Telekom menja tarife od 5. januara: Koja su prava korisnika?

Ostavite komentar


  1. Podneti prigovor na promenu ugovorene obaveze. Ukoliko i pored toga izvrše povećanje cena,sledi tužba.
    Zato su i obaveštenje stavili na zvanični sajt mts. Lopovska posla.4

  2. Meni ako povećaju cenu u toku važenja Ugovora, nakon isteka ću preći u drugu mrežu.

  3. Uvesti stranu konkurenciju. MTS i Telekom su bankrot protiv zako ito koriste programe koje je PINK protiv zakonito skidao sa satelita ili krao od RTV Beograda. Oni nama emisije i filmove koje smo gledali osamdesetih najavljuju kao premijere, 50% filmova su besomučne serije koje čim završe idu ponovo. Sav filmski i naučni program se skida sa satelita samo ako je besplatan. O i imaju troškove 0 dinara sem za struju koju troše. Sve ostalo prikazuju koje su dobili na poklon džabe. SBB je prvi pokrao sve satelitske antene koje je svaka zgrada imala i to uz pomoć DS i noću. Kupili su svu konkurenciju manjih operatera (KDS). Na KDS Novi Sad em niže pretplate imali ste svake godine 3 nova satelitska programa. Danas ne postoje satelitski programi.

  4. U Bugarskoj , SMS om, Yetel najavljuje povećanje cene paketa zarad povećanja brzine interneta na 400Mbps(internet na telefonu) za 180 din i obaveštava sve korisnike da mogu jednostrano da raskinu ugovor zbog nastalih promena. Vladavina prava a ne volja jednog čoveka. To je EU. Toliko od mene.

  5. Dokle vise muljaze bez najave,rade sta njima odgovara.Svi operateri su isti sto se tice muljanja,bitno da se reklamiraju i sve najmilije pricaju.Dokle vise otimacine?

  6. Moja ugovorna obaveza novembar 22-24g.
    je bila oko 4000din. za box4 da bi do kraja
    ugovora bila 5700din,a nakon produženja
    ugovora 6600,24-26god.I ako opet mučki za mesecipo dignu cenu,znači lopovluku nema kraja….Teška pljačka birokratije sa aminovanjem vlasti…

  7. Treba para za nebulozni spomenik vladavine sns zvani expo,evo sa dolaskom njegovog barjaka dolazi nam povećanje poreza i svega drugog,neka mali sada objasni svoju pompeznu najavu rasta penzija kada nam troškovi života rastu više nego penzija

  8. Isto i za TV ponudu dizu cenu a smanjuju broj kanala u ponudi (kao biras 3 od 4 grupe a sada imas sve 4) ako se ne plati jos posebno za ono sto su izbacili, kao npr. HBO.

  9. A SBB podiže cene isto. Treba i to da se napiše radi objektivnosti. Sitnim slovima obavešteni.

  10. Meni podigli cenu letos pod ugovornom obavezom, bez ikakvog obaveštenja. Sa 1500 na 2600.
    Može im se. Čim je istekla obaveza, vratio im opremu i raskinuo ugovor,

  11. Na osnovu cega dizu cene kad nista ne ulazu njima su troskovi i dalje isti a podizu cene …pljacka !!!! Raskinucu ugovor ali gde otici kad su svi usti ??!!!

  12. Obavezno zatražite otkaz ugovora bez plaćanja ugovorne kazne pre početka primene novih paketa. Onda na tržištu izaberite bilo kog operatera čiji paket vam odgovara.

  13. Mobilni zavisnici , bacite mobilne i rešite problem. Mi stariji odrasli smo bez fiksnog pa nam ništa nije nedostajalo a baš smo se lepo družili. Otkažite mob. pa ćete videti šta će operateri da rade. Plakaće.

  14. Da li bi izračunao Danas da li se može uštedeti na ovaj način, inače što se tiče poskupoljenja pa svi sve poskupljuju , možda da se uzme jeftniji paket, ja i ovde štedim na svoj način . .
    Evo šta , svi se bave prilikom sklapanja Ugovora onom besplatnom jednom godinom a posle se plaća , šta ako bi neko nakon dve godine otišao kod drugog operatera i opet uzeo paket gde je jedna godina besplatna a drugu bi plaćao, pa onda nakon toga kod trećeg operatera i opet jedna godina besplatna a druga se plaća, da li tu ima neke veće uštede !.
    Treba biti simpatizer Srpskog Telekoma, ipak on finansira nešto po Srbiji kao i serije i filmove, bori se na KiM da i tamo rade a za druge se ne zna da li to rade , da li recimo finansiraju filmove i serije i slično .

