U Er Srbiji 340 otkaza, Aerodrom preuzeo radnike

* Arapsko-srpski prevoznik dao otkaze ljudima koje je onda zaposlio aerodrom, od kojeg će ih sada Er Srbija "iznajmljivati" * Otpuštanje zaposlenih nastavak racionalizacije u Er Srbiji
Deo troškova nacionalnog avio-prevoznika ubuduće će plaćati poreski obveznici

Ostavite komentar


  1. Odluka nije losa. Obzirom da Aerodrom radi kao handling agent za mnoge strane avio prevoznike treba ocekivati povecanje racionalnosti u aerodromskim sluzbama tako da ce 340 prebacenih imati efektivnost kao 380 zaposlenih air srbije. Kada bi znali da u Poljskoj nijedno gradsko saobracajno preduzece ne zaposljava svoje vozace nego ima ugovor o angazovanju vozaca od strane manjih udruzenja, pojedinaca, itd. Cist racun druga ljubav, nema sindikalnih funkcionera i njihovih zamenika i pomocnika. Ko vozi dobije platu, ko prica, prica iz soptsvenog zadovoljstva.

  2. Komentar korisnika "Grada" možda zvuči realno u ušima običnih, neupućenih ljudi. Međutim, stvari stoje "malo" drugačije : Aerodrom Nikola Tesla obavlja za mnoge aviokompanije usluge opsluživanja vazduhoplova, prihvata i otpreme putnika i za te poslove ima obučene i visoko profesionalne kadrove. Svaka aviokompanija ima svoje specifičnosti, pa samim tim i svoje zahteve u vezi obuke i programskih sistema izrade liste opterećenja. Zaposleni koji su preuzeti iz ASGS jesu stručni, ali isključivo za obavljanje poslova prihvata i otpreme vazduhoplova kompanije Er Srbija. Da bi mogli da rade poslove prihvata i otpreme ostalih aviokompanija koje obavljaju aviosaobraćaj sa beogradskim aerodromom, potrebne su im dodatne višemesečne, pa i višegodišnje doobuke, kao i dobijanje Potvrde o obučenosti, ali i kompanijske obuke za složenije poslove. Iz svega navedenog, jasno se vidi da "povećani obim posla" nije razlog preuzimanja zaposlenih kompanije ASGS, već je u pitanju dodatno smanjenje troškova za Er Srbiju, ali i dodatni namet na Aerodrom Nikola Tesla, koji 08. decembra očekuje završetak podnošenja obavezujućih ponuda potencijalnih koncesionara. Kako će se sve navedeno odraziti na finansijske rezultate aerodroma, nije ni potrebno komentarisati. I na kraju, što se sindikata tiče, njihovih predsednika, pomoćnika i saradnika, mislim da bi mnogo korektnije pitanje bilo pitanje zarada direktora, pomoćnika i saradnika kompanije Er Srbija, odnosno, čime su oni zaslužili tako visoke zarade ?

  3. sad če te radnike plaćati građani Srbije , a oni će i dalje raditi za Er Srbiju.

Ostavite komentar


Ekonomija

Rupa dubine od dva metra u podu prvog sprata: Inspekcija prekinula radove na beogradskom aerodromu 10

Rupa dubine od dva metra u podu prvog sprata: Inspekcija prekinula radove na beogradskom aerodromu

Republička građevinska inspekcija zatvorila je sredinom novembra gradilište unutar zgrade Aerodroma “Nikola Tesla”, jer je tokom radova na kafiću “Šljiva” napravljena rupa od dva metra u podu prvog sprata. Beogradski aerodrom je potvrdio za Nova.rs da radove zaustavio stručni nadzor koji su oni angažovali, ali precizirali kako je i zašto došlo do problema.

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.