Vozači i prevoznici tvrde da kamioni na granicama čekaju zbog korupcije, a Uprava carina odgovornost prebacuje na susedne carine

Ostavite komentar


  1. Laz laz Madjari iz svog Terminala ne mogu da puste Kamione iz razloga zato sto je Medju zona puna.Razlog je zato sto nasi ne rade prave vestacku guzvu da bi se kad udjes u nas terminal bio primoran da ubrzas Papire sa naravno parama.Na izlazu iz zemlje Smrdije medju zona prema Madjarima je kostantno prazna i tu je razlog isti obidji 7km kolonu plati kod Carinika da bi te pustio preko reda i samim tim se stvara kolona ko plato ne ceka ko ne Sedi i ceka.Drugo postoje kamere koje su malo zakrivljeno postavljene razlog se zna al se opet vidi ko radi a ko ne

  2. Strasno koliko ovi sa carine lazu . Uzmite samo na prelazu Horgoš samo za obilazak kolone tarifa je 3000 din za domaće prevoznika za strane i više pa puta 100 kamiona za 24 sata . A to je samo za obilazak iz Srbije a za ulazak da Vam brže završe papire 1000 din pa puta X koliko je to novaca . Zato ih rukovodstvo i štiti jer nemoguće da obični carinici uzimaju to sve za sebe a da ne daju nekom od rukovodstva njihov deo .

  3. Omašio je samo u jednom , korupcija je enormna i kod Srba i kod Hrvata i kod Mađara jer to rade zajedno organizovano.

  4. Iz Uprave carina ne govore da smena na našoj strani graničnog prelaza traje po sat – sat i po ( od 6 do 7-7:30h i pd 18 do 19-19:30h) tako da faktički granični prelaz ne radi svaki dan po dva-tri sata…. Pozovaju se na dogovoreni broj kamiona od pre 20 godina, kao da treba neka nebeska sila da dođe i da promeni dogovoreni broj kamiona koji prelaze granicu… Osnovni razlozi korupcija, nerad i nesposobnost službenika na graničnim prelazima( mada ni po carinskim ispostavama po Sebiji nije mnogo bolje stanje)… Ovo je samo ukratko….

  5. Eto sad da je tačno to što kažu sa carine da se za izlaz iz Srbije čeka zbog suseda. Zašto se onda stvaraju gužve i na ulazu u Srbiju ako oni tvrde kako nije do njih problem. Kako to da kada ja kao vozač dam 1000 din i papiri mi budu gotovi za 15 min, a ako ne počastim onda stojim i čekam satima. Sve sami lopovi i secikese

  6. To prebacivanje odgovornosti na susede baš i ne pije vodu. Jer kako je među zona prema EU puna tako je isto i na ulaz u Srbiju. E sad što se korupcije tiče to je druga priča. Nje ima svi koji obilaze kolonu na graničnim prelazima a za to nemaju pravo tarifa je 3000 din. U Novom Sadu ( luka, slobodna zona , Bangladeš ) tarifa je od 1000 do 3000 dinara zavisno od robe na kamionu dali je zbirna ili nije. Dali vozač hoće da bude gotova carina za 30 minuta ili 5 sati.
    Sve što sam naveo naveo sam iz iskustva jer radim kao vozač kamiona u međunarodnom transportu.

  7. Nije tacno da nasa carina radi brzo.Skoro nikada ne rade punim kapacitetom .Na Gradini ima 2 vage ali radi samo jedna!

  8. Godinama putujem kod cerke u Nemacku. Zlo mi je od “ case“ pred granicom za skupljanje novca za carinu. Bojim se da idem avionom ali cu taj strah zanemariti ( bas zbog te case ) i krenuti “ vazdusnim“ putem.

  9. Takozvana „tigar ekonomija“. A narod blesav pa sve veruje.
    Poz iz DE…

  10. Gomila gluposti i u tekstu i u komentarima. Tema dobra ali bez prave analize. Zasto se ne ukljuce u analizu i drugi prelazi a ne samo Horgos,Batrovci,Dimitrovgrad i Presevo koji su drzava za sebe. Da li je neko nekad potvrdio koliko razlicitih dokumenata,na koliko jezika cariniku prodje kroz ruke u toku jedne smene koja traje 12h?? Da li je neko napisao kolika je plata cariniku(verovali ili ne 71000 i to ako radi za novu god i bozic) i kolika je stopa odlaska iz carine. U krajnjem slucaju juce je raspisan konkurs za carinu pa izvolite uverite se.

  11. „imaš li šta za kolegu?“ uvek je kolega u pitanju ne bi on uzeo. Kod hrvata 200din častiš i ide, kod nas bez crvene nema ništa ako si sto posto ispravan. Ako nisi, a nisi dao crvenu e onda je 50e. Da pretičeš kolonu 3000…tarife se znaju, ubacite kamere kod vozača i testirajte.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.