  15. ..ako je kokosija supa u kesici poskupela logicno je da i mobajl-alajfon poskupi..sta je to cudno–kokoska je kokoska i od nje mora da se zivi….

  16. U Šidu TT infrastuktura je razvučena po krovovima privatnih kuća još pre oko 50g. Ništa nisu ulagali u poboljšanje. Optička mreža (infrastruktura) je samo pusti san. Na pitanja kada će se stanje popraviti odgovaraju da su prioritet NS, BGD itd. Ne možete da izaberete drugog provajdera, jer i on se oslanja na lošu Telekomovu mrežu.

  17. … svi koji imaju Supernova ili MTS usluge, obavezno idite u poslovnicu i recite da se ne slažete sa povećanjem cene… ovim ostajete na istoj ceni do kraja ugovorne obaveze…

  18. Marta meseca povecali cene!!!!! Obzvastili potrosace da mogu da raskinu ugovore ako nisu zadovoljni i tako sto su uz poruku o visini racuna dopiali ovo obavestanja, a 80 pisto korisnika ne cita te poruke i tako imaju oprzvdanje da ste sami krivi jer ste mogli da raskinete ugovor, to je obavastanje koje sam dibio na raklamaciju

  19. Као корисник МТС.а могу да кажем да је легло лоповлука и непословности.Наиме утрапили су ми гратис Ирис прво на период 6месеци па у пословницу продуже на 12 .Приликом продужења уговора онлајн на 24 месеца.Сад ми шаљу рачун на 6050 динара и објашњење да је истекао уговор који нисам ни склопио.На рекламацију у пословницу и у кал центру кажу приговор евидентиран шетња од оператера до оператера без конкретног одговора.У пословницу у срем.митровици нема нико више рангиран од радница у истој све у БГ.Ако је ово држава која Гули овај народ ради спонзорисање истих на част јој.Удружења потрошача су исто муфљузи који добијају паре за иста а не јављају се на телефон. Велики број мојих познаника отказује МТС и сличне оператере јер су лопови и преваранти којима власт то омогућава.

  20. Lopovska kompanija u svom
    maniru pljacka korisnike,cak i pne koji ih ne zele ali nemaju izbora.Treba platiti batinase i kapuljase!!!

  21. Pa ko ce da placa Karleusine albume, koncerte? A i ono malo garderobe skupo!!!!Oces da gledas kic, plati!!!

  22. MTS i Telekom finansiraju sve i svašta, i korisno a više beskorisno a usluge nikakve, internet O treba da imate konjske živce da nešto otvori a tek da primite, možete se naspavti.
    Fala bogu što mi ističe ugovor, a i ostali operateri
    sve muljatori ,vraćam se na staro.

  23. Udruženi monopol. Oko cega se raspravlja kad se svi medjusobno dogovaraju.
    Država – ditigent čuti.

  24. Raskid ugovora OBAVEZNO.

    I onda ce vas kaoi mene pozvati i moliti da predjete sa SBB_a kod njih a za zahvalnost ce vam dati 2 godine besplatno internet i kablovsku 🙂 🙂

  25. Što onda potpisujemo ugovore?
    Ako ga potpišem i bilo koji operater me uslovljava na dve godine-to znači da smo se obe strane sa time saglasili. Sve ostalo je nezakonito i pljačka.
    A tako nas pljačkaju godinama, ne samo oni nego i drugi.

  26. Dokle više sa pljačkom ? Zašto potpisujemo ugovore koji se ne poštuju ? Da li ih je sramota šta rade?

  27. Dugogodisnji sam korisnik mt s nisam zadovoljnja nihovom uslugom Prevarili su me da uz tv i internet ptikljucim i fijsni telefon nisu mi objasnili da ga necu moci da koristim kad nemam internet sad sam u problemu Nikada nisu pitali kako sa zadovoljna uslugom ali zato ako zakasnim dan dva sa placanje zovu salju poruke Ja sam kriva sto ih ne promenim ( to mi i oni savetuju) ali ja sam generacija koja je vise za drzavne nego za privatne firme Neznam kakvi su drugi operateri ali ovi su nikakvi

  28. Banda lopovska !
    Znaju da korisnik nema kud nego je prinuđen da koristi njihove usluge pa rade šta hoće ! Pogotovo u situacijama kartelskog udruživanja kada svi operateri podignu cene u isto vreme pa ne pomaže ni prelazak u drugu mrežu.

  29. Prava korisnika nigdje ne postoje, u ovoj lopovskoj državi postoje samo oni koji mogu sve i ostali

  30. Čemu služe ugovori? Uzmem paket koji mi odgovara,potpišem ugovor na dve godine. Posle,neko „pametan“ promeni taj paket (iako ja to ne tražim) i poveća cenu. Kako i zašto? Menjaš paket novim korisnicima,a onima pod ugovorom,ne. Tako bi trebalo da je ikakvog zakona u državi. Nisam dužan da pratim promene na sajtu već je njihovo da obaveste svskog o promenama i to normalno,a ne sitnim slovima koje niko ne čita. U svakom slučaju,pljačka koja je već uobičajena i javna.

  31. Nećemo da raskida ugovore.
    Lepo ćemo da ih težimo za nepostojanje ugovora i preko suda nailazimo štetu.
    To treba svi da urade

  32. Potpisivanje ugovora je samo farsa za operatere da bi primorali korisnika da mora dve godine da bude njihov korisnik i da mogu da rade šta hoće i da ne poštuju ugovor jer im to država i zakon dozvoljava. Međutim kada bi ugovor morao biti ispoštovan bilo bi jako važno za zaštitu konkurencije jer u tom slučaju konkurencija ne bi mogla da bude preterano skuplja i tako bi korisnik bio zaštićen od operatorskih lopova jer to i jesu uz podršku države!! I nikakva zaštita potrošača nije moguća ako država učestvuje u tome!! Pljačka na svakom koraku i u svakom segmentu života od operatera do nis-a, eps-a, penzija, plata, zdravstva, školstva i mogao bi da nabrajam još dugo, dugo!!
    Zakoni ne valjaju a uz to i pravosuđe korumpirano radi ne po pravdi nego kako im se naloži!!

  33. Povećanje penzija od 10 % obavezno donosi poskupljenja i do 40% bilo koje robe.
    Čim najavi povećanje penzija ,to je šifra za najezdu većih cena.

  34. Treba to proterati iz zemlje i dovesti nove operatere. To je udruzeni lobi. Zbog cega poskupljuju u odnosu na evro?

  35. Mts povecava cene bez obavestavanja . Treba da se protestuje i da im se zapleni oprema. Inace od ovakve kritike nema nista. Oni rade po svom

  36. Пакет који ми је био потребан тај сам и изабрао. Не треба да ми се додаје нита на њега. Нити да ми се цена увњћава јер сам на тренутну цену и потписао уговор. А ако нешто покушају идемо ако треба и до суда у Стразбуру. Кад истекне уговор онда нека раде шта хоће,у том моменту имам право да га не продужим.

  37. Samo da istekne ugovor i doviđenja, usluge su ima nula, osoblje neljubazno, paketi preskupi nevrede ni da su 3000 mesecno

  38. Doslo je do toga da TV i net kostaju mesecno vise nego struja, sto je apsurd. Samo se ovde pojedinci bogate enormno, dok narod teljiga.

  39. Kakve prevare – kakvo ne poslovanje. Ovim komentarima sve je receno. Prevaranti na kub. Srecom istice mi „ugovorna obaveza“ koju MTS nije postovao. Koga da izaberem – ko je posten u ovom poslu. Svakako njih vise necu.
    Kuriozitet svega
    – morate zadnji dan da dodjete kod njih
    – morate licno foneti opremu koja je instalirana prilikom ugovaranja
    – i ko zna sta jos kao ugovorac treba mi da ispostujemo.
    – sa mojih 88 godina – priznacete neprimerena obaveza.
    NAPOMENA: Mora licno – Sta bi sve trebalo da se zna prilikom sklapsnja „naxovi ugovora“
    KO DOZVOLJAVA OVAKVU IGRU SA POTROSACIMA, DA JE SAMO U OVOM RESORU MOGLO BI DA SE PROGUTA – NAZALOST TO JE U SVIM SEGMENTIMA – ZAUSTAVITE SE U SAMOVOLJI I POHLEPI.

  40. Korisnik sam mts-a dugi niz godina i mogu da kažem da ovo što se danas radi nikada ranije nije bilo, kad potpišeš ugovor, cena paketa se nije menjala dok ugovorna obaveza traje…ovo što se od prošle godine radi je pljačka i bezobrazluk i pre svega sramota za državu koja je operaterima ovo zakonom dozvolila i omogućila…hteo sam da raskinem ugovor, ali kad sam se raspitao, video sam da i drugi operateri rade istu stvar, tako da očigledno postoji međusobni dogovor…

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 10. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.