Asocijacija proizvođača robne marke Srbije „Serbia Private Label Association“ održala je danas u Beogradu osnivačku skupštinu, a kroz panel diskusiju se raspravljalo o potencijalima, značaju i perspektivama razvoja privatne robne marke u Srbiji.
Osnivačkoj skupštini prisustvovali su proizvodjači prehrambenih proizvoda u Srbiji, predstavnici maloprodajnih lanaca, distributera i Privredne komore Srbije (PKS).
Sekretar za trgovinu u PKS Žarko Malinović rekao je da privatna robna marka potrošačima pruža potvrdu kvaliteta i bezbednosti proizvoda.
„Trgovci kroz privatnu robnu marku mogu brže da primene inovacije i odgovore na potrebe potrošača u odnosu na brendove A-kategorije“, kazao je Malinović.
Jedan od osnivača Asocijacije proizvodjača robne marke Srbije, Milivoje Jovanović naveo je da je dolaskom trgovinskih lanaca u Srbiju primetan trend porasta kupovine privatnih robnih marki, jer potrošači žele inovativnije proizvode i širi asortiman koji su im na raspolaganju.
„Zbog toga smo i osnovali ovu asocijaciju, pružajući mogućnost za povezivanje domaćih proizvodjača i trgovinskih lanaca, te povećanje prodaje i izvoza domaćih proizvoda“, istakao je Jovanović.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.