U Magni muk 50 radnika sa alergijskom reakcijom

Menadžment fabrike auto-delova u Odžacima uručio upozorenje pred otkaz predstavniku Industrijskog sindikata Srbije u toj fabrici

Ostavite komentar


  1. pa da tih 50 radnika podnese tužbu protiv poslodavca zbog ugrožavanja zdravlja…

  2. Zbog ovakvog ponadanja poslodavaca je komunizam ,na ovim prosrorima,nailazio na plodno tle. Posle se cude sta ih je snaslo!

  3. To je ta liberalna ekonomija gde je sve dopušteno u maltretiranju radnika,a pogotovo u Srbiji

  4. Dajem punu podrsku radnicima i sindikatu u borbi za zdravu radnu sredinu. Ljudi, radnici borite se dajte podrsku coveku koji se bori za vas. Ne ocekujte mnogo da ce drzava da vas brani, birokrtija nezna sta je to posao u fabrici, cude se verovatno kad cuju da radite sa necim a da vam steti zdravlju, misle da su Investitori sa zapada savesni za razliku od nasih, istina je sasvim drugacija….ukratko, ne dajte na sebe

  5. A dva puta otvarali fabriku , jednom Vucic drugi put Pajtic u razmaku od par dana.
    Sad nema ni jednog.

  6. Odvratan ulizicki odnos nasih politicara prema stranim investitorima da bi po svaku cenu dovukli i odrzali njihovo prisustvo u Srbiji u kojoj takode ima voljnih domacih investitora ali oni nisu pozeljni jer ne daju ispod stola! Doklece se ovaj jadan narod zamajvati ovim nabedenim srbofilima koji unistavaju sopstveni narod. Ako uopste budu izbori, sto uopste ne verujem zbog virusa, treba ih oduvati sa politicke scene da se vise nikad ne povrate!

    1. Dalibor je zlo fabrike, kao sindikat nista nije uradio za zaposlene. Meni, kao i mnogima ni drva nije obezbedio, a platili smo. Sreca pa zima nije bila jaka. Islacanila sam se iz sindikata kao i vecina zaposlenih. Ne branim firmu, ali se slazem sa tim da ga za dzabe imamo kao sindikat.

  7. Dalibor zvani Meca ima kancelariju u Magni………ovi iz Magne nisu baš čitavi kad ovakvi likovi uopšte rade tamo….pa dečko je retard neviđeni…..

Ostavite komentar


Ekonomija

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice 5

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice

Rekonstrukcija pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom finansijski je neisplativa investicija, ali je ekonomski opravdana. Bez ovog projekta, do 2050. bi se ovom deonicom prevozilo 1,57 miliona putnika godišnje dok bi rekonstrukcija donela 3,7 puta više putnika – tačnije 5,84 miliona. Takođe, i dnevni broj vozova bi bio gotovo dupliran, sa 26 bez rekonstrukcije na 48 nakon modernizacije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Srđan Gojković Gile, muzičar

Pozivam sve one koji čitaju Danas da ga podrže tako što će se učlaniti u Klub čitalaca Danasa i tako podržavati nezavisno novinarstvo.