, eto, uopšte nisam ubedjen u vaše znanje, i što više pišete, to mi manje ulivate poverenja. Skromno znanje i direktno „guglovanje“ su… nepouzdani izvori informacija, Taj prvi plaćeni link je 100% siguran, jel tako? A „virus“ vam je nešto što vi nikad u životu niste videli i nemate pojma šta radi i kako – a naziv se jednostavno zadržao u terminologiji. Širenje, dakle malware-a (tako se to naime zove) generalno ne dovodi do dospevanje na crnu listu, ma ma šta se vama snilo. Srećom, ima ljudi ovde koji zaista i jesu stručnjaci i dali su korektne odgovore – a ukoliko je blok IP-zaista adresa kompletno banovan, onda je DUŽNOST PROVAJDERA da sprovede istragu, vidi gde su i šta su – možda čine manji bot-net i u tom slučaju ponovo PROVAJDER treba da reaguje – jasno, ako je ozbiljan.

          1. Са нама сте поделили гомилу неистина и површних информација као и писац текста и власник туристичке агенције. Компетентност одговора се може проверити и свако ко има додира са овом материјом лако може да утвди ко је у праву. Кривац за доспевање на blacklist-у у овом конкретном случају није провајдер и то је очигледно. Да ли може да помогне? Може, али посредно. С обзиром да клијент компромитује сваки пут адресу и она опет доспе на blacklist, бесконачне промене адреса од стране провајдера нису решење проблема. Паметном довољно…

  11. A sta ste i ocekivali od Vucicevog kadra. Od sutra ce i ukinuti Internet svima koji nisu verni clanovi „biblioteke“

  12. Šta očekujete od firme u kojoj da biste se zaposlili treba da date mito 20 000 €, doduše posle cenkanja spuste na 15 000 €. U EPS-u i Telekomu rade samo nepismeni ljudi koji su kupovali diplome. Što se tiče Telekoma i njihove priče o softveru na računarima korisnika neka provjere kako na listama stoji softver koji oni koriste za nadzor internet protoka korisnika (softver presreće pakete podataka i dešifruje ih ako nisu zaštićeni VPN-om, narušavajući privatnost) iako na to nemaju pravo, bez sudskog naloga.

  13. Telekom , velika firma ali cine velike greske . Na primer , korisnik sam mob.broja kod Telekoma , i sgnal je jako los.Ulozio sam reklamaciju , oni odgovore da su proverili , da je moguce da ponekada bude teze, da s e oni sire da je njihova politika zadovoljni korisnici itd itd , ali da je moj prigovor neosnovan ? Neverovatno su neodgovorni .

    1. Gospodine Mile, nikako ne želim da branim Telekom ali nijedan mobilni operator na svetu nije dužan da baš na lokaciji koja je vama interesantna obezbedi dobar kvalitet signala. Njih regulator obavezuje na pokrivanje određene teritorije u procentima a dalje je njihova procena isplativosti. Uostalom, mts nikada nije imao ni blizu kvalitet Telenorove mreže (eventualno na nekim mikrolokacijama), uvek je bio skuplji od Vipa. Postavlja se pitanje: ako ste nezadovoljni kvalitetom, zašto i dalje koristite njihove usluge?

  14. Pre mesec dana sam uočio ovaj problem kod telekoma, i pisao im otvorio dve reklamacijei naravno prave budalu od tebe, ip prolazi njihov ruter stoga ono vise nemaju nikakve veze sa tim gde i da li je IP blokirana tipa osnovni sajt SGS.RS koji je potreban radi poslovanja firme otvara se sa webproxy. Najveci je problem logovanje u sistem jedne velike evropske firme. Oni se apsolutno ogradjuju jer kroz njihovu opremu po traceroute ip izlazi napolje. Ono što treba da obratite paznju je konstantan napad na iste sa spolja po raznim portovima.

  15. KOPERNIKUS je takodje poceo da daje IP adrese sa crne liste od 1. aprila kada su postali SUPERNOVA, tj kad je TELEKOM zvanicno postao vlasnih kopernikusa. Do tada je sve bilo super e od tada nastaje haos, ni na google ne mogu da udjem, banovan svuda.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 24. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Miloš Timotijević, glumac

Čitajte Danas, mislite svojom glavom.