Zahvaljujući novom pristupu i promeni strategije u prodaji, sigurni smo da ćemo ostati vodeća konditorska kompanija u Srbiji i ostvariti ciljeve postavljene za ovu godinu, kako u pogledu prodaje tako i u pogledu profita koji očekujemo.

Poslovni prihod Bambija porastao je 12,9 odsto. Najveći deo prodaje i dalje ostvarujemo na domaćem tržištu, dok je izvoz porastao za petinu i činio je 20 odsto ukupne prodaje, a poslovni dobitak Bambija porastao je za 18,1 odsto u odnosu na prošlu godinu, kaže u razgovoru za Danas direktor Bambija Miroslav Miletić. On ističe kako su u Bambiju zadovoljni postignutim uspesima i kako se nadaju da će i poslednji kvartal 2013. doneti još više pozitivnih rezultata i izazova koje će s lakoćom savlađivati.

„Mi smo lider u Srbiji, sa izuzetno kvalitetnim učešćem na tržištu u regionu. Volimo da kažemo da smo lideri i u razvoju, a to pre svega dugujemo potrošačima jer su nam oni u suštini dali razvojne recepte i kombinacije proizvoda koje smo razvili“, ističe MIletić.

Da li ste ulagali od početka ove godine u nove proizvodne pogone?

– Od početka 2013. dosta sredstava je uloženo u poboljšanje proizvodnih procesa i stalne investicije u proizvodne pogone su politika naše kompanije. Njihova modernizacija doprinosi ne samo povećanju efikasnosti i proizvodnih kapaciteta, uštedi energije, već i novim zapošljavanjima i većem kvalitetu finalnog proizvoda, a to izdvaja sve naše brendove od ostalih u istim kategorijama. Posebno se trudimo da krajnjem potrošaču obezbedimo najviši kvalitet po razumnoj ceni i u skladu sa tim, investicije u proizvodne pogone predstavljaju deo naših najvećih ulaganja.

Jeste li zadovoljni prodajom na domaćem, ali i na inostranom tržištu. Ima li tu pomaka u odnosu na ranije?

– Veoma smo zadovoljni plasmanom i prodajom na regionalnim tržištima. Prodaja na domaćem tržištu je i pored krize veoma stabilna, oseća se i dodatna potražnja za pojedinim proizvodima iz Bambijevog portfolija. Što se izvoza tiče, proizvode najviše plasiramo u zemlje regiona, ali smo značajno prisutni i u Evropskoj uniji kao i na tržištu Amerike i Australije. Ponosni smo na poboljšanje performansi na ino tržištima, gde smo zabeležili porast prometa od 22 odsto u odnosu na prošlu godinu.

Kakvi su planovi Bambija za ubuduće?

– I dalje ćemo, kao i do sada, pomno osluškivati kako se menja svest potrošača o ishrani i koja su očekivanja potrošača uopšte, kao što je polovina onoga što smo proteklih nekoliko godina plasirali na tržište upravo odgovor na zahteve potrošača. Svakako ćemo nastaviti sa našim poslovnim strategijama koje su opet u skladu sa trendovima na tržištu i potrebama potrošača, zbog čega smo pre svega lideri u Srbiji, sa izuzetno kvalitetnim učešćem na tržištu u regionu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari