TOS dobio zlatnu nagradu "Marko Polo" za uspeh na tržištu Kine 1Foto: Beta/Miloš Miškov

Turistička organizacija Srbije (TOS) objavila je danas da je dobila Zlatnu nagradu „Marko Polo“ koju četvrtu godinu zaredom dodeljuje Centar za koordinaciju turizma između Kine i zemalja centralne i istočne Evrope (CEEC).

Nagrada TOS-u, za izuzetan uspeh na kineskom tržištu, uručena je na svečanosti u Budimpešti, povodom obeležavanja 75 godina diplomatskih odnosa između Mađarske i Kine, navedeno je u saopštenju.

Direktorka TOS-a Marija Labović istakla je da je ova prestižna nagrada izuzetna čast i još jedan od dokaza da nacionalna turistička organizacija i svi koji kontinuirano rade na promociji zemlje, to čine na pravi način.

„Zlatnom nagradom ‘Marko Polo’ prepoznat je naš veliki trud da od Srbije napravimo sve atraktivniju i poželjniju turističku destinaciju. U tome i uspevamo, a to pokazuju i sve veći broj noćenja, kao i devizni priliv od turizma koji je u prvih osam meseci ove godine dostigao 1,9 milijardi evra“, podsetila je Labović.

Kako je navedeno, nagrada „Marko Polo“ nagrađuje turističke inicijative koje doprinose popularizaciji turističkih proizvoda zemalja Centralne i Istočne Evrope na kineskom tržištu.

Zahvaljujući ovoj nagradi, TOS će biti predstavljen u tri članka u „Travel Daily China“, medijskoj platformi koja pruža najvažnije informacije o industriji putovanja i turizma u Kini i Aziji.

CEEC je inicijativa kineskog ministarstva spoljnih poslova za unapređenje poslovnih i investicionih odnosa između Kine i 14 zemalja Centralne i Istočne Evrope. Osim Srbije, zemlje članice su i Albanija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Češka, Grčka, Mađarska, Crna Gora, Severna Makedonija, Poljska, Rumunija, Slovačka i Slovenija.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari