Ukida se petina pruga

* Saobraćaj bi mogao da bude ugašen na 20 pruga, među njima su neke u Vojvodini, između Niša i severa Kosova, Kruševca i Kraljeva, Požarevca i Majdanpeka...
Prema najavama iz Ministarstva saobraćaja, zbog nerentabilnosti se zatvara oko 800 kilometara železničke mreže

Ostavite komentar


  1. Mnoštvo pruga nije rentabilno i zato što putnici ne plaćaju kartu već daju novac direktno kondukterima, bez da dobiju kartu. To je već toliko masovna pojava da na kraju dana, kad se svede račun, verovatno ima svega 5-6 putnika, i pored prepune kompozicije… Poboljšanje naplate i kvaliteta usluge je ono što je potrebno, a ne gašenje pružnih mreža.

  2. Ako se gleda na rentabilnost, onda bi trebalo ukinuti SVE pruge u Srbiji!Baš su "umovi"…Da li je gospođi Zorani njena baka ili deda ostavio te "nerentabilne" pruge u nasleđe, pa ih shodno tome može i ukidati?

  3. DA NIJE PONESTALO SIROVINE ZA SMEDEREVSKU ŽELJEZARU!?
    DOK SU BILI TENKOVI, SADA, MOŽDA, ŠINE I DR. OKOLO!!!???
    Pozdrav iz Banata!

  4. Pruge ne treba dirati. Povecajte standard stanovnistva pa i onda ne ukidajte. Predlazem gospodji Mihaljlovic da jednom sedne na voz na nekoj od tih relacija i vidi strukturu stanovnistva koja koristi zeleznicki prevoz. Mozda ce do da je "osvesti" . Vecina tih ljudi bi bila blokirana kod kuce, bez mogucnosti da putuju. Poboljsajte efikasnost naplate karata, jer kondukteri uzimaju novac na ruke i to je tako decenijama.

  5. železnički saobraćaj je jeftiniji od drumskog, ali se proevropske snage trude iz sve snage da unište sve što postoji u Srbiji. vraćaju nas u feudalizam, uz moto "civilizacija 21. veka". već smo izgubili neka radnička prava koja postoje od 19. veka (npr. radno vreme od 8 sati)…u pravu je ajnštajn sa onim o beskonačnoj gluposti – evo dokaza njegove teorije na primeru srpskih eurofanatika!!! to je ološ sa veoma malo škole i obrazovanja (čak i da su bili u školi, sigurno su radile veze, očigledno je), skorojevići, lenštine i neradnici, koji su našli novi oblik parazitiranja – grantovi. ostali su wannabe amerikanci, klasični provincijalni šljam…

  6. Pruge treba održavati, uvesti manje vozove, češće linije i jeftinije karte, izgraditi nove pruge i tako povezati zemlju, kao što je to uradila Mađarska. I uvesti rigorznu superkontrolu, pa otpustiti nesavesne konduktere koji uzimaju pare za sebe, to je svima dobro poznat način jeftinog putovanja. Ukidanje pruga je poslednje što treba uraditi, a mišljenja profesora Ekonomskog fakulteta su smešna, kao što je smešan nivo na kojem se nalazi ovaj zaostali fakultet. U svim gradovima gde postoji, pretprošli vek.

  7. Pruge u Banatu pogotovo južnom su najstarije u Srbiji . Doduše to onda nije bila Srbija.Vozovi su u to vreme nosile sveže pecivo i Bele Crkve preko Jasenova( jedne od prvoizgrađenih stanica koja je imala i okretnicukoja je odletela na Mokru Goru volšebno) pa sve do Pešte i Beča.Propast pruge i železnice je počela tridesetih godina kada je banatska pruga potpala po Beograd. Ovo su istorijske činjenice koje možete naći u željezničkim knjigama.

  8. У ЕУ је приоритет да се теретни саобраћај одвија железничким путем и приколице се товаре у специјалне вагоне и тако до одредишта… А ми још НИСМО ни коракнули у ЕУ… а тзв. "СЕЈАЧИ памети" нам СЕКУ жиле куцавице и развоја у постојећим пружним мрежама и покушавају да нас врате у средњи век!? Лако је рушити и уништавати…. по НЕЧИЈЕМ сулудом плану?! А Нарочито ЖИЛУ куцавицу између два коридора: Барске пруге и коридора 10… пругу од Краљева до Крушевца!? То је СТРАТЕШКИ ВАЖНА комуникација за привреду Краљева, Врњачке бање, Трстеника и Крушевца… и за потребе ВОЈНИХ ТРАНСПОРТА због "уског грла" у тунелу Вучковица….!
    СТОП РУШЕЊУ пруге Краљево – Крушевац !

  9. Valda je cilj da se sva Srbija učini rentabilnom. Beograd može da bira gde će se pruge ukunuti u svom pašaluku i tom Beogradu ne treba plaćati NIKAKAV porez iz unutrašnjosti. Ukidanje pruga je demontiranje zemlje Srbije – gospođo, ženo, ministarko.

  10. Caka je verrovatno u
    punjenju železare Smederevo tj kinezu
    odraditi jevtino staro gvožđe…
    dok je amre držao železaru
    cena beše od 20 do 25 kilogram,
    a sada od 9.oo do 12. dinara
    Prava ekonomija!
    odlična tema za novinare..

  11. Kada je Kneževina Srbije po sticanju formalne nezavisnosti krenula da gradi prugu, imala je samo 2 fabrike. Isto kao i tada, u ekonmski slabim regijama ni ubuduće ne možemo imati ozbiljnu privredu, ako pruge planirane za ukidanje ne sačuvamo, i ne obnovimo!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i vizuelni umetnik

Danas čitam danas, da se ne bih osvrtao sutra.