Uklanjanje brda koštalo bi desetine miliona evra

Stručnjaci i dalje u neverici zbog predsednikove ideje da umesto da izgradi zid, sruši brdo

Ostavite komentar


  1. Nije pitanje koliko će da košta , nego je dobro da se brdo ukloni zbog bezbednosti građana i putnika koji prolaze kroz koridor .

    1. Ej cao dejane, a jesi ti nekad bio učlanjen u neku stranku? Ako nisi, javi se na 3515380!

  2. Ovo nije nepotrebna dramatizacija nego ko je to odlucio da spuca milione evra narodnih para na uklanjanje brda?Ajde neka se javnost obavesti o tome ko je narucio ovaj projekat,ko ga je uradio i ko to sve placa?Smeju nam se u svetu sto radimo i ko radi.Bas na tim koridorima jedna od firmi se zove NEMA PROBLEMA ima jednog zaposlenog i nema mehanizaciju!Cemu sluzi ta firma samo pranju para a ovako trosenje narodnih para samo takvim firmama ide na ruku.Ali ovo je doslo da nestrucni i korumpirani odlucuju na svoju ruku a struka stoji po strani i nepita se nista!Ko je platio sva ova rusenja potpornih zidova do sada?To sigurno nije predvidjeno ali kada ljudi poput Babica vode Koridor a vodja botova se pita za sve evo kakav nam je ishod.Mi u 21. veku uklanjamo brdo od nekoliko miliona kubika???Sta se ovo desava….

  3. Od tolikih građevinskih inženjera stručni vredni i punih snaga, ostavljeni su po strani, a veliča se sumanuto rešenje o pomeranju brda u XXI veku. I pored toga što to rešenje dolazi od predsednika, bolje mu je da kazni one koji su doveli do upropašćavanja gradnje autoputa i višestruko povećali troškove. Kako vreme odmiče, biće na raspolaganju sve veće gluposti i nakaradne radnje. Narod sve će to, ni kriv ni dužan, da plati, a akteri šepure se pred kamerama kao da su narodni heroji, a ne glupani i naznalice.

  4. Nije prvi diktator koji je odlučavo šta i kako da se gradi. Bio je još luđi Staljin – čuo bi raspravu dve grupe inženjera za dva različita predloga, pa bi od njih zatražio da mu pokažu na mapi ta dva najveća grada koja treba da se spoje prugom, i zatražio da mu postave lenjir na karti, pa bi jednom rukom držao lenjir a drugom bi olovkom povukao liniju pored lenjira i oldučno naredio: „E, ovim pravcem će te sagraditi prugu!“ A ovo naš Satljinčić hoće samo jedno brdo da se sruši, ma šta je to za Vladara koji ubzano iseljava ljude iz Srbije?! Ostaćemu samo članovi njegove ludo-mudre stranke.

    1. Mala ispravka, za istu tu anegdotu vezano je i to (a i najbitnije u celoj priči) da je prst prelazio preko lenjira te je stoga napravljena bespotrebna okuka na ravnom putu od 1000 i kusur km.

    2. ovaj nas postade i projektant, sto rece ivan ivanovic jos samo da bude patrijarh.nema botova da ga hvale.

      1. Botovi boše najčešće i nemaju šta da kažu. Samo lupaju minuse i odrađuju podrigušu!

  5. Gledam sad ovog naseg Babica koji je tu gde jeste yahvaljujuci najmocnijem coveku na Balkanu koji ga je i postavio tu gde jeste a nije trebalo.Pre nego sto se dokopao visoke funkcije u SNS i drzavi,sto je gore i poraznije,radio je neke proste tehnicke poslove u komunalnom preduzecu Beli izvor u Vrnjackoj Banji.I sad covek vodi Koridore Srbije.Gde je tu razum,opravdanje,argumenti,odgovornos,kredibilitet,zvanje,ynanje i karijera.Ne,nije Babic kriv.Kriv je ovaj pored njega koji ga je postavio tamo gde mu nijednoj normalnpj zemlji ne bi bilo mesto.I sta sada.Nista naravno.Traze se resenja u moru apsurda poput ministarkinog predloga da se u utvrdjivanje odgovornosti ukljuci BIA,kao nekad OZNA

  6. Moram da priznam da ipak malkic brinem! Očas posla će to brdo da bude sravnjeno, jer je nanelo duševni bol nAjVećem i nAjVažnijem od nas,to je samo jedno brdašce, ja se jako plašim za potok Savu koji je više puta ugrozio projekat koji je ponos našeg predsednika, BG/H2O!!!! Ako može da se brdo sravni, može vala i potok da se zatrpa ili preukoriti negde gde ne smeta! I onda će kolibice koje su sklepali bivši nam predsednik &sons izgubiti lep pogled, pa se možda malkic naljute jedan na drugoga i pokvare harmoniju odnosa! Za tu harmoniju ja najviše brinem! Ne mogu od brige da spavam!

  7. Kazu da ce uklanjanje brda kostati na desetine miliona evra.Mnogo jevtinije ce biti ako Babic sedne u vazduhoplohov i njime udari u brdo i sravni teren.

  8. Priznajem da nisam nikakav građevinski stručnjak (stručan sam jedino za izjedanje sendviča),ali se zalažem za genijalnu ideju našeg velikog vođe AV-a da se brdo sruši i onda da se prebaci u Krnjaču. Evo zbog čega : 1.jer nije dovoljno napredno ako Krnjača nema nijedno brdo. 2.rušenje brda,a zatim transport istog u Krnjaču, uposliće domaću radnu snagu i povećati bidžipi ;
    3.brdo će u Krnjači postati nova turistička atrakcija koja će privući milione bugarskih turista što će takođe podići bidžipi ;
    4.u brdu možemo otvoriti rudnik koji kasnije možemo prodati Kinezima i dodatno podići bidžipi ;
    5.ako Kinezi ipak ne kupe rudnik, u njemu možemo utamničiti sve one koji ne glasaju za SNS i našeg velikog vođu i time koče naš sveopšti napredak i nezaustavljivo srljanje u zlatno doba;
    6.na brdu u Krnjači, naši zaslužni članovi poput tome nikolića,zelje,zvonka,zatim onog limara predsednika opštine Krnjača(ne znam mu ime),pa i obojica radojičića (gradonačelnik i onaj fini gospodin iz Kosovske Mitrovice),mogli bi da naprave nelegalne objekte kao što su napravili na obali Save,Zlatiboru i Pančićevom vrhu. Izgradnja tih objekata će opet zaposliti domaću radnu snagu i podići naš ionako rekordni i u istoriji čovečanstva nezabeleženi bidžipi.
    Eto,od mene dosta!

  9. Totalna podrska predsedniku da se Brdo uklanja , to po kazni treba da radi Politicka Mafija kao za vreme TITA na ,,Golom Otoku ,, ### Zato podrska predsedniku od disidenta major Dimitrijevica ### najmiliji i najdrazi nemoj da kazes da te nepodrzavam ,vidis da ti dajem podrsku cak i u kometarima gde prodjem cenzuru

  10. Vazduplohovac Zoran Babic objasnjava „Vrhovnom komandantu“ A.V.-A.V.-u zasto je „potpornjak pao“, zato sto ga je „projektovao Marjan Risticevic i Djuka „moler“ ocigledno podplaceni od Djilasa i Jankovica parama dobijenih od sumnjivih donatora koje je doneo u visedesetina puta Vuk Jeremic iz inostranstva a sigurno je to novac CIA-e ili MI-5. Mora Batica BIA Gasic da to podhitno utvrdi i obznani posto kod BIA sve DOLIJA.

  11. Ja sam u početku mislila da je to sa brdom neko zezanje, jer mi se činilo čudnim da neko, bilo ko, ruši brdo, da je neko pogrešno preuzeo vest sa njuz.neta. Ovo ni njuzovci ne bi mogli da smisle.

  12. Opet; Psihijatrija! … Kada imate Mesiju na vlasti, kao Mojsija koji udarcem stapa po Crvenom Moru cini da se more razdvoji i njegov Narod pobegne iz egipatskog ropstva, … tako i nas srpski Mesija uklanja brda i doline da bi preko Brisela, Tacija i novih granica sve nas odveo u Obecanu Zemlju, Srbiju … !!!

  13. Ne ulazeći u to kako bi se brdo rušilo, da li mašinama što je dugotrajan proces ili kontrolisanim eksplozijama što je mnogo brži proces, prevoz obrušenog materiala na odlagalište bi bio izuzetno dug proces, jer se ne bi rušilo i na odlagalište prevozilo oko 300.000 m3 materijala kako govore nekompetentne i nestručne osobe, već najmanje 10 puta više, tačnije preko 3 miliona m3. Pošto se sigurno za prevoz materiala ne bi angažovao najveći dumper na svetu Belaz 75710 koji ima keson kapaciteta oko 250 m3, niti bi material u manje dumper-e utovarivao najveći utovarivač na svetu LeTourneau L-2350 koji ima kašiku kapaciteta 40,52 m3, za predpostaviti je, da bi za prevoz materiala na odlagalište bili angažovani dumper-i sa kesonima kapaciteta 25-30 m3 koji bi za prevoz tih 3 miliona m3 materiala morali da naprave 100-120.000 vožnji, pa je očigledno, da bi rušenje brda i prevoz materiala na odlagalište bila »nemoguća misija«. U vreme kada je rađen Projekat za građevinsku dozvolu tog dela auto-puta bilo je poznato da je dotično brdo sklono klizanju i obrušavanju i tada su nadležni napravili grešku u projektovanju. Naime, trebalo je primeniti rešenje koje se u takvim slučajevima odavno primenjuje u svetu, a to je razdvojiti dva smera, odnosno dve trake autoputa tako da bi novoizgrađena traka zaobišla dotično brdo, dok bi se postojeći put rekonstruisao i on bi bio druga traka auto-puta. Svako ko je imao priliku da auto-putem A2 prođe kroz Sloveniju mogao je da vidi da su »pametni« slovencii tako zaobišli brdo koje se zove Višnja gora. Naime, u dužini od šest (6) kilometara trake auto-puta su odvojene jedna od druge tako da novoizgrađena traka zaobilazi Višnju goru i od starog puta, a sada rekonstruisane druge trake je udaljenja preko jedan (1) kilometar. Ko ne veruje, neka na http://www.google.maps napiše »Visnja gora« pa može i lično da se uveri. Tako je trebalo projektovati i danas bi taj deo auto-puta bio odavno gotov.

    1. Ovakvo resenje se moze videti na Autoputu od Skoplja prema Djevdjeliji na
      Deonici od Katlanova do Velesa kako bi se izbegli visoki useci u Brdo.

  14. Isključivi krivci su investitor, nadzor i izvođač, koji su, zbog navodnih ušteda ( čitaj dodatne dobiti za izvođača) menjali CIPov projekat. Na pruzi Beograd Bar, na kojoj sam radio, ima sto puta težih deonica od ove pa ipak je sve urađeno kako treba i to po CIPovim projektima

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bisera Veletanlić, muzičarka

Danas je list koji je društvu apsolutno neophodan. Šteta što nema više listova poput Danasa.