
Ruski trgovinski lanac Fiks prajs (Fix Price) planira ulazak na srpsko tržište, piše Komersant. Plan je, kako se navodi, da nekoliko prodavnica bude otvoreno do kraja 2025. godine.
U Evropi će Fiks prajs morati da se tržišno nadmeće sa gigantima kao što su nemački Lidl, slovenački Merkator i holandski Delez, navodi Komersant, a prenosi N1.
Na sajtu za konkurse HH.ru objavljeno je da Fiks prajs traži zaposlene za rad u Srbiji.
Kompanija, kako se navodi, posebno planira da angažuje stručnjaka za ljudske resurse. Rad u Srbiji pominje se i na konkursima za šefa računovodstva i višeg pravnika.
Komersant je od trgovinskog lanca Fiks prajs dobio potvrdu da postoji namera ulaska na srpsko tržište, ali bez preciziranja detalja. Samo se navodi da „tržišni uslovi i struktura potrošačke tražnje u Srbiji odgovaraju uslovima poslovnog modela“ tog trgovinskog lanca.
Na sajtu trgovine Fiks prajs navodi se da je kompanija počela da radi u junu 2007, a da je prva prodavnica otvorena u decembru te godine.
Ovaj lanac danas, kako se navodi na sajtu, ima više od 6.700 prodavnica na više od 1.608 lokacija u Rusiji, Belorusiji, Gruziji, Kazahstanu, Kirgistanu, Jermeniji, Letoniji, Uzbekistanu, Mongoliji i UAE.
Fiks prajs prodavnice prodaje robu široke potrošnje: hranu i piće, kozmetičke proizvode, hemiju za domaćinstvo, hranu za kućne ljubimce, knjige, suvenire… pa čak i obuću i odeću.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.