TOS: Kineski mediji već bruje o Srbiji 1

Nekoliko dana nakon predstavljanja Srbije na kineskom tržištu kroz sajam turizma u Šangaju, mnogobrojni mediji izveštavaju o lepotama Srbije, saopštila je Turistička organizacija Srbije (TOS).

„Učešće NTO Srbije na CITM sajmu i medijski događaj u Šangaju privukli su više od 70 medijskih kuća iz Kine. Tom prilikom direktorka TOS-a Marija Labović dala je brojne intervjue, koje su objavile TV i radio stanice, časopisi, dnevne novine i internet portali, a preneti su i putem kanala društvenih medija. Saopštenje o imenovanju Madam Čen za promotera turizma Srbije u Kini preuzelo je preko 800 kineskih medija. U roku od 10 dana od posete Kini, više od 250 objava o Srbiji našlo se kineskim medijima“, navodi se u saopštenju.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari