U eri modernog biznisa, kada potrošači imaju visoka očekivanja, a konkurencija je sve jača, restrukturiranje proizvodnih, uslužnih, ali i komercijalnih preduzeća i prilagođavanje zahtevima tržišta predstavlja neminovnost. Prema rečima Jelene Petković, predsednika Upravnog odbora Tigar trejda iz Pirota, restrukturiranje postaje imperativ i preduslov za poboljšanje produktivnosti, efikasnosti i konkurentnosti.

– Paralelno sa restrukturiranjem proizvodnih programa menadžment Tigar grupe odlučio je da modernizuje prodajnu mrežu. U prethodne dve godine smanjen je broj prodavnica i formirana mreža centara za servisiranje automobila i prodaju dopunskog asortimana za vozila. Prodajno-servisna mreža u ovom trenutku obuhvata 19 moderno opremljenih servisa (16 za putnički i poluteretni i tri za teretni program), a pokrenuta su i četiri mobilna servisa, koja na licu mesta pružaju uslugu servisiranja velikih voznih parkova – kaže naša sagovornica.

Osnov za početak izgradnje jedinstvene nacionalne mreže, prema njenim rečima, bile su analize tržišnih kretanja u zemljama centralne i istočne Evrope, gde je početkom devedesetih, bilo mnogo malih radnji i servisa, koje su u periodu od nekoliko godina nestale.

– Slična situacija dešava se i u našoj zemlji. Novi propisi iz oblasti bezbednosti i zaštite na radu i sankcionisanje rada na crno svakako utiču i na to da nelojalna konkurencija gubi tržišnu utakmicu. S druge strane, očigledno je da su u vreme aktuelne krize kupci mnogo pažljiviji i da se prilikom kupovine opredeljuju isključivo za kvalitet – naglašava Jelena Petković.

Prema rečima glavnog menadžera prodaje servisno-prodajne službe Tigar trejda Veljka Stojadinova, u izgradnji servisne mreže iskorišćen je pozitivan odnos prema „tigar“ brendu i pneumaticima za koje je Tigar decenijama vezivan.

– Pokazalo se da je to bio odličan izbor. Prihod od usluga koji je 2006. godine iznosio oko tri miliona dinara, za dve godine je upetostručen. Ovakav rast prihoda opravdava i naše planove o daljem širenju servisno-prodajne mreže. Uskoro će i u Novom Sadu, na jednoj od najfrekventnijih lokacija, biti pokrenut prodajno-servisni centar, koji će osim raznovrsnih usluga najvišeg kvaliteta vozačima putničkih i dostavnih automobila, nuditi vrhunske brendove pneumatika i dopunskog asortimana za automobile – kaže Stojadinov.

On najavljuje i nove aktivnosti koje treba da ukažu na činjenicu da je ispravno vozilo jedan od najvažnijih preduslova bezbednosti u saobraćaju. „Od 16. marta do 16. aprila, vozačima omogućavamo da svoje automobile provere po posebno povoljnim uslovima. Obezbedili smo besplatnu kontrolu ispravnosti pneumatika i nivoa tečnosti u automobilu, popust za gotovinsko plaćanje pneumatika, uz besplatnu montažu u samom objektu, kao i besplatno punjenje pneumatika azotom“, ističe Stojadinov.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari