Kako je propadala Industrija motora i traktora

Uspon i pad IMT-a

Ostavite komentar


  1. volim vaš list, jedna ste od poslednjih oaza, ali par detalja. ferguson nije američka, nego britanska firma. 50-tih je ona država kupila britanski paket licenci (baš kao i tafe nešto kasnije), ferguson za imt traktore i perkins za imr motore. kroz komunizam te firme su vukle, ozbiljno se proširivale, bile „motor“ razvoja, puno majstorske i ineženjerske pameti, kupovale brdo stanova, prihodovale stotine miliona maraka godišnje. obe firme ubila je država 90-tih, usput, iz nehata, svela ih je na 10% nekadašnjeg tržišta, nema te pameti koja to može da spase. firme su vodili ljudi iznutra, kao i uspešnih decenija, nikakvi tajkuni nisu tu krivi, nego političko samoubistvo i pomenutih 10%. o ovoj tragediji skoro ni reči, a meni je bitno, proveo sam u imr-u 20 godina. nema novog imt-a, imt je mrtav, ne postoji, kao ni imr. tafe će doći, uložiti jer ima nešto tržišta, izgleda varati ljude da je on imt, radi bolje prodaje. a političari će moći udomiti hektare nekom kariću za nove kvadrate i provizije, bez da ikoga grize savest da su učinili nešto nažao našem dargom imt-u. živeli!

  2. Srbi su lenj narod, ne vole da rade, pa svako preduzeće mora propasti, pre ili posle (zavisno od donacija opštine).

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

4. i 5. januar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.