Protest CarGo 1. marta ispred Vlade Srbije

Ostavite komentar


  1. Gospodo iz Car:go, da bi svi subjekti u prevozu građana, zvali se oni taksi ili limo ili…. imali konkurenciju, moraju poštovati princip lojalne konkurencije. To znači da se Vaša firma MORA registrovati kod ministarstva saobraćaja ,(ne ministarstva turizma) kao taksi organizacija i da plaća porez na tu delatnost. Plaćanje poreza nižeg od ostalih učesnika je nelojalna konkurencija, jer legalni taksisti i taksisti iz taksi udruženja svojim radom izdržavaju od tog posla porodicu, a vozačima Car:go je to dodatan posao uz neki njihov redovan.

  2. Ko se ovde pravi lud? Ako neko ho će da se bavi javnim prevozom onda mora da poštuje propise koji regulišu tu oblast, kao i svi ostali. Inspekcija ima pravo i treba da kažnjava i oduzima vozila onima koji to rade nelegalno, kao npr., „udruženju građana“. Ili je, možda, udruženje građana jače od države i ima pravo da radi šta i kako hoće. Šta ako i druga udruženja građana počnu da rade šta hoće? Ovo je napad na državu i na zdrav razum i očekivao bih da će krivci biti primerno kažnjeni da živimo u normalnoj državi. Jer, ako država ne reaguje, moraće da reaguju oštećeni legalni taksisti koji 52 puta godišnje moraju da stanu pred neki šalter da ispoštuju birokratske procedure suvišne za udruženja građana.

      1. Nisam BG taksista ali da jesam, izvršio bih popis imovine ovog organizatora nelegalnog javnog prevoza koji legalne taksiste naziva „mafijom“, čisto da se proveri da li će biti dovoljna za isplatu odšteta po presudama za povredu časti, duševni bol, poslovni gubitak itd. onih taksista za koje na sudu ne uspe da dokaže da su članovi mafije. Ako su nam već hohštapleri ogadili demokratiju ne dajmo um da nam ogade i borbu protiv monopola i slobodno tržište iza kojih skrivaju svoju protivzakonitu aktivnost. Pravo je pitanje ko, u stvari, štiti te kriminalce koji već godinu dana nanose štetu legalnim taksistima i još ih javno nazivaju mafijom?

    1. A kako u Holandiji i drugim evropskim državama to funkcioniše, pri čemu su cene za 30% niže od redovnog taxi prevoza, a kod nas uvek mora da postoji monopol?

  3. Ovde se radi o klasicnoj zameni teza, ocuvanju biznisa i bogacenju pojedinaca na racun drugih. Kako to funkcioniše objasnicu. Od svake voznje vlasnici uzimaju 27 posto od vozaca koji rade za njih nemaju nikakve troskove, preusmere aplikaciju do vozaca naplate korisniku i vozacu i ne placaju nikom nista. Ti vozaci ne prolaze kroz sistem sto ce reci:nemaju lekarska uverenja sto je kod taksi vozaca obavezno, ne prolaze tehnicki pregled dva puta godisnje, nemaju osiguranje za putnike. Ko moze da garantuje njihovu ispravnost koju kontrolu prolaze osim reci vlasnika firme car go majke mi ispravni su. Svi taksi vozaci su u sistemu zavrsili su drzavne ispite poznavanje grada bili vozaci kamiona 5 godina sve sto trazi zakon ispostovali. Pravila igre je postavila drzava a ne taksi vozaci. Elem car go nije izmislio toplu vodu aplikacijom vecina udruzenja imaju vec godinama a pritom primaju platne kartice ve c proteklih sest godina. Ukoliko grad i nadležne sluzbe procene da je potrebno jos taksi vozila nemam nikakav problem da ljudi koji zele da rade prodju zakonsku proceduru i dobiju dozvolu za rad.Ovo sto oni rade je urušavanje sistema drzave bahatost, bezobzirnost jednom recju silovanje zarad dobiti pojedinaca.

  4. Sa sajta Car go pre dva meseca: odgovor kompanije CarGo nikada neće biti štrajk, blokada ulica i uznemiravanje sugrađana
    Odgovor CarGo na štrajk taksista: Ne uznemiravajte građane blokadom ulica radi svojih ličnih interesa

    Kompanija CarGo osuđuje blokadu centralnih ulica Beograda i ponovni štrajk taksista, koji će iznova napraviti kolaps u gradu.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milena Minja Bogavac, dramaturškinja

Svojevremeno čitala sam sve dnevne novine u nadi da ću tako biti najobjektivnije informisana. Od 2013. godine do danas čitam isključivo Danas.